Dzisiaj jest 04 mar 2025, 12:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 gru 2011, 21:49 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 18:17
Posty: 82
Pojazd:
Cześć, jaki polecacie cylinder do seryjnego wału z przebiegiem 6k ? Słyszałem o malossi sport i stage6 streetrace one będa odpowiednie nie wytwarzaja za duzej mocy ? Na allegro widziałem aukcje z cylindrem malossi, ktoś go sprzedawał bo " podzespoły nie wytrzymały mocy wytwarzanej przez cylinder ) . Do tego gaźnik, 17,5 mm wystarczy ? Lepszy będzie ze ssaniem automatycznym czy manualnym ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 21:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
jacenty666, Malossi da radę,streetrace - zależy w jakim stanie masz wał.
Gaźnik 17.5 starczy i to bez różnicy chyba jakie ssanie zamotujesz.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2010, 14:41
Posty: 570
Lokalizacja: Radlin
Pojazd: Gilera Runner
S6 Streetrace kup najlepiej :P W mocniejsze się nie pakuj. Gaźnik dobry, jaki masz wydech?




_________________

KUPIĘ YASUNI C16 P/G stan bdb


Kontakt: puzon20@gmail.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 22:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Najlepiej kup lozyka i uszczelniacze na wal ,zaplacisz moze z 60 zł a masz pewność,że Ci nie strzeli. I mozesz ladowac bez obawy Malossiego sporta/Polini Sporta/ S6 Streetrace/S6 Sport PRO/Airsal 70 sport bez wahania,a nie bedziesz jezdzil na tykajacej bombie.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 22:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Streetrace weź, dużo o nim dobrych opini, w sumie o Malossim też. Do wału kup zestaw łożyska i uszczelniacze to będzie dobrze, a gaźnik ja brałbym z ssaniem ręcznym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 22:27 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 18:17
Posty: 82
Pojazd:
słyszałem, że na automatycznym więcej spala bo włącza się ssanie za każdym razem a ręcznego ssanie nawet nie trzeba używać. Wal mam w świetnym stanie bo jest skuter odblokowany dopiero od tysiacakilometrow wiec duzo i szybko nie bylo jezdzone. mam wydech laser x-pro. Seryjny filtr powitrza da rade czy kupic jakis stozek z oslonka ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 22:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
A jaki masz kibelek? Bo w kymco wału nie zmieniasz nawet przy racingu :)




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 7:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Wg mnie wymiana samych łożysk wału przy zmianie cylindra na mocniejszy jest bez sensu.

Po pierwsze - jeżeli łożyska (w markowym silniku) są w dobrym stanie to po co je wymieniać, skoro najczęściej seryjnie są montowane NTN lub SKF'y C3, które kręcą do 13-16tyś obr/min i im to rybka czy przenoszą 5KM czy 12KM, zwłaszcza że wymiana samych łożysk to kupa pracy.

Po drugie - przy mocniejszym cylindrze i seryjnym wale głównie siada łożysko korbowodu a nie łożyska wału

Po trzecie - sportowy wał od seryjnego różni się głównie tym, że jest wyważony pod cięższy tłok (70cc) i na pewno pochodzi on dłużej na zestawie 70cc. W praktyce jednak seryjny wał (w dobrym stanie) bez problemu poradzi sobie ze słabą 70'tką i prawdopodobnie prędzej zatrzemy cylinder lub znudzi nam się "słaba 70'tka" niż zajedziemy wał (pod warunkiem oczywiście, że będzie odpowiednio smarowany, prawidłowo zamontowany itp).

Podsumowując:
- jeżeli chcemy mieć święty spokój i mieć wał, który pochodzi na różnych cylindrach - bierzemy nowy sportowy
- jeżeli mamy dobry wał seryjny i dobre łożyska a chcemy jedynie zmienić cylinder na SPORTA i nic więcej w przyszłości nie kombinować - zostawiamy seryjny wał i łożyska
- jeżeli mamy Chiński skuter - wymieniamy wszystko albo porzucamy go w lesie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 17:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
zły dział!




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy