Dzisiaj jest 20 lip 2025, 21:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 paź 2011, 17:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Witam.
Od kilku lat siedzę w temacie skuterów, spotykałem się z różnymi przypadkami, ale z czymś takim spotkałem się pierwszy raz.

Otóż, składałem silnik na seryjnych częściach - seryjny wał, łożyska, nowy cylinder (seryjny), napęd seria, gaźnik seria (Weber 18).
Chwilę pokręciłem rozrusznikiem i odpalił. Odpalił, ale były maksymalne obroty. Jakby przepustnica była otwarta całkowicie (została złożona poprawnie).

W czym może tkwić problem?
Dodam, że mam 2 różne membranki - jedna firmy Malossi (karbonowa), druga seryjna, chociaż moim zdaniem to nie ma z tym nic wspólnego.

Oczekuję pomocy z Waszej strony :wink:

Pozdrawiam.




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 17:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Według mnie simmering, źle włożyłeś lub uszkodzony




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 18:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
coś jakby lewe powietrze... sprawdź połączenia wszystkie ;)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 18:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
m930x, wszystko szczelne. Gdyby było lewe powietrze to nie miałby obrotów maksymalnych, tylko nieco podwyższone. Jakieś pomysły jeszcze?




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
to może jakimś dziwnym cudem paliwo nie dochodzi w takiej ilości jak powinno tylko za mało go dostaje?

witkacy7 pisze:
tylko nieco podwyższone
Nie zgodzę się.... Każdy silnik ma inaczej... W moim przypadku silnik chciał z ramy wyskoczyć ;)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 18:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Sprawdził bym czy ten zawór nie ma prześwitów.




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 18:41 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ja bym sprawdził jeszcze raz gaznik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 18:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Radkowy, nie ma prześwitów. Gdyby miał, to po co bym zakładał 2 różne membranki? :wink:

m930x, chodzi Ci o przepustnicę, czy o samą regulację?
Gdyby paliwo dochodziło w mniejszej ilości, nie miałby takich obrotów.

PS. Myślicie, że może być to wina nieszczelnego simmeringa?




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.


Ostatnio zmieniony 17 paź 2011, 18:53 przez witkacy7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 19:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
witkacy7, Ja mam identyczny problem jak włoże dellorto 17.5...




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 19:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
KaaC, o widzisz :D kiedyś oddałem skuter do mechanika (zajmujący się raczej samochodami). On po 2-dniowych oględzinach stwierdził, że jest "rozwalona" dysza. Mam nawet jej zdjęcie:

Obrazek
Obrazek


Wtedy skuter mi nie chciał odpalać. Możliwe, że jest to wina tej dyszy? Dodam, że jest to dysza wolnych obrotów. W sumie to dochodzimy powoli do sedna sprawy :D
Co Państwo o tym myślą? :wink:




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.


Ostatnio zmieniony 17 paź 2011, 19:08 przez witkacy7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 19:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
witkacy7, Gdzie znajduje się ta dysza ? w PHVA ?




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 19:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
KaaC, to jest gaźnik Weber 18 OM, u mnie ta dysza jest zaraz przy dyszy głównej. U Ciebie może wyglądać trochę inaczej.




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 19:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
witkacy7, Ajc, nie widze u siebie takiego czegos ;/




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 20:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
1. Przeczyść tą dysze wolnych....
2. Zobacz czy którys simering sie nie wywinął. Były nowe ?
3. co sie stanie jak dasz przepustnice do góry czyli ful gas ? :)
4. Nie wyginales czegos przy pływaku gaznika ?
5. probowales odpalić i zatkac dolot powietrza w gazniku ?

na 90 % obstawiam lewe powietrze...




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 20:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Rozmawiałem na ten temat z dobrze Wam znanym Smugglerem.
Powiedział mi, że to nie dysza się rozwaliła, tylko "kawałek gaźnika opadł".
Pomoże mi to ktoś zinterpretować? :D


slawek5t,
1. dysza była czyszczona porządnie kilka razy
2. simmeringi były nowe
3. jak dam przepustnicę to góry to nic się nie dzieje, po prostu manetka ładnie oddaje, czuć, że przepustnica jest dobrze złożona. Na odpalonym silniku tego nie próbowałem, bo mam nowy cylinder i nie chcę go od razu zatrzeć.
4. pływaka nie ruszałem
5. nie próbowałem




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.


Ostatnio zmieniony 17 paź 2011, 20:31 przez witkacy7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 20:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Linka sie nie zacina ? Bawiles sie srubkami ? Zmniejszales obroty ?


Ostatnio zmieniony 17 paź 2011, 20:31 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 20:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Linka się nie zacina, śrubkami się bawiłem, nic to nie dało (wykręcałem na maxa śrubkę biegu jałowego).




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 20:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
ssanie do konca wlozone w gaznik ? guma od filtra powietrza dobrze wcisnieta w gaznik i obudowe gabki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 20:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Tak! wszystko jest dobrze złożone. Lewego powietrza nie ma prawa nigdzie łapać. Tyle, że nie było gąbki w filtrze i pokrywy. Ale to i tak pewnie nic by nie zmieniło.




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2011, 20:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
sprawdź ssanie, u kolegi był taki motyw jak u ciebie, po odpaleniu obroty max, przepustnica na samym dole i zero reakcji na nic:) ssanie się zagrzało - wyłączyło i spadł z obrotów i bylo ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy