Dzisiaj jest 08 lut 2025, 3:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 437 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Następna

Jesteś za ON czy PB?
ON 49%  49%  [ 65 ]
PB 51%  51%  [ 69 ]
Liczba głosów : 134
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 22:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
TZRfan, Ty masz chyba 136 konne, to masz na rotacyjnej, 150 konna była już na CR.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 22:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
michasekk, turbo niech sobie mają żeby to jakoś w miarę jechało, ale bez turbo o wiele lepsze by były jednak to już nie ma siły jechać i turbo jest obowiązkowe chociażby żeby ledwo dmuchało, ale już musi być

o właśnie w poniedziałek może spróbuję osiągnąć v-maxa yarisem :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 22:54 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 22:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
razor99, do tego dodajesz cooler i masz niezniszczalne TDI którego tak nie nawiedzisz więc nie wiem czemu mówisz że te silniki się skończyły jak jeździ ich mnóstwo :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 22:54 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Borek96, tak to mam na rotacyjnej :D To moge lac "wszystko"?:D

To jak na starego diesla to to zajebiscie idzie :P


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 22:55 przez TZRfan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 22:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
michasekk, skończyły w sensie, że nie produkują :mrgreen:

TZRfan, nawet na rzepaku powinieneś pojechać :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 22:55 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 22:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
razor99, no skończyły się i co poradzisz, no to w takim razie już wiedzcie wszyscy że szanowny Pan razor uznaje TDI na pompie które były produkowane chyba do 2001 r??(jeżeli się mylę proszę mnie poprawić)


VP produkowano jednak do 2002
Zwykłe VP czyli SDI do 2006
no :D


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 23:01 przez michasekk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 23:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
michasekk, ale i tak najgorsze jeszcze przed nami jak zrobią hybrydę gdzie jest silnik elektryczny i turbodoładowany (diesel benzyna nie ważne) to dopiero będzie sajgon wlatujesz z autostrady w zabudowany zwalniasz do 50 a tu silnik spalinowy gaśnie (turbo gorące nawet nie ostygło) i jedzie na elektryku :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 23:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
razor99 pisze:
Miki1996, 15 koni w życiu nie wyciągniesz bez turbo to góra 3-4 konie :mrgreen: Ile takie cuda w Aygo? :mrgreen: pierwsze słyszę :mrgreen:




Peugeot 107 1.0 68 68 hp/ 79 hp 93 nm 103 nm

1000zł normalnie, a po znajomości 500. :mrgreen:


A co do samej awaryjności diesla to nie ma co narzekać.
Moja siostra ma volvo s60 z 2004roku 2,4 d5 163konie. Przebieg 330tyś i nie było w nim robione nic po za rzeczami eksploatacyjnimi. Silniczek jest boski i żwawy.
Subaru legacy czyli turbodoładowana benzynka 225 koni odchodziła nam bardzo nieznacznie więc to, że benzyna jest niewiadomo jak szybka to też nie prawda. Teraz siotra będzie brała nową mazde 6 i tym razem chyba będzie benzyna, bo akurat tutaj silnik diesla to podobno porażka(opinia jednego z użytkowników).




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 23:09 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
razor99, to co to sie samo przelacza na elektryczny czy jak bo nie kumam?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 23:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
TZRfan, samo :mrgreen: tzn możesz wybrać tryb pracy, że sam elektryk sam spalinowy czy obydwa :mrgreen: ale jak weźmiesz sam elektryk to długo nie pojeździsz a sam spalinowy nie oszczędza a jak masz ustawione to i to, to się tryby przełączają i masz albo sam elektryk albo na obydwu jedziesz jak nie potrzeba to na samym spalinowym i teraz zwalniasz z 130-140 do 50 i Ci spalinowy silnik gaśnie i elektryk przejmuje dowodzenie i jedziesz za friko a turbo gorące traci smarowanie i nawet nie jak jak się ostudzić :D ale nie powiem taki twór miałby olbrzymi moment (dlatego diesel + silnik elektryczny jako prawdziwa hybryda się nie przyjmą chyba, że jako tzw. "miękka hybryda" to ok) i weź powiedz, że prius jest zły jak na tej zasadzie działa


Miki1996, to ile z Yarisa wycisną? :D A tak w ogóle to już doszło do porozumienia :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 23:13 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 23:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
razor99, oj tam oj tam, Kolega w golfie V GTI 2.0 FSI ma jakiś system że po nagłym zgaszeniu silnika turbo jest smarowane aż wirnik przestanie się kręcić. Więc i do hybrydy też to wymyślą :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 23:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Tylko szkoda że systemy START & STOP tego nie mają i turbina dostaje po tyłku- ot mi oszczędność...




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 23:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
michasekk, ale to by był bezsens żeby silnik elektryczny napędzał samochód a spalinowy chłodził turbo :D Jak już to TFSI albo TSI bo samo FSI to bezpośredni wtrysk :mrgreen:

czarekcw, to jest żadna oszczędność w Auto Świecie było o systemach i Golf 1.6 TDI z systemem star stop zaoszczędzał aż 0,2l na 100 a z nowym systemem VW gdzie będą 2 cylindry po prostu wyłączane ma być aż 0,4l oszczędności plus start stop to 0,6 czyli kolejna rzecz gdzie może się zepsuć a efekt mizerny :mrgreen:

Tylko nie mówcie, że o tym "wyłączaniu" cylindrów nie słyszeliście :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 23:21 przez razor99, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 23:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
razor99, sorki, pomyliłem się to jest tfsi. nie wiem jak to jest rozwiązane ale on ma doprowadzane smarowanie do turbiny wtedy gdy silnik zostanie zby szybko zgaszony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 23:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
michasekk, turbotimer :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 23:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
razor99, ale nie tylko VW ma takie myki z cylindrami, nie wiem jakie marki aut ale też niektóre cylki są odłączone od pracy jak nie potrzeba max mocy :) . A te systemy Start & Stop to chyba zaraz każda firma będzie go miała (niektóre dzięki Bogu mają guzik, że ten system się dezaktywuje).




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 23:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
razor99, turbotimer działa na zasadzie że po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik pracuje tam 2-5min i turbo się chłodzi, jutro się zapytam jak to mu działa (może mnie w ch3@# robił ) xd

Lece, narazie panowie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 23:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
czarekcw, gdzieś w jakimś samochodzie zastosowali już coś przeciwko temu by po wyłączeniu silnika (start-stop) turbina nie dostawała po tyłku, jak znajdę to dam. :wink:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 8:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
czarekcw, wiem, że to jakiś Rols miał, ale to w jakiejś V16 :mrgreen:


http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/258892/ zdążyłem powiedzieć co będzie najgorszą hybrydą świata i proszę francuzi to zrobili xD diesel i hybryda to nijak ma się do siebie :mrgreen: Bo ze względu na turbinę to nie powinno istnieć nawet turbobenzyna i silnik elektryczny to zły pomysł :mrgreen: Kolejna sprawa :mrgreen: wyjeżdżasz z domu jedziesz po mieście na elektryku kończy się zabudowany przyśpieszasz i nagle załącza się silnik spalinowy i łapie spore obroty bo hybryda najlepiej działa z CVT i dziękuję turbo zimne dostaje po dupie




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 8:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Ja ubóstwiam silniki Hondy z systemem Vtec, szczególnie te z serii B, więc dopóki nie będzie diesla z Vtec'iem podziękuje dieslowi :twisted:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 437 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy