Dzisiaj jest 27 paź 2024, 22:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 16:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
czajnik96, Wiem wiem ^ ^

Szlifowałeś spawy ?
Amor jest seryjka od neosa czy od czegoś innego ?




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
Fajna sprawa, ale po wpadnięciu w dziure, taki widok nie powinien Cię zdziwić.:
Obrazek




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 19:20 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Roost. pisze:
Fajna sprawa, ale po wpadnięciu w dziure, taki widok nie powinien Cię zdziwić.:

To jest nie możliwe, że od tego amortyzatora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 20:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
nie chodzie teraz o amortyzator ale o wytzymałośc karterów na dołkach.. przeciez na końcu jest kolo... i na jego wys najlepiej sprawuje sie amor bo tłymi koło tylko a tak to jeszcze powstana dodatkowe naprężenia metalu . ale pomysł bardzo ciekawy i wystarczy ze bedziesz uważał to polatasz sporo :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 12:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
A druga sprawa to przecież jest jeszcze kapa, więc jest niemożliwe żeby karter pękł chyba że jakiś lichy z Lichenia.

Szukałem trochę o tych amorkach centralnych i znalazłem inne rozwiązania. (wstawiam tu bo nie widziałem zastrzeżeń co do kopiowania)

W roxie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Tutaj inne rozwiązanie

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 18:45 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Super to wygląda,ale cóż jak dla mnie to zbyt ryzykowne,a po drugie nie wiem czy do końca spełnia to amortyzacje,bardziej jako dodatek optyczny,ale mimo tego pochwała dla autora za chęci :)




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 18:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Jeśli o optykę chodzi to jest bajka !

Ale stwierdzając fakt że w Polsce są dziurawe drogi, kartery są aluminiowe. Jedynym słabym punktem jest miejsce gdzie przykręcamy część mocowania w miejsce nóżek centralnych. Może się wydawać że wytrzyma, ale po kilku mocniejszych uderzeniach( w wypadku gdy amor centralny dobije do końca) mogą te uchwyty pęknąć chociaż siła jest rozłożona na 2 miejsca.

Gdy będę miał więcej czasu postaram przeprowadzić testy wytrzymałości ;)




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 21:58 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
XpsFan, co do tamtego zdjęcia z pękniętym karterem to znając życie przy takim "tuninku" to i miał tą dzieloną kapę (sprzęgło na wierchu) i akurat na środku się kończy taka kapa.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 13:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
XpsFan, mi sie podoba w tym rozowym roxie ;D

PS. wie ktos kto sie tym zajmuje??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 13:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 15:48
Posty: 62
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
Co do tego pękniętego kartera: to moje zdanie jest takie, że miał całkiem na sztywno. jakiś drag :D mam centralkę w aprilia area :D i nie rozumiem dlaczego miałby się złamać karter w pół.. Tylko, że w arełci jest to trochę inaczej rozwiązane;) silnik mocowany jest u dołu do "silentblocka" takie dziwne mocowanie metalowo-gumowe :d w ramie, a góra idzie do amortyzatora. Mogę porobić fotki jak to jest rozwiązane :D




_________________

AREA 51 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 14:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Ja bym się bał na tym jeździć :P Według mnie co jest oryginalnie robione w ramie (spawy itd) powinny zostać jak są a nic nie kopać przy tym :roll:

Czy mi się zdaje czy ma źle przód felgę założoną na tym zdjęciu :?:
Obrazek


Ostatnio zmieniony 17 sie 2011, 14:19 przez Xxwojtus123xX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 18:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 15:48
Posty: 62
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
zdjęcia:D http://imageshack.us/g/696/dsc02471wu.jpg/

i takie spostrzeżenie :D nie da się zrobić centralki w piaggio(mocowanie tylko u dołu), wiec tamten pęknięty karter w pół był tylko i wyłącznie winą sztywnego zawieszenia :D a więc to nie przez centralkę...




_________________

AREA 51 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 10:59 
*

Rejestracja: 20 mar 2011, 12:42
Posty: 16
Pojazd:
Odkręciłem amortyzator dokładnie tylko dolne trzymanie przekładni.
By zrobić centralke.
Po odkręcieniu cały tył skutera opadł w dól (pod naciskiem).
Ktoś wie jaka może być tego przyczyna.
Może dlatego że mam dolne trzymanie silnika?
Jak co mój skuter to chiński Zipp steed 50.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 14:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
O.o ale żeś dął pytanie ;;/ odkręciłeś amorek jak skuter stał sobie normalnie i się dziwisz ze tył opadł?? ;p heh



W p/g jest chyba nie możliwe zrobienia centralnego ale może ktoś wpadł na jakiś pomysł lub jakiś taki spotkał :)


Ostatnio zmieniony 04 lis 2011, 14:43 przez chips, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 15:08 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
chips pisze:
W p/g jest chyba nie możliwe zrobienia centralnego

Wszystko jest możliwe. :P
Poszukaj na internecie już parę razy widziałem centralnego w piaggio.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 15:51 
*

Rejestracja: 20 mar 2011, 12:42
Posty: 16
Pojazd:
Cytuj:
O.o ale żeś dął pytanie ;;/ odkręciłeś amorek jak skuter stał sobie normalnie i się dziwisz ze tył opadł?? ;p heh


No to co mam zrobić w tej sprawie? Aby amortyzator po odkręceniu nie opadł w dół.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 15:54 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Cytuj:
No to co mam zrobić w tej sprawie? Aby amortyzator po odkręceniu nie opadł w dół.

Musisz mieć amortyzator, bo inaczej będzie ci zawsze opadał. Jak nie chcesz mieć z tyłu amortyzatora to zrób centralny tak jak masz w poradniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 21:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 17:13
Posty: 138
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp
Pojazd:
centralny amorek bajeczka do tuningu w stylu custom, ale do codziennej ekspolatacji nie za wygodne.




_________________

Yamaha Jog RR Custom_Project by misio_sr & resla26




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 21:25 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
misio_sr pisze:
codziennej ekspolatacji nie za wygodne.

zależy jak jest zrobione, np. w aprili arei jest seryjnie.

600 post :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 21:55 
*

Rejestracja: 20 mar 2011, 12:42
Posty: 16
Pojazd:
No dobra ale gdy wezmę amortyzator i go wstawie w innym miesjcu tak jak na poradniku to tył napewno się nie zapadnie ?



Na niżej podanych screenach jest pokazane moje mocowanie silnika.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy