Dzisiaj jest 23 sty 2025, 5:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2009, 13:10 
*

Rejestracja: 05 cze 2009, 14:04
Posty: 10
Pojazd:
[shadow=blue][/shadow]Witam i proszę o pomoc posiadam beluge xc 125 jeżdziłem nią ale zapomniałem dolać oleju do silnika a tam sahara i sie skuterek przytarł :/ poprostu zgasł i gdy próbowałem odpalić nie chciało kręcić..... Wlałem do silnika olej i pomału sie odtarł ale NIE CHCE ZAPALIĆ??? sprawdziłem w nim prawie wszystko i świece wymieniłem, czyściłem gażnik, zawory są ustawione, wlewałem benzyne do cylka i NIC!!!!!
Ponadto dziwne jest że duża ilość spalin cofa się do filtra powietrza gdy próbuje odpalić,
i niewiem ale wydaje mi się że w gażniku jest za dużo benzyny i z niego kapie....może być powodem że są źle wężyki podłączone w gaźniku bo mi się wydaje że je źle podłączyłem...

PROSZĘ O POMOC WAKACJE TUZ TUZ A BEZ SKUTERA TO LIPA :/

- w razie potrzeby wrzuce fotki gaźnika lub innych elementów




_________________

kamiloss4400


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 13:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Jak go zatarłeś to się nie "odetrze"... Nie ma takiej opcji w ogóle... Rozkręć cylinder i zobacz stan gładzi i tłoka.




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 13:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Tak jak powyżej. Jak się silnik zaciera to powastają na gładzi cylindra rysy i kompresji brak.


Ostatnio zmieniony 06 cze 2009, 13:16 przez wojtq125, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 13:16 
*

Rejestracja: 05 cze 2009, 14:04
Posty: 10
Pojazd:
nie on się całkiem nie zatarł ledko go chycił..... kolega tak samo miał odtarł go i palił mu normalnie,..............no ale do środka to tez zajże




_________________

kamiloss4400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 13:22 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
wojtq125 pisze:
Jak się silnik zaciera to powastają na gładzi cylindra rysy
Nie tak od razu :wink: Tłok który jest z alu przy nadmiernym tarciu robi sie plastyczny i ściera się.Żeliwny cylek jest na to odporny.Jemu dopiero zaszkodzą pierścienie jak popękają i ostrymi krawędziami przejadą wielokrotnie w tym samym miejscu po gładzi.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 13:31 
*

Rejestracja: 05 cze 2009, 14:04
Posty: 10
Pojazd:
to znaczy że w przypadku gdy jednak były by rysy na gładzi cylka lub tłoku to np. niewielki spadek kompresji przyczyni się że skuterek nie pali ??????




_________________

kamiloss4400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 13:40 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ważna jest gładź cylindra.Na tłoku pierścienie maja zamki i od zużycia (przebiegu) zależy ich szczelność.Jak do tego dojdą rysy na gładzi to jedyne na czym by zapalił to eter.Ale to na krótko :twisted: Sprawdź kompresje i będziesz miał wstępny obraz jak to może wyglądać.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 13:52 
*

Rejestracja: 05 cze 2009, 14:04
Posty: 10
Pojazd:
a jak sprawdzić kompresje i jak rozpoznać że jest jej brak lub jest coś nie tak????




_________________

kamiloss4400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2009, 13:57 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Mocno zatkać palcem otwór w głowicy na świecę i pokręcić wałem.Jak kompresja jest przyzwoita to przebije się spod palca.Jak jest podła ,utrzymasz palcem.Dorze było by zajrzeć na stan pierścieni i tłoka.Może odkręcając gaźnik i kolektor ssący :?: :? Lub tłumik.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2009, 18:31 
*

Rejestracja: 05 cze 2009, 14:04
Posty: 10
Pojazd:
witam sparawdziłem w nim kompresje elegancka... mi sie wydaje że cos z gaźnikiem bo wyciągam świece w ogóle sucha a zawory są dobrze ustawione noi niewiem dlaczego z gaźnika kapie benzyna??? ..... pomocy




_________________

kamiloss4400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2009, 23:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2008, 10:59
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
to to jest 4 t czy 2 t?




_________________

Kryształki
www.squtery2009.neostrada.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 13:38 
*

Rejestracja: 05 cze 2009, 14:04
Posty: 10
Pojazd:
to jest czterosów




_________________

kamiloss4400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2008, 10:59
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
jeżeli ma kompresje to silnika nie ruszaj ... jeśli można wiedzieć to ile bar ma?

zrób taka rzecz :) wykręć świece i strzykawka wtryśnij paliwka trochę około 5 mm jak odpali na chwilkę to rozkręć gaźnik na części pierwsze i poczyść :)

Cytuj:
Mocno zatkać palcem otwór w głowicy
zatkać to możesz sobie otwór w nosie albo w pupci :D


i dobra rada zanim zdejmiesz głowice JASIU ciebie się to tyczy w 4 sówie przemyśl to 3 razy bo to nie jest 2 sów ze uszczelka 6 zloty kosztuje :)




_________________

Kryształki
www.squtery2009.neostrada.pl


Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 20:51 przez sodikart, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 22:01 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
sodikart pisze:
zatkać to możesz sobie otwór w nosie albo w pupci
To wyślij jemu swój manometr do pomiaru kompresji dowcipnisiu.Nie było takich ustrojstw i radziłem sobie bez nich.Teraz max 2 lata na komarku i drajwery :/




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 22:05 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2008, 10:59
Posty: 83
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
tak tu masz racje ale można zawsze iść do warsztatu jakiegoś obok poprosić na pewno oni maja ... co do komara zgodzę się ale to nie jest komar :) komar miał 4 bary a to ma 12 i już przy 8 nie pali :) bynajmniej ja tak w swoim leo 150 miałem palec podskakiwał jak szalony a niestety zawory były nie szczelne




_________________

Kryształki
www.squtery2009.neostrada.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2009, 16:57 
*

Rejestracja: 05 cze 2009, 14:04
Posty: 10
Pojazd:
rozkręciłem cylinder i głowice i zrobiłem pare fotek... co sądzicie o stanie cylindra i tłoka i głowicy???????


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/734 ... 6c502.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ebf ... 76b79.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c54 ... 632a7.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/836 ... ff513.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79b ... 5666f.html




_________________

kamiloss4400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2009, 17:03 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
kamiloss4400 pisze:
co sądzicie o stanie cylindra i tłoka i głowicy???????
Jakbym miał sądzić to ten co go tak doprowadził, to nie żyje :) Czy był tam używany olej gorszy od Mixolu :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2009, 18:15 
*

Rejestracja: 05 cze 2009, 14:04
Posty: 10
Pojazd:
ale do benzyny nie lałem oleju bo to czterosów....




_________________

kamiloss4400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2009, 18:19 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Dowaliłem :ups:A wyżej pisałeś:4T :P Ale ten nagar jest stary .Ty nie mogłeś w krótkim czasie tak go urządzić.Miałeś tylko pecha że teraz właśnie padł.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2009, 15:36 
*

Rejestracja: 05 cze 2009, 14:04
Posty: 10
Pojazd:
czy uważacie że rysy na cylindrze i tłoku jakie widać na tych zdjęciach oraz ten nagar mogą być przyczyną że skuter nie chce palić a jeśli tak to co w tej sytuacji zrobić??




_________________

kamiloss4400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy