Dzisiaj jest 16 lis 2024, 12:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1683 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 85  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 15:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
weź małego przecinaka dobrze zablokuj i jedziesz

nacinasz pod kątem prostym a potem z kąta bijesz

i powinny sie odkręcić bo robiłem juz tak w am6 z tą pokrywką


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 15:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
seb94, Próbowałem podobnie... zobaczę co da się zrobić wpadnie kumpel za 20 min to może coś pogrzebiemy ...




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 16:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ile przelatałeś na tym tłoku ?? Bo tak pęka jak ma już za duży luz.

Druga rzecz to korba tam była zmieniana bo wał widać był mocno przegrzany.

Śrubki od kosza to najlepiej motor na bok a jak masz wyjęty silnik to silnik na bok i na tzw ruski klucz czyli płaski śrubokręt na skos i młotkiem lekko chyba że masz dojście do takiego czegoś jak impact screwdriver.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 16:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Ile przelatałeś na tym tłoku ??
Kolega Darkness Pisal, ze jakies 14 tysiecy jak dobrze pamietam. No ale troszke katowal to jak widac na filmikach :P


Ostatnio zmieniony 11 mar 2012, 16:12 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 16:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No to wystarczy teraz zmierzyć cylinder i zmierzyć tłok i przyczyna awarii będzie jasna.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 16:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Dokladnie, bo chodzi ci o luz montazowy miedzy gladzia, a tlokiem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 16:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tak. Jak jest za duży to przeważnie się tak kończy. Od ubogiej mieszanki była by wysoka temperatura, duże tarcie i tłok by się po prostu zatarł a pierścienie wtopiły w niego.

Najgorsze teraz jest to że jak długo tak jeździł a cylinder ma na nicasilu to może być jajo takie że nawet po założeniu nowego tłoka nie będzie już kompresji takiej jak powinna być.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 11 mar 2012, 16:45 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 16:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ale jeden user z tego forum wspomnial w temacie, ze to cylek alu, wiec nie moze byc szlifowany. Szczerze mowiac to nie znam wszystkich silnikow na pamiec i nie wiem jaki tam jest cylinder.

Jesli alu to pewnie inny tlok.

EDIT. Oczywiscie kolega Scythe twierdzi, ze przez uboga mieszanke silnikowi nic sie nie stanie :roll:


Ostatnio zmieniony 11 mar 2012, 16:46 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 17:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Od ubogiej mieszanki była by wysoka temperatura, duże tarcie i tłok by się po prostu zatarł a pierścienie wtopiły w niego.
Akurat pierścienie są w stanie idealnym... nie wtopione nic jak "nowe"

Konrad324 pisze:
Druga rzecz to korba tam była zmieniana bo wał widać był mocno przegrzany.


Hmm wydaję mi się korba raczej seryjna bo nie raz trafiłem na taki wał z odbarwieniami i nic nie było lata cały czas :)

Konrad324 pisze:
Śrubki od kosza to najlepiej motor na bok a jak masz wyjęty silnik to silnik na bok i na tzw ruski klucz czyli płaski śrubokręt na skos i młotkiem lekko chyba że masz dojście do takiego czegoś jak impact screwdriver.


Dokładnie tak zrobiłem i poszło :)

Cytuj:
No to wystarczy teraz zmierzyć cylinder i zmierzyć tłok i przyczyna awarii będzie jasna.


Jutro zmierzę wszystko :)

Zaraz zapodam zdj


Edit:
maciek805 pisze:
No ale troszke katowal to jak widac na filmikach :P


Nie przesadzajmy.. ja akurat kata unikałem wiem wydaje się że to są jakieś mega obroty i wgl... ale w rzeczywistości jest wgl inaczej




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !


Ostatnio zmieniony 11 mar 2012, 17:29 przez Darkness, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 17:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
PPP

Są fotky :

Ta "dziura" od spodu zastanawia mnie tylko jej idealny kształt....

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I pod tarczami sprzęgła jest nakrętka... i po nią taka blaszka podgięta i to wygląda mi jakby ktoś przy tym grzebał....

Obrazek




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 18:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tarczki jeszcze dobre. Podkładka pod nakrętką musi być podgięta w wiadomym celu a kosz na pewno ktoś kiedyś musiał ściągać. A ta dziura od spodu jest na wylot do środka czy za nią coś jest ?? Jak to jest od strony komory wału to mógł kawałek tłoka ją zrobić.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 19:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Podkładka pod nakrętką musi być podgięta w wiadomym celu a kosz na pewno ktoś kiedyś musiał ściągać.
Kosz był na bank ściągany na śrubie są małe ślady i podkładka "fachowo" zagięta...

Cytuj:
A ta dziura od spodu jest na wylot do środka czy za nią coś jest ?? Jak to jest od strony komory wału to mógł kawałek tłoka ją zrobić.


Nie widać wału ani nic... tam jak się w nią spojrzy to jest kolejna ścianka jakaś




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 19:02 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
Darkness, niech driver sprawdzi u siebie czy też to ma




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
dawid137137, Już się dowiedziałem seryjnie to jest więc nie ma się o co martwić ;)




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 21:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
to jest dziurka żeby cos włożyć i kartery rozpołowić :P :P

no przy koszu ktoś grzebał definitywnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
seb94 pisze:
no przy koszu ktoś grzebał definitywnie
No niestety .... ale przynajmniej jak teraz ją przejrzę i ogarnę to się dowiem w końcu na czym stoję ;)




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 21:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ale to nie nowe moto chlopaki :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
maciek805 pisze:
Ale to nie nowe moto chlopaki :wink:
przecież jest to rocznik 2003 więc te 9 lat ma to na bank musiał być ruszana :)




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 22:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Czy obrót z kopki przenoszony jest tylko tą małą plastikową zębatką? Czy oś na której jest ona osadzona jest do wyjęcia od tak?




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2012, 22:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
mocwiatru, Powiem ci szczerze że nie wiem ale za pewne się przekonam niedługo :) nie zacząłem rozbierać jeszcze tego na razie stoję przy koszu sprzęgłowym jutro bd miał klucz :)




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1683 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 85  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy