Dzisiaj jest 31 sty 2025, 16:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2011, 22:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jeszcze nie widziałem simsona na konkretnym secie z tłokiem Tec'a. Cylinder na pierwszy rzut oka jest słabo wykonany. Mogę Ci w wekkend, jak będę w domu przesłać zdjęcie takiego tłoka po 5k km przebiegu w sprawnym silniku.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 7:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Booyaka, Jak byś mógł to mi prześlij, i stan gładzi też :)




_________________

Dziwki koks Aerox !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 8:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Iniector pisze:
nigdy nie miała styczność z "porting"


To do mnie było (jako do tych 50% wypowiadających, którzy się nie znają) ? ? Jeśli chcesz wiedzieć ZNAFCO to mam duże pojęcie w tym fachu (tylko po prostu nie oferuję się na aukcjach, forach, stronach jak inni szpece). Wiem jak znacznie zmniejsza się wytrzymałość tłoku, jak i innych podzespołów po wykonaniu takiej operacji. Ostatnio robiłem Porting na Malossi'm MHR (był zrobiony na maksa, pod spawaka i pod dopasowane kartery) moc znacznie wzrosła, jednak wytrzymałość o 50% zmalała. (po bodajże 1500km tłok do wymiany).

Iniector pisze:
tłoki to porażka. - tłoki właśnie takie jak mają tec robią w simsonach duża furore... Dlaczego?? ponieważ tam ludzie umieją docierać i dbać o sprzęt, a nie jak w 50% ludzi, siadasz na skuter, full manetka i banan na twarzy.


Kolego ty chyba z tymi tlokami nie miałeś doczynienia, tylko po prostu kopiujesz czyjeś teksty. Powiem ci jedno składałem silnik mojemu koledze, któremu stary cylek się zatarł, a że nie chciał pakować tysięcy w skutera kupił właśnie tego Tec'a ECO czy tam HQ. Jeździł spokojnie (skuter z blokadami) i po 2000km tłok spuchł, pierścień pękł i po zabawie...

Jeśli kolega chce trochę pojeździć niech kupuje 70cc i ją założy, a nie jakąś lipną 50cc [po dużym porcie], która po założeniu może przejechać tylko z 2-3000km :lol:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK


Ostatnio zmieniony 03 lis 2011, 8:48 przez Tom_Q, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 10:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Podam w sobotę, jak będę do domu zjeżdżał.
Bo nie tylko w zwiększaniu obrotowości sztuka robienia cylindra.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 16:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Tom_Q, popisz sobie chłopaku z Przemkiem on Ci powie co i jak z portem jest, bo patrzę że nie masz pojęcia :roll: . Aha i przygotuj sobie jakieś dobre teksty na odpowiedzi, bo studiuje właśnie w tym kierunku i ma z portem duże doświadczenie (4lata).




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 22:15 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Młody328i pisze:
Tom_Q, popisz sobie chłopaku z Przemkiem on Ci powie co i jak z portem jest, bo patrzę że nie masz pojęcia . Aha i przygotuj sobie jakieś dobre teksty na odpowiedzi, bo studiuje właśnie w tym kierunku i ma z portem duże doświadczenie (4lata).
Zawsze powie, że porting dobra sprawa, bo jak by nie było zarabia na tym, ty byś powiedział że twoja robota jest ciulata jak byś chciał na niej zarobić? :roll:
A wgl to weźmy to na logikę. Skoro takie połączenie cylka z tłokiem TEC + porting na "racinga" wychodził by tańszym kosztem i byłby bardziej wytrzymały od oryginalnych racingów, to po co są te oryginały? Chyba skoro było by to lepsze to każdy wolał by kupić TEC'a i go przerobić, nie uważacie? A jednak 95% kupuje porządne, już przerobione oryginalnie przy produkcji cylki.




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 22:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Igi pisze:
Młody328i pisze:
Tom_Q, popisz sobie chłopaku z Przemkiem on Ci powie co i jak z portem jest, bo patrzę że nie masz pojęcia . Aha i przygotuj sobie jakieś dobre teksty na odpowiedzi, bo studiuje właśnie w tym kierunku i ma z portem duże doświadczenie (4lata).
Zawsze powie, że porting dobra sprawa, bo jak by nie było zarabia na tym, ty byś powiedział że twoja robota jest ciulata jak byś chciał na niej zarobić? :roll:
A wgl to weźmy to na logikę. Skoro takie połączenie cylka z tłokiem TEC + porting na "racinga" wychodził by tańszym kosztem i byłby bardziej wytrzymały od oryginalnych racingów, to po co są te oryginały? Chyba skoro było by to lepsze to każdy wolał by kupić TEC'a i go przerobić, nie uważacie? A jednak 95% kupuje porządne, już przerobione oryginalnie przy produkcji cylki.


Słuchaj on robi to już 4 lub 5lat więc nie robi tego ciulowo i pisałem z gościem któremu zrobił z tec-a pocisk po prostu.
Ale z jedną rzeczą się z tobą zgodzę że wszyscy robili by sobie port zamiast kupować 70cc. Po portingu żywotność się zmniejsza ale chyba lepiej co roku czy co 2lata kupić tłok za 100zł niż wywalić za jednym razem 500zł na cylinder :D




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2011, 23:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Porting, w porządku ale nie na tym tłoku.
Jednopierścieniowy, markowy tłok do tego i masz praktycznie taki sam cylinder, ustępuje kupnemu tylko brakiem powłoki Nicasilowej.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 14:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Młody328i, Pisał tak bo to sa koledzy, a skoro koledzy to pomagają siobie nawzajem. Dlatego powiedział ze po tym portingu tyle mu dało, ale nie pisał ci nic już o żywotności :/




_________________

Dziwki koks Aerox !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 15:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2011, 9:45
Posty: 1
Pojazd:
Na filmiku buksika speed ;p chodził przy c21 na tym cylu




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 16:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Speedy_2, co z tego że to są koledzy? Zobacz opinie na temat portu u Przemasa. Wszyscy go polecają :p. Zresztą zobaczymy ja u mnie będzie :)




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 19:23 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Booyaka, czekam na fotke :)

Igi,
Cytuj:
Zawsze powie, że porting dobra sprawa, bo jak by nie było zarabia na tym, ty byś powiedział że twoja robota jest ciulata jak byś chciał na niej zarobić?
A wgl to weźmy to na logikę. Skoro takie połączenie cylka z tłokiem TEC + porting na "racinga" wychodził by tańszym kosztem i byłby bardziej wytrzymały od oryginalnych racingów, to po co są te oryginały? Chyba skoro było by to lepsze to każdy wolał by kupić TEC'a i go przerobić, nie uważacie? A jednak 95% kupuje porządne, już przerobione oryginalnie przy produkcji cylki.


Porting jest dobra sprawą, nawet nie zdajesz sobie myśli jak "drobiazgowa" przeróbka daje wielkie efekty. A że reklamuje to nic złego..

np: fabryka airsal tech racing peugeot LC dała bardzo duży squish, kompresja mała. Fabryka dobrze zrobiła? Jak tak to po co? by osłabić "maszynę"

Oryginał jest dla ludzi których interesuje aby małe spalanie, bezawaryjność, oraz nie interesuje ich moc. Nie mówię że cylindry po porting mają bardzo długą żywotność, czy spalanie większe (teoretycznie mniejsze)

Znajdź mi lepszą oferte (tec 150zł + porting, wychodzi koło 300zł) cylindra z taką mocą, oraz bez potrzeby wymieniania takich duperełów by osiągnąć dość wys moc np: wydech dobry to wydatek 400zł., a spalanie mniejsze od 70ccm.
Dobra zatrze się po iluś tam 5k km, ale szlif 30zł + tłok vertax 200 i jeździsz wieczność.

Booyaka,
Cytuj:
ustępuje kupnemu tylko brakiem powłoki Nicasilowej.
dokładnie

rozkmina, i co z tego?




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 04 lis 2011, 19:25 przez Iniector, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Iniector pisze:
Dobra zatrze się po iluś tam 5k km, ale szlif 30zł + tłok vertax 200 i jeździsz wieczność.
wole coś na dłuższą mete, zeby chociarz te 10k wytrzymało




_________________

Dziwki koks Aerox !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 19:41 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Speedy_2, powiedziałem w najgorszym razie. Wiele ludzi nie umiejętnie składa, nawet takiej prosty rzeczy, pracuje w brudzie, zaniedbuje filtry itp. często opiera się na info wyssanych z palca.

Speedy_2, tłok wytrzyma 5km,a le pewnie później ciężej dobrać tłok vertax, ale taki meteor znajdziesz bez problemu. 10k to nawet dr evo nie przetrwa, to jest Chińczyk z mocniejszym Chińskim tłokiem niż te za 70zł. Wgl szkoda gadać Speedy twoja wiedza jest mała, pokazujesz to w postach, jesteś zmienny nie zdecydowany, nie wiesz czego chcesz. Nie wiem co to za problem kupić tłok za 100zł w ciągu roku i zmienić (czas 15min nawet mniej)




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 19:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Iniector, jak narazie to rozwarzam czy 70ccm czy tec po porcie, ale tec to tez chińczyk.




_________________

Dziwki koks Aerox !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 20:56 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Iniector pisze:
Porting jest dobra sprawą, nawet nie zdajesz sobie myśli jak "drobiazgowa" przeróbka daje wielkie efekty. A że reklamuje to nic złego..
Zdaje sobie doskonale sprawę, bo tak się składa, że mam u siebie malossiego 70cc po dość dużym portingu (ale dało by się z niego jeszcze trochę wycisnąć), a sam parę dni temu trochę "podkręciłem" moją serię 50cc ;) A co do reklamowania to nic takiego nie napisałem :wink:




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)


Ostatnio zmieniony 05 lis 2011, 14:50 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 21:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Skoro chcesz wykrecac tego tec ana racinga to nie lepiej kupic China 70 za 70 zł? Rozwiercic pod mape z stage6 racing ,zatrze sie po krótkim czasie to vertex i ogien? Ale wedlug mnie ten Tec to chinski wyrób nie baw sie w to tylko kup normalny markowy cylinder i ewentualnie go lekko zmodyfikowac. Ogolnie uważam,że 70c sport jest lepsza niz 50 racing. I moc wieksza i dostepna w calym przedziale a nie jak w racingu tylko na bardzo wysokich.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 14:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Iniector pisze:
np: fabryka airsal tech racing peugeot LC dała bardzo duży squish, kompresja mała. Fabryka dobrze zrobiła? Jak tak to po co? by osłabić "maszynę"

Rozumiem, że mierzyłeś objętość komory spalania w różnych cylindrach i na tej podstawie porównujesz :wink:
Różnie się sety buduje.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 0:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Iniector pisze:
np: fabryka airsal tech racing peugeot LC dała bardzo duży squish, kompresja mała. Fabryka dobrze zrobiła? Jak tak to po co? by osłabić "maszynę"

Stopień sprężania jeśli już. Niekiedy wyższy stopień sprężania źle wpływa na płukanie cylindra... Squish, masz na myśli dużą uszczelkę? Być może głowica w tym cylindrze jest niżej. Z tego co kojarzę jest tam stopień 11.5:1, a to wcale nie jest mało... Można by się pokusić o dojście do 13.5:1, ale i bez tego ten cylinder daje niezłe osiągi.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 14:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Po przebiegu 5tyś km w sprawnym silniku:
tłok:
Obrazek
Po stronie wydechu jest trochę mniejsze przytarcie.
gładź:
Obrazek
Niestety nie mam ani talentu do robienia zdjęć, ani dobrego aparatu :wink:
Poprzez odbijające światło widać masę górek i niedoskonałości w odlewie na kanałach.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy