Dzisiaj jest 07 lut 2025, 21:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 16:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
Kamek46, dokładnie ;) ilu mechaników tyle teorii ;) jednemu bedzie to lepiej szlo drugiegmu gorzej ja poddalem portingowi jakas 70ccm wdg map kanałów z forum na athene racing;) wiesz az sie przestraszylem ze to okno takie wielkie musi byc i tak wysoko jednak po podniesienu pluków te wartosci sie zmieniaja i wszystko jest okey ;) jezeli autor podniesie sobie okno wydechowe o 2mm i zastosuje odpowiedni wydech oraz regulacje bedzie ok i musicie sie z tym zogodzic ;) :P




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 17:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
mati7374 pisze:
okno wydechowe o 2mm i zastosuje odpowiedni wydech oraz regulacje bedzie ok i musicie sie z tym zogodzic ;)
_________________



Przeczytaj o czym mówiłem i o czym Kamek46, wspomina.

Kamek46 pisze:
Może w pośpiechu na autobus na który i tak nie zdarzyłem trochę źle się wyraziłem.

Podnosząc wydech, przenosisz zakres dolnych obrotów wyżej co sprawia że silnik jest nieco słabszy przy dolnych obrotach i jest to sprawdzone i potwierdzone dlatego 70cc niewysilone (Sport) mają mocny dół, a podkręcane 50cc lub 50cc klasy Sport takim nie dysponują dlatego w skuterze do stuntu bardziej korzystną opcją jest cylinder 70cc. Analizowałem kiedyś mapy kanałów seryjne, sport 50cc (np. Malossi Sport 50) i sport 70cc, konkluzja wygląda mniejwięcej tak jak opisałem wyżej, gadałem również z panem Woryną (Motor-Tech) i też mniejwięcej ku temu zmierzał lecz porting to nie jest wymiana wariatora wszystko trzeba ze sobą spasować i dograć, założę się że nawet autor "2 Stroke Perfomance Tuning" nieraz zaskoczony był wynikami obliczeń i działaniem silnika po modyfikacjach więc nie ma co się spuszczać nad swoimi tezami, bo jak to mówią teorii jest tyle ilu jest mechaników.


Do Twoich wypowiedzi zastrzeżeń nie mam :wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy