Dzisiaj jest 27 lis 2024, 1:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 19:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
W takim razie któreś z Was miało zmieniony.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 19:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
szczerze przyznam, że jest mi to bardzo bardzo obojętne . poniewaaż jeżdżę tylko na jednym ustawieniu iskra jest moc jest wiec to bez różnicy. jedynie ciekawi mnie czy moim regulowanym na prawde da sie regulować jak w romecie ? przekrece 2 centymetry i nie bedzie palic ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 20:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
To ja już zgłupiałem. Montowali regulowane statory jak im się podobało ? :/




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Furian50 pisze:
To ja już zgłupiałem. Montowali regulowane statory jak im się podobało ? :/


może w zaleznosci od tego na jaki kraj miał trafiac?

myśle że na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi . pewnie te tajemnice znaja ludzie z aprili

wgl to jak ty to masz ? bo ja mam tak iskrownik na 3 sruby przykrecony do podstawki a podstawka jest obracana tak jak w tej podstawce http://allegro.pl/stator-stojan-zaplon- ... 31375.html
to jak ty to masz ? nie masz tylko dziurki na sztywno ?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 lut 2012, 20:54 przez marcinek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 21:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
w podstawce mamy (ja i furian) tylko 3 dziurki i całość wchodzi tylko w 1 sposób w kartery żeby sie dało przykręcić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 21:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
seb94, a no to widzisz . ale nie wiem czy to lepiej mieć regulowaną czy nie. minusów na pewno nie zauwazyłem a plusy ? tez nei wiem jakie




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 lut 2012, 21:44 przez marcinek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 22:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
No ja nie mam takiego jak ty podałeś link. W tej płytce mam tylko 3 otwory na śruby bez możliwości przesuwania :) Więc możesz go założyć jedynie co 120 stopni :D I to mi się podoba bo kompletnie zero problemu przy rozbieraniu bo nie muszę sobię jakoś cechy robić aby później z powrotem tak samo założyć itp :) Pamiętam jak jeszcze kiedyś my się o to kłócili :P teraz to już jest wyjaśnione :) Ty, a może ty masz zapłon Leonelli ? Bo tak patrzyłem to właśnie on ma regulowany zapłon, a ja mam Ducati i jest bez regulacji.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 01 lut 2012, 22:18 przez Furian50, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Ja mam podstawke z lfk (tego na allegro za 164zł). Oni dodawają tą podstawke, gdyż magneto ma w innym miejscu ten impuls. Sam się głowiłem o co chodzi bo dałem orginalną podstawkę, zapłon LFK i moto nie chciało odpalić, strzelało z wydechu. Po założeniu starego magneta wszystko zrozumiałem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 22:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Furian50 pisze:
kompletnie zero problemu przy rozbieraniu


mam również kompletnie zero problemu bo mam zaznaczone na podstawce jak ma byc . wiec za każdym razem przykręcam zgodnie z zaznaczeniem

Furian50 pisze:
Ty, a może ty masz zapłon Leonelli ?


pisze na nim " ducati energia "

jaboleq pisze:
Oni dodawają tą podstawke,


tyle że na mojej podstawce tez jest oryginalne logo . jak bede nastepnym razem rozbierać dodam foty




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 lut 2012, 22:25 przez marcinek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy