Dzisiaj jest 30 lis 2024, 7:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Matrix 80ccm??
Post: 05 cze 2009, 12:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 9:57
Posty: 107
Lokalizacja: KW
Pojazd:
Witam mam pytanie ktore moze byc wyjatkowo glupie ale czy jezeli chce zmienic cylinder na 80ccm to musze zdjac wszytkie blokady??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 12:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Do Keewya aby wsadzić 80ccm to musisz rozwiercić kartery, tak na początek aby to w ogóle weszło. Poza tym, pamiętaj że Keeway to 2 suw a nie 4 suw i popularne chińskie g.wno z Allegro do niego nie podejdzie. Cylindry większe od 70ccm które są warte uwagi to BigBore które są dosyć drogie i wymagają wymiany wału, do tego chyba również trzeba pod nie rozwiercać kartery. Aby w ogóle to jakoś jechało to musisz ściągnąć blokady chyba że chcesz wsadzić cylek i dalej jechać 45km\h... Wtedy to raczej bez sensu. W wypadku większego cylindra ważna jest blokada na tłumiku jak i na wariatorze. Przy wymianie cylindra na większy jest sens ograniczenia obrotów silnika w celu jak najlepszego dotarcia, aby mieć pewność że i tak nie przekroczysz granicy. Póki co może zastanów się nad kupnem tłumika, dopiero później myśl nad cylindrem itd.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 23:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 9:57
Posty: 107
Lokalizacja: KW
Pojazd:
a Tox mozesz mi napisac jak zdjasc blokady wersja dla bystrych nie specjalnie najlepiej z obrazakami prosze ja Ciebie ci bardzo prosze :mrgreen:

EDIT :

a wlasnie Tox jak 80 a 70 to jaka jest roznica w predkosci i jak wstawie 70 nie bede musial walu wymieniac nie??

Używaj opcji "EDYTUJ" !
M_LoT


Ostatnio zmieniony 06 cze 2009, 16:57 przez burger555, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 23:28 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Zależy jaką 70 ;] Ale przy większości tych markowych by się przydała dla bezpieczeństwa wymiana wału jak nie to na bak łożysk :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 23:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 9:57
Posty: 107
Lokalizacja: KW
Pojazd:
ale czy ten wał jest konieczny kolega ma rasowego orginalego chinola wstawil 80 nie wymieniam walu i jakos mu to leci 90




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 7:19 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Moze kolega ma 4t?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 8:52 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
W 4t nie ma potrzeby wymieniania wału przy zmianie cylindra na ten o większej pojemności. Chińskie skutery mają w sobie wały które są montowane w 125ccm, ponieważ w Chinach 50ccm to rzadki widok :P A zresztą 80ccm w 4T nie kręci się już tak wysoko jak 50ccm :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 10:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 9:57
Posty: 107
Lokalizacja: KW
Pojazd:
no nie no nie no nie ale przeciez sam wał jest drozyszy od cylindra z tlokeim i coms tam jeszcze :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 10:27 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Coś za coś :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 10:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Chcąc zrobić taki tun do wymiany idzie : cylinder,wał z łożyskami, przełożenia, wydech, gaźnik, wariator, zprzęgło i pasek. Czyli cały silnik prócz karterów do wymiany..... Wszystkie te części pod cylek 80 kosztowałyby ok 3-3,5 tyś.


Ostatnio zmieniony 06 cze 2009, 10:31 przez wojtq125, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 16:02 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Czyli lepiej sprzedaj Milka i kup jakąś sr z dużym przebiegiem i wpakujesz 500zl i będzie śmigać jak ten Keeway przy 80 ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2009, 12:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 9:57
Posty: 107
Lokalizacja: KW
Pojazd:
A jak kupię 65ccm to będe musiał zmieniać wał czy nie??
I jeszcze jedno kolega zmienil w chinolu 4t cylinerd na 80ccm i po jakiś 150km pasek sie roz.....się zepsuł/ół czy to wina cylindra ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2009, 12:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Prędzej ci się cylek po 200km max rozleci :D Mi po 30 km się rozleciał




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2009, 12:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 9:57
Posty: 107
Lokalizacja: KW
Pojazd:
czyli nie ma wyjścia wał trza kupic :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2009, 12:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
burger555 pisze:
A jak kupię 65ccm to będe musiał zmieniać wał czy nie??
Nie, ale 65 to syf chiński.

burger555 pisze:
czy to wina cylindra ?
Nie.




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2009, 16:45 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
To, że się pasek rozleciał to nie musi być wina cylindra to że miał trochę więcej mocy to wiesz możliwe, że był w złym stanie i tyle. Nie kupuj żadnych 65ccm bo nie poczuejesz różnicy w stosunku co do serii, może troche przyspieszenie Ci się poprawi zresztą sam cylinder nie zrobi z niego rakiety na lepsze osiągi składają się też inne części a przede wszystkim wydech gazior i wario :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 11:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 12:03
Posty: 117
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
wał to ty lepiej kup do kazdego cylka wysokoobrotowego oczywiscie 70cc a jak nisko obrotow taki jak malossi sport 70cc to wystarcza tylko lozyska najlepiej s6 HQ teflonowe lepsze sa




_________________

Mój Keeway Matrix:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy