mati7374 pisze:
okno wydechowe o 2mm i zastosuje odpowiedni wydech oraz regulacje bedzie ok i musicie sie z tym zogodzic ;)
_________________
Przeczytaj o czym mówiłem i o czym
Kamek46, wspomina.
Kamek46 pisze:
Może w pośpiechu na autobus na który i tak nie zdarzyłem trochę źle się wyraziłem.
Podnosząc wydech, przenosisz zakres dolnych obrotów wyżej co sprawia że silnik jest nieco słabszy przy dolnych obrotach i jest to sprawdzone i potwierdzone dlatego 70cc niewysilone (Sport) mają mocny dół, a podkręcane 50cc lub 50cc klasy Sport takim nie dysponują dlatego w skuterze do stuntu bardziej korzystną opcją jest cylinder 70cc. Analizowałem kiedyś mapy kanałów seryjne, sport 50cc (np. Malossi Sport 50) i sport 70cc, konkluzja wygląda mniejwięcej tak jak opisałem wyżej, gadałem również z panem Woryną (Motor-Tech) i też mniejwięcej ku temu zmierzał lecz porting to nie jest wymiana wariatora wszystko trzeba ze sobą spasować i dograć, założę się że nawet autor "2 Stroke Perfomance Tuning" nieraz zaskoczony był wynikami obliczeń i działaniem silnika po modyfikacjach więc nie ma co się spuszczać nad swoimi tezami, bo jak to mówią teorii jest tyle ilu jest mechaników.
Do Twoich wypowiedzi zastrzeżeń nie mam
_________________
Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE Romet
Custom-KlikWitamina
Witamina B6 Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"