Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: łapie tłok
Post: 24 mar 2012, 19:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
tzr, po szlifie z meteorem

pojeździłem z 7 tys km i złapała tłok

no cóż patrze uszczelkę pod głowicą też spłaszczyła to wymieniłem jeździłem dalej

zrobiłem z 1500km i tydz temu powtórka z rozrywki

wymieniłem poskładałem przesmarowane silikonem skręcone w opór no było dobrze wyregulowałem gaźnik, była moc, itp

dzisiaj to samo

na 6 zaczęła tak szarpać przy 9 tyś to już wiedziałem że zaraz będzie łyyyyYYYYYY ptfu i stoi

od razu odpaliła ale teraz obroty wolne aby aby i wgl ciuluwa jest moc słaba

i ja się pytam do cholery o co tu chodzi

gaźnik był wyregulowany dobrze płyn chłodnicy w chłodnicy pod korek , kontrolka od temp się nie zaświeciła a temp po zjechaniu na pobocze nie przekroczyła 65 stopni

pompa podaje olej bo znika takowy z dozownika sprawdziłem również i sam dozownik jest ok, kreski się pokrywają

pomóżcie bo łapy opadają , czy ten meteor to aż taki szajs ale pytanie dlaczego teraz dopiero wychodzą takie kwiatki

dodam że cyl jest bez jednej ryski jedynie tłok poharatany


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 19:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Jednym słowem puchnie.. musiałeś jakoś ostatnio dać mu ostro po dupie ale to trochę dziwne, że po takim przebiegu puchnie.. ciężko powiedzieć hmm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 20:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
do 10 tys obrotów więcej nie dostawał nigdy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 21:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
seb94 pisze:
do 10 tys obrotów więcej nie dostawał nigdy
Czyli normalna jazda jak każdym 2T w 50ccm.Hmm dziwna sprawa.Daj foty tego tłoka.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
seb94, Witaj w klubie, ja tak 2x dzisiaj mialem przy meteorze i cylku po szlifie. Mam przejechane po tej operacji z jakies ~1000km i nagle w jeden dzien takie cos :roll: Aczkolwiek pozniej dolalem troche oleju do baku i juz wszystko gralo, wiecej sie to dzisiaj nie zdarzylo :lol:




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 22:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jak widać meteory wcale takie dobre tanie nie są




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 22:58 
*

Rejestracja: 15 lut 2010, 22:03
Posty: 69
Lokalizacja: Jezowe-zaborczyny
Pojazd:
hymm, jak dla mnie to i tak duzo na tym zrobiles tloczku bo prawie 10 tysiow. Wydaje sie mi ze i to tak nie zly wynik bo co szlif to mniejsza zywotnosc, a tloczki meteor to nie najlepsza firma..<mowie tak chodz sam mam taki> u mnie bylo podobnie jak u Cb tylko ze po pierwszym przylapaniu wywalilem dozownik i teraz jest w porządku;d;
A moze masz rozwalone lozysko na sworzniu? nic nie stuka?


Ostatnio zmieniony 24 mar 2012, 22:59 przez arek16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2012, 23:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
stuka se aby aby ale to chyba nie powinno mieć wpływu

od zawsze stukało

top racing to wiesz, pierwsze odpalenie tylko cicho




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 9:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Bardzo dziwne hmm tu musi być coś związane z dozowaniem oleju chociaż temperatura Ci nie skoczyła..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 11:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
squad55 pisze:
Bardzo dziwne hmm tu musi być coś związane z dozowaniem oleju chociaż temperatura Ci nie skoczyła..
Mi jak tlok spuchl to temperatura na 2 sekundy skoczyla, tak ze ledwo zauwazylem i potem nic :P Mi sie wydaje ze mial za malo oleju, ja jak dolalem to juz wiecej mi sie to nie stalo, jak na razie..




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 11:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
też tak mi się wydaje że to przez olej innej możliwości nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 12:49 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
ta sama bajka była u mnie :P
tłok meteor po szlifie lecz mniejszy przebieg, było wtedy około 300km. Miałem tak 3 razy
Już to nie jednej osobie się stało i to przy tłoku METEOR.




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 13:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
góffffno jednym słowem

ja już drugi raz takowego tłoka nie kupie

olej na pewno podawała gdyż : z dozownika znikał, w wężyku jest po zdjęciu a wacha w gaźniku ma czerwony odcień (actevo 2t)


wojak ze zdjęciami musiałbyś poczekać ale opisze ci to jak najlepiej się da

cylinder ma na gładzi widoczne jakby przetarcia pionowe

nic jednak nie czuć nawet po parunastu minutach dokładnego, co kawałek "macania"


tłok ,ma rysy pionowe od dołu do pierścionków niektóre sa wgłębieniami grubości nawet 0,25 mm tak że sporawo je czuć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 14:48 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
seb94 pisze:
ja już drugi raz takowego tłoka nie kupie

ja tak samo. Podobno jeszcze tłoki TNT są dobre

seb94, też miałem takie zarysowania, ale złożyłem go i chodzi. Zrobiłem już na tym około 2000km i jest git :P




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 16:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
a dolewasz oleju czy coś?

czy tak sobie jeździsz bez niczego

nie wiem czy w grę nie wchodzi jeszcze możliwość że się po tym 1-wszym razie rozhartował

jeśli tak no to ja wyrobom meteora podziękuję




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy