Dzisiaj jest 19 lis 2024, 12:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 18:48 
**

Rejestracja: 11 wrz 2011, 13:28
Posty: 418
Lokalizacja: Mińsk Maz
Pojazd:
ten simson jest kozak.

gratuluję pracy w niego włożonej i w ogóle. Ale satysfakcja to redukuje ;d




_________________

runner-2k7-malossi-itech-70cc-regulator-cisnienia-polini-t292703-80.html -> 70cc na wtrysku :D

https://www.facebook.com/pages/Scooters ... 7343226159 - Lajkujemy FP naszej ekipy! ScootersMmz ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 18:57 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
nagraj jakiego filma jak to zapina
spoko deutsche machine




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 19:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 16:47
Posty: 23
Pojazd:
Spoko też miałem robić simsona na 80 ale kupiłem F12 i simson stoi nieskończony. Zapraszam link w podpisie \/




_________________

Obrazek
Temat o Malaguti!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 22:05 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
zebra2008 pisze:
nagraj jakiego filma jak to zapina
spoko deutsche machine


Przecież jest na pierwszej stronie w pierwszym poście filmik




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 22:33 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
a jest nie zauważyłem fajne masz lustereczka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 8:45 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
Hmm, co do sendy to chodzilo mi tylko o jedno -LC :/
Dobrze, ze masz wlasne zdanie, simson to jednak simson :mrgreen: Simson jest duzo wygodniejszy niz derbi to pewne.
Powiedz cos wiecej o tych planach ...


Ostatnio zmieniony 04 gru 2011, 8:45 przez Powerek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 13:18 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
Dla chcącego nic trudnego:
http://www.youtube.com/watch?v=zLjqa0ZNu1w&feature=mfu_in_order&list=UL

Zresztą w Polsce też śmigają simsonowskie silniki na LC. Jakby mi na LC naprawde zależało, to prędzej bym już skutera na LC przerobił, bo tam to akurat żadna filozofia nie jest, cylinder LC kupić, chłodnicę, pompkę piny i poskładać do kupy, ale ja narazie ani w jednym ani w drugim motorku na przegrzewanie nie narzekam.


Jeżeli chodzi o te "plany", to mam taki zamiar, zakupić albo Vertexa albo ASSO, cylinder dać Jamesowi z s.net na 80/4 bądź 80/4/3 przerobić, w miarę nieruszając strojenia, bo w tym cylindrze wydechowe fabrycznie jest na 27mm, Jak już bym to tak dał zrobić żeby mniej więcej to pod 9200 o/min wychodziło i do tego jakiegoś ładnego spawaka Dudiego z strojeniem właśnie na 9000 o/min. Wszystko po to żeby tej elastyki nadmiernie nie popsuć, a mieć jednak ciut radość z kręcenia i rezonansu. Widziałem u znajomego cylinder 90/2/3M z wydechem wystrojonym na 9000 o/min i oddawało to niesamowitą elastykę od najniższych obrotów, dając jednocześnie radość z kręcenia - takie coś by mi się podobało.


Ale gdzie tam takie plany, być może tego wcale nie zrobię, na razie bawię się optyczną i techniczną stroną motorka, być może prędzej bym kasę na dobrą tarczówkę na przód poświęcił niż na mody cylindra, puki co nie chce mi się o tak dalekiej przyszłości mysleć, trzeba się zastanawiać nad teraźniejszością ;)




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 14:08 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
Zrob max 80/4 + lekkie powiekszenie plukow i nic wiecej nie ruszaj w tulei - Moim zdaniem :) O jakim luzie montazowym myslisz ? Z racji tego, ze vertex i asso to jedne z najlepszych tlokow to dalbym 6 setek i komresja byla by i tak duzo lepsza niz mza, nawet nie ma porownania.
O dospawaniu zeberek myslales ? I tak nie bedziesz mogl robic dlugich tras, ja nrg robie 120 km bez przerw i nie ma mowy o przegrzaniu :shock: Caly czas stala temperatura.

Ja wiem, ze sa simsony lc, ale po pierwsze - koszta czesci jak i samej robocizny, a po drugie po co jak mozna kupic derbi i nic nie przerabiajac masz lc, wkladasz 70cc sporta i jest moc + zywotnosc. Takie moje zdanie.

No chyba, ze masz kupe kasy i cie to kreci to laduj dolary w simsona ! :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 14:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
szrot pisze:
27mm

172 stopnie, strojenie 8000-8500?

Ja bym robił takie niskoobrotowe 80/6/3 na symetryku :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 04 gru 2011, 14:58 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 15:49 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
Powerek pisze:
Zrob max 80/4 + lekkie powiekszenie plukow i nic wiecej nie ruszaj w tulei - Moim zdaniem :) O jakim luzie montazowym myslisz ? Z racji tego, ze vertex i asso to jedne z najlepszych tlokow to dalbym 6 setek i komresja byla by i tak duzo lepsza niz mza, nawet nie ma porownania.
O dospawaniu zeberek myslales ? I tak nie bedziesz mogl robic dlugich tras, ja nrg robie 120 km bez przerw i nie ma mowy o przegrzaniu :shock: Caly czas stala temperatura.

Ja wiem, ze sa simsony lc, ale po pierwsze - koszta czesci jak i samej robocizny, a po drugie po co jak mozna kupic derbi i nic nie przerabiajac masz lc, wkladasz 70cc sporta i jest moc + zywotnosc. Takie moje zdanie.

No chyba, ze masz kupe kasy i cie to kreci to laduj dolary w simsona ! :twisted:


Teraz będzie luz bardzo ciasny, gdzieś 0,02-0,03mm z racji iż w Almocie tak ciasno dają, za to kompresja jest naprawdę spora, z ręki nie ma bata żeby odpalić silnik, kilka razy próbowalem, z 2 razy się tylko udało jak sporej siły użyłem, za resztą razy mi odbiło tak mocno, że ręka mnie później cały dzień bolała. Fajnie by było taką kompresję na Vertexie / Asso osiągnąć, ale myślę że luz 0,05-0,06 to byłby ideał. Zastanawia mnie też fakt iż są Vertexy 2 pierścieniowe o wymiarze 48,8 które by pasowały, a ASSO o ile pamiętam to 1 ring, wiadomo 2 pierścienie będą lepiej ciepło oddawać, a 1 ring to znowu inna bajka.

Marcin194, wg. mnie przedział obrotów przy wydechwym 27mm powinien wynosić ok 8500-9000 o/min, skoro moja 90cc przy wydechowych na 26mm kręciła bezproblemowo 9500 o/min ( sprawdzane obrotomierzem), a jej wcześniejszy właściciel latał na wydechu strojonym na 9700 o/min i też dokręcała. Teraz mam kolanko skrócone nie do końca w org. wydechu a obrotomierz pokazywał do 8000 o/min jak się dłużej przytrzymało gaz na każdym biegu.

80/6/3 - nie widzi mi się nadmierna ilość okien, wiadomo mniejsza powierzchnia styku pierścieni z tuleją, nie wiem jak by to spasowało z zamkami w tłoku Vertex / ASSO itp. Wolałbym przy tej 80/4 ewentualnie 80/4/3 zostać.

Jeżeli chodzi o LC to ja nigdzie nie pisałem że mam plany robić chłodzenie wodą w simsonie, prędzej bym się o to w skuterze pokusił, ale funduszy brak, już do simsona ciężko jakikolwiek grosz uzbierać, może za rok... Nad żeberkami nie myślałem, ale tak jak gadam nie narzekam na przegrzewanie się, zawsze jak będzie cyl w przeróbce to można dać komuś na TIG-a to machnąć :)


Lecz tak jak mówię, gdzie tam tak daleka przyszłość, narazie nad silnikiem nie myślę, kasa idzie w wizualkę, z takich nowości to dzisiaj sobie przywiozłem na przód oponę heidenau K55, pokroju slickowatych ;)




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2011, 18:13 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
Drugie koso zamówione... ;) I drugi wahacz już pomalowałem, będę miał chwilę to to wymienię.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2011, 18:13 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
Obrazek
Obrazek

Na dzień dzisiejszy splajtowałem, mieć nadzieję że dzieciątko będzie bogate :mrgreen:, bo jeszcze na bak i lakier + malowanie muszę uzbierać :P




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80


Ostatnio zmieniony 08 gru 2011, 18:20 przez szrot, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2011, 18:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Super wyglądają te zegary :) Ale też swoje kosztują ;/




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2011, 19:21 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
No simek zajebisty, widziałem Cię chyba z kumplem na zlocie w Rybniku :P




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2011, 15:16 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
Ta byłem, na rozpoczęcie z paroma kumplami w Rybniku.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2012, 22:16 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
Półka z stacyjką Sr50 prawie ukończona :P :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kierę też ciut skróciłem, teraz lepiej pasuje, do szczęścia mi nowej puszki narzędziowej brakuje i elektryka będzie od nowa kładziona. Później już tylko malowanie i reszta dupereli typu opona slick na tył i amortyzatory z MZ.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2012, 22:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2011, 19:38
Posty: 88
Lokalizacja: Chełmża
Pojazd: Malaguti F12 Phantom
fajny widzę że też ładujesz w niego kasę :D bardzo zadbany widać :) jak wygląda maszyna taki właściciel :) a twoja jest idealna wpadnij do malagi :)




_________________

Shotgun -> Malaguti F15 -> Malaguti F12

Malaga F12 By VirusWRC *zostaw coś po sobie odwdzięczę się tym samym :)

http://forum.mieloch.pl/malaga-f12-by-viruswrc-t390635.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 21:33 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
Dobra rozpiszę się teraz troszkę bardziej jak wygląda sprawa co do moto:

- Poszczególne części ramy są w proszkowym malowaniu na czarno, KOSO już założone, zasilanie podłączone, ładnie świeci.
- Bak i boczki są już u lakiernika, będzie czarna perła + chyba aerograf, czekam narazie aż wróci znajomy z Włoch, który ma specjalną drukarkę na której mi wytnie wzór do napisów
- Lacz Chyba będzie sava 90/90 z tyłu, jest także nowa felga z przodu.
- Jest cyl po przeróbce na 80/4:
http://bikepics.com/pictures/2357174/
http://bikepics.com/pictures/2357173/
http://bikepics.com/pictures/2357169/
- Błotniki i puszka ( ten plastik), o ile mi sie ją jakoś uda będą oblepiane folią carbonową, przedni będzie ciut obcięty i ładnie zaokrąglony tył, ewentualnie tylko ciut przycięty.
- Myślę nad przeróbką wkładu w tłumiku na Watę, dla efektu lepszego dźwięku.
-Amortyzatory są z ETZ, tył teraz jest wyżej
I to by było na tyle, myślę że do 2-3 tygodni moto będzie śmigało




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 19:39 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
Jest first start :)
http://www.youtube.com/watch?v=qOBt70Do ... ature=plcp

Były też już jakieś jazdy po placu, ale wiadomo jakie to jazdy mogły być bez siedzenia i baku, regulacji temu brakuje, ale czuć że ma lepszego kopa :D




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2012, 20:09 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 19:42
Posty: 83
Pojazd:
Widzę zainteresowanie praktycznie zerowe, no ale cóż napiszę tego posta, może ktoś się zainteresuje tematem:

Piździk w 98% skończony:
http://bikepics.com/pictures/2375858/
http://bikepics.com/pictures/2375859/
http://bikepics.com/pictures/2375860/
http://bikepics.com/pictures/2375861/
http://bikepics.com/pictures/2375862/
http://bikepics.com/pictures/2375864/
http://bikepics.com/pictures/2375865/
http://bikepics.com/pictures/2375867/
http://bikepics.com/pictures/2375868/
http://bikepics.com/pictures/2375870/
http://bikepics.com/pictures/2375871/

Zostało pare dupereli, typu zakręcić kranik i lusterka, kupić nowy bagażnik tylny, bo już rdzewieje w paru miejscach, wypolerować całość, kupić jakieś lepsze manetki i to by było na tyle z piździkiem.

V-max na 80/4 przy 16 zębach leży przy ok 96 km/h, ale trzeba dłuższego odcinka żeby motorek do tej prędkości rozkulać.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Simson S80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy