Dzisiaj jest 30 lis 2024, 2:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 kwie 2012, 15:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Witam, mam problem z moją RSką, kupiłem do niej oryginalny cylinder, zrobiłem szlif, założyłem meteora. Wszystko git, pociąga nieźle ale jest pewien problem, gdy motor nie ma ustawionych wolnych obrotów jest dobrze ale gdy się je ustawi ( linką lub śrubką gaźnika) motor zaczyna wariować tzn. wkręcam go na luzie do około 6k RPM po czym puszczam manetkę a obroty dalej rosną gdzieś do 8k RPM. Spadanie z obrotów też jest dziwne. Nagrałem filmik który przedstawia ową pracę silnika. Zauważyłem też że w okolicach gaźnika coś syka. Nawet przy wyłączonym silniku kręcąc kołem magnesowym w pewnym momęcie też syka natomiast po dodaniu gazu syczenie znika.

http://www.youtube.com/watch?v=xRSCKXI9 ... e=youtu.be

Gaźnik to Dellorto SHA14.9 czy coś takiego ;P ( nie ma śrubki do regulacji paliwo powietrznej ).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 20:25 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Lewego powietrza nie łapie nigdzie ? Wszystko szczelne ?
Ps przy jakim przebiegu szlif ? dobrze widzę że ponad 19k?




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 20:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Cytuj:
Ps przy jakim przebiegu szlif ? dobrze widzę że ponad 19k?


co to ma do rzeczy przy jakim przebiegu szlif ? jak jest zużyty sie robi szlif. i nawet gdyby mial 40 000 i jeszcze był nominalny to co źle ? robisz szlif i w droge .




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2012, 20:30 przez marcinek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 20:29 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
marcinek Zwyczajnie jestem ciekaw ile mu apka wytrzymała




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 20:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Cytuj:
marcinek Zwyczajnie jestem ciekaw ile mu apka wytrzymała


i tak malo przjeechał moj kolega nabił ponad 30 000 na serii :mrgreen: ale tez trzeba tak dbać że hoho mało kto potrafi dbać ze po 30 000 wyglada jak nowka ;d




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 20:33 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Ja mam 18 k nakręcone - Kompresja w okolicach 8 bar .
Może jeszcze sezon wytrzyma i jakąś 70ccm wstawię.




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 20:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Ale syf hahaha ;P Cyl i tak inny więc nie ma znaczenia po ilu tys. był szlif ;) Najprawdopodobniej było to lewe powietrze - nie domykające się listki membrany. 2 z 4 listków miały po 1mm luki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
MaRyS pisze:
P Cyl i tak inny więc nie ma znaczenia po ilu tys. był szlif ;


znaczenie jest takie ze jak juz po takm przebiegu miałes nieoryginalny cylinder to znaczy że ktoś to ostro rżnął. czyli padaka, a nie zadbany sprzet . teraz sie pewnie zaplujesz nad moim postem ale co taka prawda . :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 21:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
cos nie tak

chyba zawiesza ci sie przepustnica




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 12:21 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
seb94, jeżeli manetka gazu po odpuszczeniu normalnie wraca na swoje miejsce to nie ma takiej opcji . Jakby dawał gaz to czułby czy coś się zawiesza ;)




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2012, 17:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Maneta odbija okej. Dzis zamówię membrane i zobaczę czy jest lepiej ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 21:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2012, 1:07
Posty: 123
Pojazd:
Winna była niedobita tulejka uszczelniająca gaźnik ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy