Dzisiaj jest 15 lis 2024, 9:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
Marcin194, Booyaka, dziwne całe życie wydawało mi się że w cylindry aluminiowe wbija się tuleję która fabrycznie jest wygładzana i bez rys jak żeliwka 70cmm która jest rozwiercana tzn szlif




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Mimo wszystko trzeba dotrzeć, bo pierścienie chociażby nie są odpowiednio wygładzone względem gładzi jak i na odwrót.


Docieraj. Czyli rozgrzewaj przed jazdą, staraj się go dodatkowo nie dociążać (pasażerowie), jeździj normalnie, jedynie nie trzymaj go na stałych prędkościach. Docieraj "agresywnie"




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 24 lis 2011, 21:20 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
Marcin194, tu się zgodzę z Tobą :) na siłę można się doczepić że wspomniałem o nieprzeciąganiu całego układu ze względu na ułożenie pierścienie i łożysk :)




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:21 
Zbanowany

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:55
Posty: 166
Pojazd:
Dawid18 pisze:
To jak z tym aluminiowym cylkiem trzeba docierać czy tylko strata czasu ??

ok 500km musisz zrobic niezaleznie od cyla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:30 
**

Rejestracja: 18 paź 2010, 21:59
Posty: 200
Pojazd:
Ok spoko, też tak myślałem aby kumpel go dotarł przez 500km . Wielkie dzięki za odpowiedź.
A jak myślicie ten wał Tec Evo z łożyskami skf c4 wytrzyma tak ok 15-16 tyś obrotów??




_________________

FULL SPORT !!
SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Korh pisze:
dziwne całe życie wydawało mi się że w cylindry aluminiowe wbija się tuleję która fabrycznie jest wygładzana i bez rys jak żeliwka 70cmm która jest rozwiercana tzn szlif

I jak to sobie wyobrażałeś? Tuleje wbijane (nie jest to już potocznie zwany cylinder aluminiowy, chodzi tutaj konkretnie o powłokę nicasilową) też trzeba jakoś obrabiać. Samo wciśnięcie jej w ożebrowanie powoduje odkształcenia i trzeba wykonać szlif.
Te cylindry, które nazywacie aluminiowymi, czyli tak naprawdę aluminiowy odlew+naniesiona powłoka nicasilowa też trzeba obrobić. Nie da się tak równomiernie nanieść powłoki.

Dawid18, Po co Ci wał wytrzymujący 15-16k obrotów, skoro żaden set tyle nie kręci?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 22:10 
**

Rejestracja: 18 paź 2010, 21:59
Posty: 200
Pojazd:
Booyaka, Ja obecnie mam go w swoim skuterze a pytam się aby wiedzieć ile mniej więcej wytrzyma !! Jak wiesz to możesz napisać . :mrgreen:




_________________

FULL SPORT !!
SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 23:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Ja z własnego doświadczenia mam inne zdanie o docieraniu nikasilu. Widziałem już zmasakrowany tłok a powłokę prawie nienaruszoną (jedynie odprysk nikasilu ponad zakresem pracy tłoka). Uważam że należy dobre rozgrzewać przed jazdą, dać mu więcej oleju i nie pałować go od początku tylko dać mu czas na ułożenie się pierścieni. Po 1k km nadal wyraźnie widać ślady honowania. Z tego co czytałem to honowanie wykonuje się głównie po to aby olej gorzej ściekał po ściankach i było lepsze smarowanie (honowanie jest robione w kształcie X).




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 23:35 
**

Rejestracja: 18 paź 2010, 21:59
Posty: 200
Pojazd:
A jak myślicie ten wał Tec Evo z łożyskami
skf c4 wytrzyma tak ok 15-16 tyś obrotów??
Wie ktoś coś na temat tego wału ??




_________________

FULL SPORT !!
SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 7:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Cytuj:
Z tego co czytałem to honowanie wykonuje się głównie po to aby olej gorzej ściekał po ściankach i było lepsze smarowanie (honowanie jest robione w kształcie X).


Generalnie chodzi o to ,ze jakby byla gladka powierzchnia (na pierscieniach i tulei ) to by to "stanelo" :wink: a tak olej osadza sie w tych mini rysach .

p.s-sorry za lopatologie ale wlasnie wrocilm z roboty po nocce :wink:




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...


Ostatnio zmieniony 25 lis 2011, 7:02 przez ghost, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 8:28 
**

Rejestracja: 18 paź 2010, 21:59
Posty: 200
Pojazd:
ghost, ok spoko.
A co z tym wałem ?? wytrzyma??




_________________

FULL SPORT !!
SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 11:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 21:10
Posty: 161
Lokalizacja: Lubań
Pojazd:
Co do tego wału to powinien wytrzymać tylko nie wiem jak z jakością bo chodzą różne opinie na temat tej firmy ja bym brał na twoim miejscu wał top racing race albo evolution jak nie ma na mielochu to napisz do P.smug... ja u siebie mam top racing race i wytrzymuje spokojnie a evo wytrzyma tym bardziej i jeszcze lepiej bo ma smarowanie łóżyska na korbowodzie tego co idzie sworzeń . Masz tutaj jeszce temat na temat tego wału http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=964969




_________________

HEBO Manston Replica 70cc
Wariator Polini speed control
Wydech Leovince RS
Pasek Polini Kevlar
Wał top racing RACE

O_o Zaglądnij i oceń moją czerwoną strzałe !! o_O
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#1283317]APCIA <3


Ostatnio zmieniony 25 lis 2011, 11:33 przez marcus13, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 13:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Dawid18, Po co Ci wał do 16k obrotów? Przy 16k moc masz pewnie taką jak przy 6-8k .. Skoro jest jakiś wzmacniany to wytrzyma.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 25 lis 2011, 13:49 przez Ficu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 17:21 
**

Rejestracja: 18 paź 2010, 21:59
Posty: 200
Pojazd:
marcus13, Ok. Ja mam właśnie ten wał Tec Evo z łożyskami skf c4 , pytałem się tylko żeby być pewnym że wytrzyma.
ficu, ok spoko. Ale nie rozumie za bardzo o co ci chodzi z tym że moc przy 16k i przy 8k jest taka sama.?




_________________

FULL SPORT !!
SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 14:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Ten cylinder bez portingu nie dokręci 16k. Ficu miał na myśli że powyżej progu mocy max. moc spada.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 14:57 
**

Rejestracja: 18 paź 2010, 21:59
Posty: 200
Pojazd:
Marcin194, Chodzi ci o Hebo Manston replice . Tylko że ja ten wał mam przy Malossi sporcie 70ccm. No ale ok. Chodzi ci o to że przy max prędkości moc się zmniejsza ??




_________________

FULL SPORT !!
SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 16:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Dawid18, poszukaj przykładowych wykresów silników/cylindrów a może zobaczysz o co chodzi.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 16:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Tec Evo wytrzyma bez problemu.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 18:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Również polecam Tec,a. Ten cylinderek to nie jakiś tam szatan że niszczy seryjne wały. Tec evo da radę na lajcie przy tym zestawie. Bierz i nie pytaj :<




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 15:36 
**

Rejestracja: 18 paź 2010, 21:59
Posty: 200
Pojazd:
Ok wielkie dzięki. :mrgreen:




_________________

FULL SPORT !!
SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy