Dzisiaj jest 19 sty 2025, 6:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lut 2012, 13:58 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
czy trzeba zmieniac zapłon i przełożenia pod Stage6 racing modular ???
-Wydech Polini for race
-flow karterów
-moduł odblokowany stage6
-wariator stage6 sport pro
- dzown stage6 wing cooler
- sprzęgło stage6
-zawór + kruciec stage6
- gaźnik dellerto 24
-stożek stage6


Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 14:03 przez Stunt_15, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 14:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Stunt_15, można ale przecież nie musisz :roll:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 14:10 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
A nie wiecie ile taki Racing kręci obrotów ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 14:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Stunt_15, w zależności od regulacji. Myślę że około 12/13 chyba




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 14:16 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Power666, czyli nie powiniem przekroczyć tej "bariery" seryjnego zapłonu, ale przełożenia warto wymienić :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 15:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
Przełożenia jak najbardziej się opłaca, napewno dużo dadzą przy racingu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 17:45 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
DO ZAMKNIĘCIA !!! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 18:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Stunt_15 pisze:
A nie wiecie ile taki Racing kręci obrotów

Zależy od wydechu.
Stunt_15 pisze:
ale przełożenia warto wymienić


Tak ponieważ lepszy v-max lepsza żywotność cylindra i teoretycznie mniejsze spalanie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 18:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Adiii pisze:
To tak jakbyś powiedział że większe lub mniejsze przerzutki w rowerze wpływają korzystnie na kondycje... Bzdura.


Właśnie że wpływają.Przykład:
Jedz na jedynce po prostej drodze to ile pojedziesz max? 7km/h?
A dasz sobie 6 bieg i ile pojedziesz? 20km/h.

Przeto zrobimy większy dystans bez piłowania, dlatego zwiększa żywotność :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 18:41 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Cytuj:
Myślę że około 12/13 chyba


przesadziłeś.

Kod:
czyli nie powiniem przekroczyć tej "bariery" seryjnego zapłonu, ale przełożenia warto wymienić


przy strojeniu kolo 11,7k zapłon daje się w znaki. W peugeotach zapłon to lekki nie wypał ;)



Stage6 racing nie ma wyższego strojenia niż 11k(pewnie coś koło 10,3). Celuj w wydech c16 a poczujesz ładne kopyto :)




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 11 lut 2012, 18:41 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 9:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
capekpl1 pisze:
Adiii pisze:
To tak jakbyś powiedział że większe lub mniejsze przerzutki w rowerze wpływają korzystnie na kondycje... Bzdura.


Właśnie że wpływają.Przykład:
Jedz na jedynce po prostej drodze to ile pojedziesz max? 7km/h?
A dasz sobie 6 bieg i ile pojedziesz? 20km/h.

Przeto zrobimy większy dystans bez piłowania, dlatego zwiększa żywotność :wink:


hmm.. Bez piłowania ? :lol: jak masz przełożenia na prędkość to się silnik dużo bardziej męczy bo przy dużej prędkości jest silny opór wiatru i przy tych przełożeniach to jest męczarnia dla silnika jadąc na pełnej manecie wciąż.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 18:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Iniector pisze:
pewnie coś koło 10,3
Jak ja miałem 10 coś przy Mid-race,to na pewno racing nie będzie miał różnicy jednej czy dwóch setnych.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 18:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
capekpl1, o czym ty mówisz człowieku to nie jest manualna skrzynia tylko atomat...
tutaj masz jeden bieg więc mylisz pojęcia..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 19:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Yakuza, w skuterze masz 1 bieg ? :lol: tam jest bezstopniowa stożkowa czy jakoś tak skrzynia biegów




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 19:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Furian50, No ale miał na myśli,że tylko gaz.






/KONIEC SPAMU!




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!


Ostatnio zmieniony 12 lut 2012, 19:20 przez kubaaxd, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 19:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Rozstrzygając konflikt odnośnie przełożeń...
Pomyślcie! Jeśli mocny cylinder ma za krótkie przełożenie, to?
- Nie zależnie od rolek i ustawień dużo szybciej się wkręca i przyspiesza niż powinien, silnik pracuje z dużo mniejszym obciążeniem niż powinien i żywotność spada. Efekt? Silnik szybko traci kompresję
Słaby cylinder i za długie przełożenie?
- Silnik jest obciążony dużo bardziej niż powinien, nie zależnie od ustawień ciężko jest mu się wkręcić i żywotność spada. Efekt? Wał i łożyska mocno dostają po przysłowiowej dupie, bo po odkręceniu manetki w procesie pracy silnika następuje silny wybuch, który jest tłumiony poprzez za długie przełożenie (pośrednio, wiadomo po drodze jest przekładnia wariacyjna, i wał) przyłożone do wału. Wtedy szybko pada łożysko igiełkowe.
Kwestia przełożeń jest taka aby dobrać jer optymalnie pod setup. Teoretycznie już przy tuningu klasy sport 70cc powinno zmienić się przełożenia na 15% dłuższe.
Furian50 pisze:
tam jest bezstopniowa stożkowa czy jakoś tak skrzynia biegów

Przekładnia bez stopniowa CVT lub inaczej V-belt.
Yakuza pisze:
tutaj masz jeden bieg więc mylisz pojęcia..

Tutaj masz nieskończenie wiele biegów/przełożeń. Cały myk polega na tym że są one tak płynnie zmieniane że nawet o tym nie wiesz że istnieją :wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 20:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Skąd ty to wystrugałeś :D Z tymi przełożeniami to racja, można powiedzieć że są ich setki bo pasek przesunie sie na wariatorze lub sprzęgle o 1mm to już masz inne przełożenie, co prawda niemalże nieodczuwalne ale jest :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy