Dzisiaj jest 21 wrz 2024, 4:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 0:48 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Mofa - motorower ograniczony do 25 za zachodnimi granicami jest uważany jako rower i można latac bez kasków

Jeśli kupujemy nowszy motor to sprawdzamy stan podnużek ,manetek klamek hamulców powinny być lekko wyeksplowatowane ale nie nowe . Opony w motocyklach średnio starczają na 30tys w skuterach jest podobnie czyli jak będziemy patrzeli skuter z przebiegiem 5tys a z przodu opona bedzie miała minimalny bierznik będzie to oznaczało że ma przelatane dużo więcej.
Patrzymy na DOT powinien być z tego samego rocznika co motocykl/skuter w niektórych przypadkach gdzie modele są ze stycznia /lutego opony będą z poprzedniego roku




_________________

Monster nr.3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 13:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Stacek96, a widzisz w skuterze nic nie masz, nie sprawdzają Ci numerów itd. to samo przy samochodach bo od kilku lat silnik jest częścią zamienną a numer to zależy w verticalu nawet nie wiem gdzie jest,
I co jak ktoś ma ściga to co będą mu na przeglądzie ściagac plastiki żeby sprawdzić numer?
I ogólnie pierwszy raz słyszę że sprawdzają numer silnika.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 13:30 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Mówiłem żeby sprawdzać przy kupnie żeby nie dać się wpuscić w maliny .. Z resztą teraz tak te osły zmieniają to prawo że trudno nadążyć , a jeżeli swapujesz silnik musisz mieć do niego papiery i w dowodzie wpisaną jego moc itd :P




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 14:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Stacek96 pisze:
Mówiłem żeby sprawdzać przy kupnie żeby nie dać się wpuscić w maliny .. Z resztą teraz tak te osły zmieniają to prawo że trudno nadążyć , a jeżeli swapujesz silnik musisz mieć do niego papiery i w dowodzie wpisaną jego moc itd :P

Chyba nie. Co ich obchodzi, że sobie zmieniłeś silnik? Nawet jak cię złapią to nie będą wiedzieli, że masz inny silnik. Przecież nigdzie w dowodzie on nie pisze. Dajmy na to pęknie ci duży karter na którym jest wybity numer silnika to pojedziesz na przegląd? Albo swapujesz dajmy na to w rs'ce z 50 na 125... Pojedziesz na przegląd? Wątpie ;P




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 14:17 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
przegląd masz chyba pierwszy na 3 lata potem na dwa a potem co rok i jak Cię psiarnia zlapie że jedziesz 100km/h to napewno puszczą Cię wolno xD nie znam się na prawie więc nie wdawajmy się w rozmowy na ten temat ;P Napisałem to w pierwszym podpunkcie żeby być pewnym że mamy wszytko w org i nie bedzie problemów z rejstracją a jak wiadomo przezorny zawsze ubezpieczony więc ... :wink:




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
Ja kupowałem skuter od jakiegoś dziadka więc wiem na pewno że nic nie było odkręcane itd. , ale to zależy od kogo kupujesz, jak jeździł nim ktoś 15-16 lat to lepiej sprawdzić WSZYSTKO.




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:19
Posty: 96
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Była Gilera 125cc-jest Piaggio
Stacek96, Możesz dodać, aby podczas oględzin sprawdzić czy silnik jest ciepły- jeżeli jest może to oznaczać że zimny silnik ma kłopoty z odpaleniem i sprzedawca go rozgrzewał




_________________

viewtopic.php?t=153253
Wpadnij i skomentuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 21:13 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
henson to temat zbiorczy więc twój post liczy się do mojego artykułu ;]




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 22:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 18:55
Posty: 403
Lokalizacja: Bełchatów
Pojazd:
bardzo przydatny poradnik, na pewno się komuś przyda ;d dzięki ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 22:44 
*

Rejestracja: 09 lut 2011, 18:22
Posty: 88
Lokalizacja: GW
Pojazd:
Dobry poradnik tylko tak dalej :D




_________________

Booster by cygan

Senda 125 by cygan




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 13:23 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 22:55
Posty: 82
Lokalizacja: Iłża
Pojazd:
Wszystko OK, ale mam wątpliwość do punktu 3. Przecierz oczywiste będzie że ''handlarz'' nie powie nam całej prawdy, tzn jeśli motocykl był uszkodzony będzie mu tylko i wyłącznie zależało na sprzedaży. Ale wielki PLUS za POST




_________________

''Idę o zakład dokładnie tak" PFK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Stacek96, no tak moc jak robisz swap na mocniejszy to powinieneś zrobic przegląd rzeczoznawca i te sprawy, a papiery na pochodzenie silnika czy nie kradziony i te sprawy


666 post!!!!




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]


Ostatnio zmieniony 05 gru 2011, 20:14 przez ziolas94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2011, 18:31 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
No tak tak , ale jeżeli numery zgadzają się na silniku z tymi w papierach masz pewnosć ze nie było nic dłubane




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 21:44 
*

Rejestracja: 24 wrz 2011, 14:56
Posty: 6
Lokalizacja: Cykowo
Pojazd:
Bardzo dobry poradnik:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 18:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Swietny temat! Podszkoliłem sie trochę na co zwracać uwagę :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 19:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
poradniczek super oby tak dalej wszystko ladnie czytelnie bez lania wody
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2012, 23:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Według mnie brakuje kilka rzeczy w poradniku :/
Brakuje m.in tego żeby sprawdzic zawieszenie szczególnie przednie gdyż wymiana zawieszenia jest droga aczkolwiek czasem wystarczy wymienić uszczelniacze aby nie ciekły leccz jezeli staneły na amen to trzeba je wymienić. Czasami bywają krzywe.

Podczas jazdy puść kierownice( tylko tak żebyś mógł ja szybko złapać) jeżeli będzie ściągać albo kręcić na różne strony lagi lub rama jest krzywa.

Skuter ma równo przyspieszać i nie mieć nie potrzebnych zrywów

Na początku oględzin sprawdzic ciepło kolanka tłumika czy nie był przepalany
i od razu go odpalić zeby przy calych ogledzinach silnik pracował, nie może być nierównej pracy typu przygasanie, wiadomo delikatnie moze chyba ze jest na wtrysku wtedy praca jest równiejsza. Powinieneś zauważyć jeżeli ssanie jest automatyczne zejście z obrotow

Posprawdzaj wszystkie sruby przy silniku oraz poruszaj za wszystkie plastiki na skuterze czy nie maj oberwanych zaczepow

Najlepiej kupuj seryjne jest mniej problemów z nimi.


Może nie pokolei napisane ale warto dodać jeszcze takie rzeczy do pierwszego postu :)




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2012, 19:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Dobry poradnik :wink:




_________________

Są ludzie i parapety, ale niektórzy na tym forum to ludzie-klamki są...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2012, 1:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2011, 14:26
Posty: 17
Pojazd:
Poradnik dobry :)




_________________

Roxana <33333

Miło było:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 17:46 
*

Rejestracja: 20 sty 2012, 13:55
Posty: 1
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
Dobry Poradnik napewno się przyda , bo kupuje nie długo skuter.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy