Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Magneto AM6
Post: 29 mar 2012, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Witam ,
Mam taki problem , gdy puszczam gaz podczas jazdy, lub mam wysokie obroty to nagle powstaje taki metaliczny odgłos . Możliwe że magneto się odkręciło jakoś ?




_________________

Nie ma Lipy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 20:02 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
myślę że to pierścienie ci dzwonią, nie magneto.




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 20:03 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Gdyby się magneto odkręciło to już dawno by je szlag trafił, a jak nie magneto to klin na pewno :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Klin ? jaki klin ? . a Co do pierścieni to jak bym zdjął cylek to by trzeba nowe uszczelki ?




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 20:11 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
FiliPrO, klin na wale, ale tam pewnie wszystko jest dobrze, skoro jeździ. Pewnie kolega ma rację że to pierścionki. Uszczelki wypadałoby nowe :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
To jest możliwe bo silnik keewayoski + 13k przebiegu to przydało by się wymienić :mrgreen: Jak pierścienie to trzeba nowy tłok ? czy może być nawet cylek przez to walnięty ? oraz czy mogą być jakieś inne przyczyny jeszcze ?




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 20:46 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
do wymiany będziesz miał tłok i pierścienie. Dla pewności możesz zrobić szlif cylindra i śmiga dalej.
Zdejm cylinder i zobacz czy pierścienie ruszają się góra dół.




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
To do podsumowania :cool: zanim zdejmę cyl zamówić uszczelki + tłok tu się pojawia jaki ? Jaka jest średnica tłoka do serii i po szlifie jaka będzie ? Jeżeli pierścienie będą chodzić góra dół to znaczy że już swoje przeszły ? :mrgreen:




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 21:06 
*

Rejestracja: 29 mar 2012, 20:25
Posty: 9
Pojazd:
Szlif? Wydawało mi się że w oryginalnych cylach am6 jest nicasil...
Tak, jeżeli pierścienie chodzą góra dół, są do wymiany.
Co do tłoka, na pewno nie noname. Najlepsze są Wossner, Vertex, ew. Meteor. Nie wiem tylko czy do am6 dostaniesz coś z tych firm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 21:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
szkp, w am6 nie było nicasilu tylko w am5 które posiadały cylinder Gilardoni2. Silnik X-Raya ma tuleję żeliwną.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 21:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
szkp pisze:
Wydawało mi się że w cylach am6 jest nicasil...


nie , nie bylo nicasilu

szkp pisze:
oryginalnych cylach am6


jego keeway nie ma oryginalnego cyla am6 bo nie ma oryginalnego silnika am6. ma podróbe . to tak podsumowując




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
z W/W tłoków znalazłem tylko meteora , Pytanie jaki rozmiar kupić :D http://allegro.pl/tlok-szlif-0-2-am6-ap ... 57899.html Co o nim sądzicie ?




_________________

Nie ma Lipy


Ostatnio zmieniony 29 mar 2012, 21:32 przez FiliPrO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2012, 22:03 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Ja bym ci proponował najpierw rozebrać cylek, potem dopiero coś kupować.
Pytanie czy chcesz robić szlif cylindra czy zostajesz przy tym?




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 12:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Zrobię szlif Zdejmować bd w weekend ale chce go potem złożyć szybko bo często używam
a ile się dociera tłok ? trzeba więcej oleju itp ?




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 13:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
FiliPrO, 500 km powinno wystarczyc. Powinienes robic troche bogatsza mieszanke przy docieraniu ;p




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 13:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
500 km ? Ja słyszałem że jakieś 250 max :) 500 to cylinder się dociera :p ale może masz rację niech ktoś inny się jeszcze wypowie




_________________

Nie ma Lipy


Ostatnio zmieniony 30 mar 2012, 13:49 przez FiliPrO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 14:08 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
FiliPrO, ja tłok docierałem 300km, ale lałem dużo więcej oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 14:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
karol159620 pisze:
ja tłok docierałem 300km,


tłok ? 300 ? :shock: to gratuluje wytrwałości . docieranie to normalna jazda . bez przegrzewania i bez piłowania. normalna miejska jazda zmienne obroty i przed siebie . robicie z tego horror ja po 150 zrezygnowałem z docierania cylindra a jego stan po wielu tysiacach jest lepszy niz waszych cylidnrow. samym docieraniem nie załatwisz sprawy potem tez trzeba dbać

karol159620 pisze:
ale lałem dużo więcej oleju.


byś sie interesowal to byś wiedział że za dużo oleju jest również złe. ZŁE ! jak widze kolesia ktory dociera i kopci sie za nim jak za parowozem a jego motorek ledwo przepala za dużą dawke oleju to az mnie serce sciska . zapytajcie kogos kto sie na tym zna a nie lejcie ile popadnie bo o nic nie pomoże




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 mar 2012, 14:13 przez marcinek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 14:42 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
marcinek, ma rację, ale radzę ci FiliPrO, że jak kupujesz meteora to ostrożnie z nim




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 14:51 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
marcinek, a kto powiedział że jeździłem 40km/h? Docieranie to proces podczas którego nie przegrzewa się zbytnio silnika i tak jak słusznie zauważyłeś bez piłowania. Nie wiem czemu grasz takiego specjalistę. Pozwól że zadam Ci pytanie. Chodzisz do szkoły żeby się uczyć, czy tylko ściemniasz że się uczysz?

EDIT: Docieranie – proces wzajemnego dopasowania się wszystkich części mechanicznych na skutek użytkowania.


Ostatnio zmieniony 30 mar 2012, 14:56 przez karol159620, łącznie zmieniany 6 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy