Dzisiaj jest 07 cze 2025, 21:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lut 2012, 16:39 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
jw. moge spolerowac tłok zeby nie zostawał nagar ?
Ma przelot ok 300km był jezdzony na orlen 2t jest już na nim nagar więc sam nie wiem czy teraz moge zeby się nie przytarł...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 16:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
No z nagaru możesz wyczyścić tłok;)




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 17:01 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
spolerowac na lustro ? czy tylko do jakiegoś papieru ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 17:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
:lol: :lol: co ci da wyczyszczenie z nagaru i spolerowanie tłoka ? NIC ci to nie da. Choćbyś nie wiadomo jaki olej lał to i tak na tłoku osiądzie nagar więc daj sobie z tym spokój. Ręczę za to, że nic ci to nie da. Aby możesz pogorszyć :wink:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 18:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Lej dobry olej, a ze troche nagaru na tloku i na glowicy jest to norma. Wyczysc rozpuszczalnikiem denko tloka i glowice jesli masz to rozebrane i jezdzij.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 19:20 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
A do coś zaostrzenie krawędzi na tłoku i w cylku co do karterów wchodzi ????
Da coś powiększenie tego tunelu od okna wydechowego ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 19:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Stunt_15 pisze:
Da coś powiększenie tego tunelu od okna wydechowego ???
kanal wydechowy ? Dremel + kamien szlifierski i jedziesz pod objetosc wydechu.Wyzsze obroty bedzie krecil = wieksza moc.


Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 19:28 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 19:31 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
maciek805, ale nie okna wydechowego tylko ten sam środek kanał (tunel od okna wydechowego) Ja to wziełem wiertarką z takim własnie kamieniem i rozwiercałem to a puśniej tylko papierem ściernym poprawiłem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 19:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Stunt_15 pisze:
ale nie okna wydechowego tylko ten sam środek kanał
A o czym ja pisalem ? Ten tunel to kanal wydechowy :roll: Mozesz polerke machnac jak ci sie chce jeszcze :wink:


Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 19:34 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 19:34 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
maciek805 pisze:
Mozesz polerke machnac jak ci sie chce jeszcze
Nie chcę mi się :wink:
A jak z tymi krawędziami co pisałem wyżej ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 19:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Bedzie za dużo nagaru to wysra go kanałem wydechowym . Jeśli ci się nudzi to poleruj :twisted:




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 20:35 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
a stanie się coś jak np. moje okno wydehocwe po rozwiercie ma ok 2,2mm a seryjny wydech 2mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 20:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Michalak pisze:
Bedzie za dużo nagaru to wysra go kanałem wydechowym . Jeśli ci się nudzi to poleruj :twisted:
Hahahahaha Panie Andersen, proszę nie wymyslać już bajek.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 21:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Stunt_15 pisze:
na orlen 2t

Kwestia beznadziejnego oleju...


maciek805 pisze:
kanal wydechowy ? Dremel + kamien szlifierski i jedziesz pod objetosc wydechu.Wyzsze obroty bedzie krecil = wieksza moc.


Nie wiesz? Nie wprowadzaj w błąd... Rezonans będzie mocniejszy, bo fala będzie płynniej przechodzić.

Lżejszy tłok- szybsze wkręcanie na obroty :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 21:13 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
ej a może być tak że teraz średnica kanału wydechowego przy wylocie (tzn. przy łożeczniu z wydechem) ma ok 2,15mm a seryjny wydech ma 2mm. Czy to musi być równo rozmieszczone (tzn. moze być 1mm w lewo a 3mm w prawo).
czy może być zmieniony kąt tej "tuleji" zaznaczonej na zdj.
Obrazek
tzn. zaostrzone i na tłoku też.
Czy po takim zabiegu nic się nie stanie no i czy coś to da...



A i jak idzie tłok ? bo zrobił mi się nagar i nie wiem gdzie jest strzałka xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 21:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Marcin194 pisze:
Rezonans będzie mocniejszy, bo fala będzie płynniej przechodzić.
I beda takze wyzsze obroty ! I nie pisze tego od tak sobie tylko tego doswiadczylem.

Juz ci pisalem - Wyczysc denko i bedziesz widzial strzalke :roll: Moge jedynie powiedziec, ze po stronie kanalu wydechowego ( strzalki na tloku ) nie ma rowkow na tloczku :wink:


Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 21:18 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 22:14 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
a jak z tym co pisałem wyżej ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 23:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Denko powinno się wypolerować.Sam wiem przykład po sobie,tyle,że z głowicą.Dużo,dużo mniej nagaru przywiera do wypolerowanej powierzchni.
Zaostrzenie kantu tłoka ,oczywiście odpowiednie z odpowiednią wiedzą itp. również poprawi elastyczność pizdzika.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 23:08 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
krzysiek39 pisze:
Zaostrzenie kantu tłoka
a cylka ???


EDIT: i czy nie będzie przeszkadzało że kanał wydechowy przy łoączeniu z wydechem ma ok 2,2mm a wydech 2mm


Ostatnio zmieniony 03 lut 2012, 23:17 przez Stunt_15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 7:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
To z waszych wypowiedzi rozumiem, że aby poprawić sprawność silnika w samochodzie muszę wyczyścić tłoki z nagaru oraz je wypolerować to da mi 5KM wiecej. Nic to nie da.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy