Dzisiaj jest 21 lut 2025, 22:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 paź 2011, 7:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Witam!!!

Czy takie uszkodzenie cylindra będzie miało wpływ na jego pracę?

Obrazek

Obrazek




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 7:26 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 14:43
Posty: 200
Pojazd:
Ja miałem tak samo w dr 70ccm i śmigał normalnie;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 7:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Chyba, że tłok schodzi tak nisko, że pierścienie będą zaczepiać o tą wyrwę. I jeśli oczywiście kant tego pęknięcia nie rysuje tłoka. Wtedy powinno być ok. Nie wiem czy to będzie miało jakiś wpływ na osiągi.

Ale kolega ma całkiem duże rysy w tym cylindrze. Ja nie miałem nawet takiej jednej gdy wyciągnąłem fabryczny cylek z Derbi Vamosa po przebiegu ponad 10tys O_o


Ostatnio zmieniony 06 paź 2011, 7:38 przez Funner, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 7:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Bo ja jeszcze nie mam tego cyla, tylko moge kupic w bardzo dobrej cenie, lecz jest on bez tłoka, w zwiazku z czym zakupił bym do niego nowy tłok, gdyby byl z tlokiem w tej cenie to bym nawet nie pytal tylko bym zaryzykowal, ale jak mam dac 150+zł za tłok to wole miec pewnosc ze bedzie latac.. bo gładz cylka jest wedlug mnie okey:

Obrazek

Na tym pierwszym foto to kolo kanału wydechowego to nie rysy bo tak to wyglada na pierwszy rzut, ale to raczej swiatło sie tak odbija, poniewaz wnioskujac z innych zdjec nie ma tam rys..

Obrazek




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)


Ostatnio zmieniony 06 paź 2011, 7:48 przez woli10, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 7:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Ciekawe tylko czy trzyma wymiar wszędzie i czemu tamten kawałek odpadł, takie rzeczy same z siebie się nie dzieją chyba. Na tamtych wcześniejszych zdjęciach zarysowania wyglądają dużo gorzej, jakieś w ogóle dziwne kształty mają i dużo ich.

Niech się ktoś bardziej doświadczony wypowie.


Ostatnio zmieniony 06 paź 2011, 7:55 przez Funner, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 7:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Jesli chodzi Ci o te poprzeczne zarysowania to według mnie są to rysy po fabrycznym szlifie (chyba wiesz o co chodzi?)...




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 9:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Sfazować krawędź tam, gdzie pękło i będzie OK.
Tylko nie wiem jaki sens kupować taki, używany cylinder. Bo na pierwszy rzut oka widać, że to jakiś słabszy cylinder.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 14:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Gładź jest ok, a cylinder musiał pewnie upaść komuś i się odłamał. Sprawdź czy tłok schodzi tak nisko żeby pierścienie schodziły poniżej tego, jak nie to opiłuj to delikatnie pilnikiem i powinno być ok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 16:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Konrad324 pisze:
Sprawdź czy tłok schodzi tak nisko żeby pierścienie schodziły poniżej tego

Przeczytaj ze zrozumieniem, użytkownik nie ma dostępu do cylindra.

woli10, jak na moje nie warto...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 17:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No fakt nie doczytałem, to niech zadzwoni do gościa żeby sprawdził.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 17:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Co do cylindra to jest to Stage6 sport pro... na moje to pierscien nie dochodzi do tego pekniecia, ale chcialem sie upewnic.. to ze zadzownie do goscia to nic nie da bo on moze mi powiedziec ze nie dochodzi tylko po to zeby sprzedac, wiec to żadne wyjscie.. A jesli pierscien by nie dochodził do tego miejsca to warto go kupic? dajmy na to ze wyjdzie mnie on okolo +/-60zł + tłok 160zł.. warto ? stwiedzajac stan po zdjeciach polata to jeszcze?




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 18:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Gładź jest w porządku, pierścień na 99% tam nie dochodzi, na 100% przy tłoku jednopierścieniowym. Nie wiadomo tylko czy nie ma innych pęknięć itp. Cena jest mała, ale jeśli kupisz to najpierw przyjrzyj mu się dokładnie, żeby nie marnować czasem kasy na tłok, zanieś do zakładu pomierzyć itp.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 7:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:38
Posty: 131
Lokalizacja: Wilków/Lublin
Pojazd:
Niedawno w temacie, który sam założyłem jeden serwisant skuterów opisał cylindry stage6 jako całkiem kiepskie. A ten ktoś zna się na tym co robi bo podobno prowadzi warsztat i polecał raczej malossi i poliniego. Więcej opinii nie mam.

A czy szlif fabryczny czy inne kombinacje były tego nie wiesz... Ja bym nie ryzykował ale wszystko zależy od $$ więc ostateczna decyzja po tych wszystkich poradach zależy od Ciebie ;)




_________________

Derbi - reaktywacja ;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281790


Fiat Marea 1.8 HLX + LPG
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303043




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 13:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Funner, Jeżeli się chcesz wypowiadać to przyglądnij się zdjęciom cylindra.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 17:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
Rysy są dość nisko, tłok nie powinien tak nisko schodzić, chociaż nie wiadomo ; ) Możesz poprostu mieć mniej atmosfer ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 19:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
kksmatysiak, Gdzie ty tu rysy widzisz ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy