Dzisiaj jest 11 sty 2025, 10:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2009, 17:18 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Krzysiek2814, jeśli masz kasę to decyduj co kupisz. według mnie najlepszy stosunek trwałości w niskiej cenie ma s6 streetrace bo ma tłok "vertex" a wymiana jest banalnie prosta abyś dobrze wsadził zabezpieczenie sworznia to będzie git




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2009, 17:26 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Ale chodzi mi jeszcze o włożenie nowych łożysk wału i zaworu membranowego. I co jak dobrze to założę to powinno od razu odpalić dobrze??

ale ten s6 streetrace to rzeczywiście fana sprawa




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2009, 17:56 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Krzysiek2814, ej a ty zatarłes wał i łozyska też ?? bo do s6 streetrace nie potrzeba walu ani łozysk a tym bardziej zaworu




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 9:04 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Wału i łożysk przecież nie da się zatrzeć!! Po prostu seryjne są za słabe, wał w cpi jest kiepskiej jakości no ale jeszcze ujdzie, ale łożyska na wale to trzeba koniecznie wymienić i łożysko korbowodu także. A zawór membranowy wymienię na sportowy bo mój też juz nie jest za rewelacyjny.

Tylko na gaźnik nie będę miał kasy, ale chyba jak dam większą dyszę to powinno wystarczyć ?




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2009, 11:57 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Krzysiek2814, Jesteś pewny ze nie da się wału zatrzeć? wsyp delikatnie pisku do skrzyni korbowej i zatrzesz tak samo jazda bez oleju. Kup łozyska skf i korbowodu polini evolution bo hebo srebrzone lubią się rozpadać

Gaznik nie jest wymagany




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 10:14 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
No ale nie bd przecież sypał piasku specjalnie, ale tak samoczynnie nie da się tego zatrzeć, przecież tam nie ma oleju. Wał nie jest chyba smarowany.




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 11:59 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Krzysiek2814 pisze:
No ale nie bd przecież sypał piasku specjalnie, ale tak samoczynnie nie da się tego zatrzeć, przecież tam nie ma oleju. Wał nie jest chyba smarowany.


haha o nie tego jeszcze nie było :D Przecież wszystko co idzie do cylindra idzie przez wał korbowy. zobacz ze króciec daje do wału a potem cylinder sobie zasysa. Wiec coś co ci wpada do cylindra wcześniej było na 100% w skrzyni korbowej ale nie musiało zrobić tam bałaganu




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD


Ostatnio zmieniony 27 cze 2009, 11:59 przez wiktorek1994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 19:50 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Ja pier... pzrez zawór membranowy wpada do kanałów cylindra bo tam jest taka tulejka i mieszanka nie wpada do skrzyni korbowej, chyba nigdy tego nie rozbierałeś.




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 23:21 
*

Rejestracja: 16 kwie 2009, 19:22
Posty: 15
Pojazd:
Krzysiek2814 pisze:
Ja pier... pzrez zawór membranowy wpada do kanałów cylindra bo tam jest taka tulejka i mieszanka nie wpada do skrzyni korbowej, chyba nigdy tego nie rozbierałeś.
LOL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 23:25 
*

Rejestracja: 21 kwie 2009, 22:00
Posty: 34
Pojazd:
A powiedz mi membrane na zaworze membranowym masz z metalu (blaszki) czy tworzywo? I najważniejsze czy membrana jest cała czy poszczerbiona, ale to bardziej istotne ja się ma membrana z blaszek, bo u mnie lubiła się ukruszyć i robiła kuku w cylindrze :/ A i polecam ci zakup lepszego oleju do paliwa np. Castrol. Na dotarciu lej faktycznie więcej oleju do paliwa np. 170ml na 5l i co 100km zmniejszaj o 10ml. Polecam w późniejszym czasie dawać trochę więcej oleju niż 100ml na 5l ja daje 110-120ml. najlepiej zaobserwować jak silnik będzie pracował, bo jak dasz za dużo może go mulić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 23:29 
*

Rejestracja: 09 lis 2007, 13:58
Posty: 112
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Krzysiek2814 pisze:
jakąś wadę fabryczną ze powiedzmy kartery są jakieś krzywe czy wał jest źle osadzony?


Całkiem możliwe. Kupiłeś go nowego? Nie lepiej było skorzystać z gwarancji? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 3:56 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Krzysiek2814 pisze:
Ja pier... pzrez zawór membranowy wpada do kanałów cylindra bo tam jest taka tulejka i mieszanka nie wpada do skrzyni korbowej, chyba nigdy tego nie rozbierałeś.



hahaha nie no teraz to przebiłeś wszystko mam właśnie rozpołowiony silnik który czeka na łożyska.

Przecież całe paliwo leci z zaworu do skrzyni korbowej zawór sie zamyka i wał wypycha mieszankę do kanałów w cylindrze




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 11:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
wiktorek1994 pisze:
wał wypycha mieszankę do kanałów w cylindrze


Wał wypycha mieszankę... ciekawe :roll:
Ja myślałem, że tłok ją zasysa ze skrzyni korbowej.




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 28 cze 2009, 11:35 przez M_LoT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 12:21 
*

Rejestracja: 09 lis 2007, 13:58
Posty: 112
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Tylko wały HPC wypychają mieszankę, zmieniając objętość skrzyni korbowej w zależności od położenia. Dzięki temu można osiągnąć nieco większą kompresję. Normalny wał nie ma wpływu na przepływ mieszanki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 12:51 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
M_LoT pisze:
wiktorek1994 pisze:
wał wypycha mieszankę do kanałów w cylindrze


Wał wypycha mieszankę... ciekawe :roll:
Ja myślałem, że tłok ją zasysa ze skrzyni korbowej.



Mieliśmy to samo na myśli Paliwo pod wpływem pracy wału i tłoku zostaje transportowane do komory spalania




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 16:03 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Kiedy Tłok się cofa zasysa mieszankę kanałami w cylindrze, którą wcześniej poda zawór membranowy i wtedy tłok wali do góry spręża mieszankę świeca daje iskrę ipod wpływem wybuchu tłok się cofa i znów zasysa mieszankę. Nie jestem najmądrzejszy, ale takie jest moje zdanie, i mam od niego prawo;] Mniejsza o to tu chodzi o mój silnik ;]

Nie nie kupiłem go nowego miał 2 lata i przebieg 1600km jak go brałem. Wada fabryczna ale np co to może być?? Bo jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, żeby silnik się zacierał poprzez wadę fabryczną.

A co Do mojego zaworu membranowego to nie wiem nie wyjmowałem go, jak mi się zatarł to tylko delikatnie zdjąłem głowicę i cylinder żeby zobaczyć co się stało i nic więcej nie grzebałem.


Ale teraz to już nie ważne, zbieram pieniądze mam nadzieję ze niedługo bd miał całą sumę i zamierzam kupić następujące części:

Cylinder Stage6 Streetrace 70cc [tylko ze ten jest żeliwny, a wolałbym aluminiowy. W ogóle który jest lepszy?? Żeliwny czy aluminium w chłodzonym powietrzem?]
lub ten Cylinder Polini Sport 70cc [alu, tylko musiał bym zastosowac przy nim Łożysko korbowodu Stage6 HQ srebrzone 12/10mm Zeby mi sworzeń pasował na wał.
Zawór membranowy Tec Sport
Łożyska wału i simmeringi Stage6 - HQ Teflon
Łożysko korbowodu Polini Evolution
Króciec ssący Tec


Moze tak być?? Nie będzie się to ze sobą gryzło. I pomóżcie w wyborze cylka ;]




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 16:38 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Krzysiek2814, aluminum niby odprowadza lepiej ciepło ale jak sie zatrze itp to jest lipa bo do wyrzucenia już.




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 10:45 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
No tak ale i tak w moim mieście nikt nie robi szlifu, a pozatym to mi jest potrzebny zestaw na którym bd jeździł długo i bezawaryjnie, jak się rozwali to kupie 2 zestaw. Ale chce kupić taki zebym zrobił na nim z 5-7 tyś km bez bezawaryjnie, a potem to może się rozwalić to włożę lepszy wał i cylek racing.

Więc na jakim dłuzej pojeżdźę w moim CPI chłodzonym powietrzem??

I nie ważne jest to ze ten ma 2KM więcej a tem na 2KM mniej to jest nie ważne.




_________________

Krzysiek2814


Ostatnio zmieniony 29 cze 2009, 11:20 przez Krzysiek2814, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2009, 14:32 
*

Rejestracja: 08 lut 2009, 9:46
Posty: 8
Pojazd:
wywal dozownik oleju i rób mieszanke sam :) jak tak zrobiłem w roxie i jest ok :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 16:56 
*

Rejestracja: 11 mar 2008, 20:16
Posty: 39
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd:
Więc napisze mi ktoś co mam wybrać i czy dobre części wybrałem??




_________________

Krzysiek2814




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy