Dzisiaj jest 04 mar 2025, 18:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2012, 14:43 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 16:32
Posty: 21
Pojazd:
Witam. Mam zamiar kupić Apke factorke UŻYWKĘ. I na tym polega mój dylemat, a mianowicie nie wiem czy mam wybrać r/factory (wersja gaźnikowa) czy factory (wersja wtryskowa). :?:
Proszę Was o pomoc, myślę, ze znajdą się osoby na tym forum posiadające różne wersje Apki :) :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 14:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Osobiście brałbym gaźnikowca.
Czemu? Koszty ewentualnych napraw, brak możliwości taniego tuningu, to mnie zniechęca :P

Jedynym plusem to nieduże spalanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 15:02 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Nie pchaj się w wtryskowca..
Bierz na gaźniku, oszczędzi ci to wiele pieniędzy, nerwów i wolnego czasu, naprawdę.
Oczywiście zaraz znajdą się chłopaki co będą wciskać wtryskowce, ale osobiście nie polecam.
Coś się sypnie, zanim zdiagnozujesz co jest to minie sporo czasu i w ogóle nieopłacalny biznes. Fakt, spali te 2-2,5 na setkę, ale co z tego jak eksploatacja tego piździka jest gorsza niż gaziora.
Zadecyduj sam, ale wiele osób co nieświadomie kupili ditechy zaczęli je przerabiać na gaźniki..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 15:11 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 16:32
Posty: 21
Pojazd:
ahhaa to dzięki wielkie za pomoc :mrgreen: także będę szukał gaźnikowców ;p
a jak u nich z osiągami ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 15:13 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Wystarczająco, no te 80km/h powinno śmigać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 15:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Ja wziąłbym wtrysk. Te nowe Apki mają silniki Purejet. Kolega latał na takim i nie miał żadnych problemów przy przebiegu blisko 20kkm. Jeśli będziesz dbał, a będzie to nowy skuter lub przynajmniej w dobrym stanie, na pewno będzie śmigał bez problemów.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 15:29 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Jeżeli miałby to być nowy skuter to też pokusiłbym się o wtrysk, ale jeżeli chodzi o używany to nigdy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 15:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Marcin194, dokładnie tak. Jeśli leje się czyste paliwo to lata pięknie :) Pure Jet to bardzo dobry silnik.
Jeśli kupisz dobry i zadbany egzemplarz to będziesz jeździł i jeździł :) Żadnych awarii :)
Darex pisze:
Bierz na gaźniku, oszczędzi ci to wiele pieniędzy, nerwów i wolnego czasu

Jak dla mnie regulacja gaźnika to strata pieniędzy (dysze), nerwy i wolny czas. Wtrysk chodzi i tyle, nie musisz przesiadywać w garażu przy regulacji gaźnika :)
ceezaary, tuning :?: gaźnik
ekonomia, niskie spalanie i minimalny tuning :?: Wtrysk




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 16:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2012, 16:11
Posty: 172
Lokalizacja: NS !
Pojazd:
Jak zobaczyłem temat to odrazu pomyślałem "o pewnie już kupił gaźnik" :) Polecam ci wtryska, sam mam jet forca na wtrysku(używkę w dobrym stanie), jet ma ten sam silnik co aprilia factory, wtryski rzecz biorąc są fajne, mało pali, jest bardzo dynamiczny i szybki. nie będzie dużo regulacji tak jak napisał Power666, tutaj masz tylko rolki ;D Gaźnik to duże spalanie, dysze iglice itp(nie ogarniam) - jest to silnik dla "ludu głupiego" bo każdy go ogarnie. Minusem wtrysku jest tuning. Cylek o pojemności 70cc do mojego jeta to wydatek rzędu 1300zł, ale pali 3l i nakur**a 110km/h. Dbanie jest tutaj bardzo ważnym szczegółem, znam takie powiedzenie "jak se dbasz tak se masz". Trzeba pamiętać żeby lać bardzo dobrą wachę(nie jakieś wiejskie stacje tylko BP a najlepiej shell).

Zastanów się co chcesz:
-Interesuje tuning? Bierz gaźnik
-Interesuje dynamiczna i ekonomiczna jazda? Weź wtrysk.




_________________

Pomoc z naprawą telefonów !!!

Pisać PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 16:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Dokładnie tak jak Marcin194, purejet to bdb silniki duzo wytrzymuja i sa tanie w eksploatacji poki cos nie rąbnie ;p.

jesli wtrysk jest z zaufanego zrodla bierz smialo.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 17:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
ja miałem PureJeta i Ditecha i mówię bierz gaźnik! Co do 'bez awaryjności' wtryskowca - spoko miałem PureJet'a, osiągi ok 90km/h, niskie spalanie, po 4tyś nabitych w 1,5 miesiąca zaczęły się problemy: najgłupszy w każdym wtryskowcu - padające świece tzn. kupujesz nową jest ok na 50-100km i świeca pada koszt świecy ~30-40zł, skuter zaczyna przerywać, kichać strzelać, od 70km/h w górę zaczął przerywać, w zimę słabo palił.

Koszt wtrysku: ok 450zł, zaraz ktoś napisze "kup używkę" - nie ma sensu, pojeździ trochę i padnie znów, kompresor 600zł - :lol: to takie dwie najważniejsze sprawy, a jest jeszcze pompka paliwa, drugi wtryskiwacz, przepustnica.

Co do gaźnika - wiadome, prosta naprawa, brak elementów które mogą robić problemy, osiągi - wrzucisz w taką SR wydech + wariator i PureJet nie ma szans. Spalanie przy normalnej jeździe zamknie się w 3,5-4l/100km. Koszt gaźnika to ~150zł, reszta na paliwo i olej :wink:

Co do dbania - zgodzę się przy NOWYM skuterze. Co z tego, że będziesz lał dobre paliwo, olej z górnej półki, rozgrzewał przed jazdą, skoro poprzedni właściciel miał to gdzieś i pałował.

Power666 pisze:
Jak dla mnie regulacja gaźnika to strata pieniędzy (dysze), nerwy i wolny czas.

Power666 pisze:
nie musisz przesiadywać w garażu przy regulacji gaźnika


proszę Cię, skoro nie ogarniasz to się nie wypowiadaj. Regulacja gaźnika jest banalna i 90% mechaników gaźnik wyreguluje. Regulujesz raz na sezon i ganiasz. Z resztą przy serii skuterze nie ma żadnego problemu, chyba, że ceezaary ma zamiar składać Racinga czy Evo to tu już może być problem :mrgreen:

ceezaary, bierz gaźnik, a będziesz zadowolony. Miałem dwa skutery na wtrysku i obydwa ganiają na gaźnikach, po przeróbce skończyły się problemy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 17:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
mass143 pisze:
proszę Cię, skoro nie ogarniasz to się nie wypowiadaj.

Znasz mnie i wiesz że nie ogarniam :lol: hahaah
Nie zabronisz mi się wypowiadać bo to jest forum, każdemu wolno wyrażać swoje zdanie :<
Ja mam nabite 20k i ŻADNYCH problemów i co się sprawdza :?: Jak dbasz tak masz, stare dobre powiedzenie




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy


Ostatnio zmieniony 04 maja 2012, 17:33 przez Power666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 17:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
po Twojej wypowiedzi można tak wywnioskować bo tylko laik będzie przesiadywał w garażu i regulował gaźnik na tyle długo, żeby "tracić wolny czas".

Power666 pisze:
Ja mam nabite 20k i ŻADNYCH problemów i co się sprawdza :?: Jak dbasz tak masz, stare dobre powiedzenie


to się ciesz, widocznie poprzedni właściciel dbał albo jak się zaczną problemy to bez końca;) mój kuzyn ma Leo 125 z Rotaxem, który jest uznawany za awaryjny silnik, a jego ma już 40k przebiegu i od kupna (35tyś) zmienił jedynie olej z filtrem.

ps. ja też dbam o swoje skutery. zawsze rozgrzewane przed jazdą, dobry olej i paliwo i nigdy nie pałowane na v-maxie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 17:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
mass143, no my nie wiemy czy ceezaary to laik czy nie :)
Tak jak piszesz, dobre paliwo, olej i rozgrzewka a skuter będzie chodził i chodził :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 17:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
są mechanicy;) za regulację gaźnika na pewno nie powiedzą dużo.

Power666 pisze:
Tak jak piszesz, dobre paliwo, olej i rozgrzewka a skuter będzie chodził i chodził :)


podstawą tu jest poprzedni właściciel, z resztą wszystko co jest zadbane i będzie dbane będzie jeździło czy to PureJet czy DiTech czy coś na gaźniku.

Jeśli ktoś słabo zna się na mechanice lepszy będzie gaźnik i tego raczej nikt nie podważy, bo nawet skuterów na wtrysku często mechanicy nie chcą brać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 17:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
mass143 pisze:
za regulację gaźnika na pewno nie powiedzą dużo.

oo u mnie jest taki mechanior co bierze za regulacje gaźnika nawet do :shock: 100zł :shock: przy głupim motorowerze




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy


Ostatnio zmieniony 04 maja 2012, 17:57 przez Power666, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 17:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
sporo woła, mój max 50zł w zależności czy duże problemy sprawia skuter;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 18:08 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 16:32
Posty: 21
Pojazd:
Wiecie co chłopaki, ja nie będę brał od nikogo znajomego skuterka więc trochę lipa ;/
ja się w dodatku nie znam za dobrze jedynie teoria, praktyka zeroo :(
Także chyba jak dla mnie lepszy będzie gaźnik (bez urazy dla nikogo, tylko moje wywnioskowane zdanie po powyższych wypowiedziach) Dzięki za pomoc :)
Jak kupię, a myślę, że w najbliższym czasie od razu daje na forum to ocenicie co tam wyłuskałem. (a pro po budżet też nie za duży mam do wydania ;/ max 4 tyś... )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 18:23 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 16:32
Posty: 21
Pojazd:
a jeszcze pytanie: jak to z częściami do nich gdzie je zdobyć? tzn jakięś nadkole itd
bo na mielochu chyba nie ma? czy się mylę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 18:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
wszystko jest na mielochu, a jeśli nie ma - pisz na e-mail do sklepu i będziesz miał;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy