Dzisiaj jest 30 lis 2024, 4:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2012, 8:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2010, 16:47
Posty: 31
Pojazd:
Witam
Jak wyżej Am6 brak mocy na 5 i 6 biegu wczoraj zrobiłem wypad do lasu i wiadomo peugeot xp6 miał troszkę pracy ze w sumie miał przez około 1h prawie full obroty na 2 3 4 ... ;p. i po powrocie umyłem go chwile odpoczął i pojechałem do dziewczyny wszystko jak na razie było dobrze ale gdy po 3h chciałem go odpalić to nie dało rady z kopniaka, musiałem go popchnąć kawałek i było ok ale wracając gdy wrzuciłem 6 to praktycznie nie miał siły przyśpieszyć, a nawet utrzymać tej prędkości tylko zwalniał, wiec wróciłem do domu jakoś na tej 5. Dziś rano odpaliłem normalnie i pojechałem się przejechać na zimnym wszystko dobrze( poza tą 6) lecz gdy się silnik rozgrzał to o jeździe na 5 nie było mowy.

Będzie cylinder do wymiany czy same pierścienie wystarczą lub jaka jest tego przyczyna

Silnik jest wysoko obrotowy wiec jeśli się nie zagotował itp to chyba cylinder/pierścienie był już słaby ? (posiadam go niecały tydzień) ?

P.S jeśli wszedłeś tu żeby krytykować to wyjdź i nic nie mów ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 8:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Nie obędzie się bez zajrzenia do cylindra. Prawdopodobnie na 99% przytarł się kompresja spadła i to znacznie. Samych pierścieni wątpie gdyż zapewne ucierpiała gładź ewentualnie tłoczek. Pozostaje Ci szli+nowy tłoczek ewentualnie cały zestaw.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 8:58 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
A jak wrzucasz ten 5 i 6 bieg to co się dzieje? Przerywa ci czy co?]
Z którego roku masz XP6?




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 9:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2010, 16:47
Posty: 31
Pojazd:
z 2002

jak wrzucam ten bieg to jak bym jechał pod górkę (czyli słabnie spadają obroty i sie zatrzyma po pewnym czasie )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 9:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2010, 16:47
Posty: 31
Pojazd:
jest to z mojej winy? czy raczej już tłok przeszedł swoje bo z tego co wiem ten silnik lubi obroty ? ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 10:08 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
musisz zmierzyć kompresje, pewnie motor dostał sporo w dupę wcześniej, a że ty go teraz kupiłeś to gość chciał się go pozbyć. Kupujesz tłok za 150zł, szlif cylindra 50zł i docierasz 300km i śmigasz cały sezon kręcąc go do 12tys spkojnie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 11:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2010, 16:47
Posty: 31
Pojazd:
hehe spoko ;p

Jutro go rozbiorę i zobaczymy. A teraz mógłbym prosić o linki do oryginalnego cylindra ? lub jakiegoś spoko 50cc cylindra (prosiłbym o linki)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 11:08 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Makawery, ale cylindra nie musisz zmieniać. Zrobisz szlif starego i będzie jak nowy :)




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 11:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2010, 16:47
Posty: 31
Pojazd:
no tak ale jak się zrobi szlif to potem jest większa pojemność wiec więcej pali ;x




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 12:32 
**

Rejestracja: 05 sty 2012, 20:24
Posty: 248
Pojazd:
:shock: Mniej wydasz na paliwo niż na tą różnicę pomiędzy szlifem a kupnem nowego ...
A poza tym przy szlifie, to nie poczujesz ŻADNEJ różnicy w spalaniu, bo jest to skok ok. 0.2mm w średnicy tłoka ...




_________________

KTM EXC 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 12:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Makawery, Ahahahhahahahahhaahaha tak będziesz miał średnice tłoka większa o 0.25 MM !!! To spali ci 10 litrów wiecej ,hahah .




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 12:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Cytuj:
no tak ale jak się zrobi szlif to potem jest większa pojemność wiec więcej pali ;x


powiem ci że spalanie bardziej sie zwiekszy jak zgrubniesz 2 kg niz jakbys zrobił szlif :lol:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2012, 12:52 przez marcinek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2010, 16:47
Posty: 31
Pojazd:
krzysiek39 pisze:
Makawery, Ahahahhahahahahhaahaha tak będziesz miał średnice tłoka większa o 0.25 MM !!! To spali ci 10 litrów wiecej ,hahah .



jakbyś umiał czytać ze zrozumieniem to byś zauważył

Cytuj:
P.S jeśli wszedłeś tu żeby krytykować to wyjdź i nic nie mów ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 16:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2010, 16:47
Posty: 31
Pojazd:
Wszystko jest już ok

problemem była świeca ponieważ na pozór wyglądała dobrze miała iskrę ale gdy przypadkowo złapałem za środek okazało się ze wszystko w niej było luźne... ;p

ciśnienie jest 7 bara na cylindrze wymienienie samych pierścieni poprawi coś ? ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2012, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
7 bar to już pod remont podchodzi. Wymiana pierścieni niewiele da. Kup nadwymiarowy tłok i oddaj z cylindrem do szlifu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2012, 17:39 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Na przyszłość po takim pałowaniu w lesie nigdy zbyt odważnie go nie myj . Zimna woda na gorący cylinder to trup na miejscu




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy