Dzisiaj jest 26 lis 2024, 16:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 20:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
squad55,
squad55 pisze:
Meteora.
I wszystko jasne :) Następna osoba co kupiła to gówno .




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 1:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
mozliwe ze troszke za duzo powietrza :Djak wszystko oky ;) moze byc zla cieplota swiecy,i jeszcze do glowy przychodzi mi tylko za ciasno spasowany tłok ;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 7:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Jaworek990 pisze:
I wszystko jasne :) Następna osoba co kupiła to gówno .


Jakoś do tej pory wszyscy na tym jeździli i było okej a jedna osoba krzyknęła, że mu się przytarł i drugi ala mechanik to przeczytał i powtarza, że gówno a nigdy nie miał z tym do czynienia no to sory ale ja mam do czynienia z kilkoma am6 na meteorze i chodzi.
a Co do Ciepłoty świecy to jest ta zalecana przez serwisowke czyli BR9ES.
W poniedziałek przyjdą mi uszczelki i znów odpowietrzę i wyreguluję gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 13:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
opczytaj moje tematy na temat meteora

po 8 tys km zaczał łapać tłok a warunki miał idealne (mieszanka, olej, temp nigdy nie skoczyła powyżej 75 stopni)

więc stwierdzam że meteor to jednak szajs albo może mniej brutalniej że jest z nim loteria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 14:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Może się wtrącę.
seb94, Lepszego tłoka do seryjnego AM6 nie znajdziesz. 8 tys to nie tak źle jak na tą firmę. Gdybyś wsadził Wossnera czy Vertexa to 20 tyś zrobiłbyś, a pałując na wysokich z 15, ale te firmy to już wysoka półka jest,
Może go pałowałeś na wysokich obrotach i wysiadł, miał za duży luz montażowy. Jeszcze zapytam. Na jakim teraz jeździsz tłoku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 10:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ja obecnie mam zakupioną za grosze zdrową serie od am6 (tłok asso + cyl)

nigdy meteor nie widział więcej jak 10 tyś więc chyba nie ma mowy o pałowaniu i nigdy nie trzymałem więcej jak 9 jednostajnie jadąc po długiej prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 10:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
kumpel w rs kręci do 13 k i jest okej także nie wiem w poniedziałek bd miał uszczelki i plan głowicy i zobaczę czy bd okej a Ty Seb jak odpowietrzasz układ chłodzenia ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 18:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
w tzr i kazdym am6 układu odpowietrzać nie trzeba bo w smkach przelew jest wyprowadzony poniżej chłodnicu, a w tzr mamy zbiorniczek tez poniżej


układ jest do odpowietrzania wtedy jakby najwyższym punktem był zbiorniczek właśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 10:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
a też tak myślałem.. hmm tażke jeśli na starej świecy jest lekko podpalona elektroda to oznacza to, że złe ustawienie mieszanki paliwo powietrze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 10:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
squad55, Tak. Świeca oczywiście ma być NGK BR9ES :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 10:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
TAka mam aktualnie a stara była inna jakaś na ta chwile nie pamietam oznaczenia. Jutro złoże ją i zobaczymy czy się bd grzać. a Jesli bd się grzać to odkręcić jej wiecej powietrza czy zmniejszyć ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 11:26 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
bartexc pisze:
Może się wtrącę.
seb94, Lepszego tłoka do seryjnego AM6 nie znajdziesz. 8 tys to nie tak źle jak na tą firmę. Gdybyś wsadził Wossnera czy Vertexa to 20 tyś zrobiłbyś, a pałując na wysokich z 15, ale te firmy to już wysoka półka jest,
Może go pałowałeś na wysokich obrotach i wysiadł, miał za duży luz montażowy. Jeszcze zapytam. Na jakim teraz jeździsz tłoku?


Zapomniałeś o Asso :)

Cd grzania się . Sprawdź wszystkie uszczelki w głowicy . Mi taką pół okrągłą co siedzi pod głowicą wywaliło i się grzała ostro ;)

Edit.
Ta czerwona
http://img13.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2284349408




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 11:36 przez Ch0m1k, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 11:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
squad55 pisze:
TAka mam aktualnie a stara była inna jakaś na ta chwile nie pamietam oznaczenia. Jutro złoże ją i zobaczymy czy się bd grzać. a Jesli bd się grzać to odkręcić jej wiecej powietrza czy zmniejszyć ?


zmniejszyć kręcąc śrubką w prawo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 11:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Ch0m1k, a właśnie mi wypluło uszczelke pod głowicą dokładnie przy szpilce od cyla ale to przez to, że miałem krzywą głowice. Oddałem do planowania i jutro bd miał nowe uszczelki i złoże i zobaczymy;d A Tb Seb dzięki wielkie za pomoc jutro zdam relacje co i jak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 13:47 
*

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:29
Posty: 174
Pojazd:
Witam, nie chce zakładać nowego tematu by zaśmiecać forum więc dołączę się do tego. Wymieniłem w styczniu tłok na Meteora. Na początku strasznie się grzała (parę razy mi go chwyciło) Myślałem że to normalne przy nowym tłoku. Po przejechaniu ok 400km zacząłem kręcić trochę go na wysokich obrotach i znowu to samo. Rozkręciłem silnik, wywaliłem termostat, rysy na tłoku zniwelowałem drobnym papierem ściernym i moto zaczęło normalnie chodzić lecz temperatura ciągle była za wysoka. Po przejechaniu ok 200 km moto znowu się zatarło lecz tym razem mogłem trzymać go na obrotach i nie czułem żadnego oporu. Myślę że to wina chłodzenia bo tłok chwyciło na śrubach mocowania cylindra, tak jakby cylinder się skurczył. Pocieszam się tym że nie tylko ja mam problemy z wysoką temperaturą.




_________________

Obrazek

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT-50/105107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 13:52 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
squad55, to na pewno uszczelki wina . a temperatura wyższa przy docieraniu jest raczej normą :) trzeba uważać przy docieraniu i tyle ;)




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 14:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
ale to nie jest możliwe by Lc tak się grzał. Po przejechaniu 200 m nie można dalej jechać? chb cos jest nie tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 14:41 
**

Rejestracja: 15 sie 2011, 19:49
Posty: 203
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Jeżeli wcześniej było w miarę dobrze ale potem ją przegrzałeś ostro i uszczelkę wywaliło to teraz z wywaloną uszczelką jest to norma . Bo na postoju jest normalna temp , nie ? : )




_________________

Lot RS'ką po mieście
http://www.youtube.com/watch?v=9jsb5pWq1Mo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 14:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
na postoju było w miare okej ale tez się dość ostro grzała.. nie wiem jutro odbiore uszczelki złoże i zobacze i dam znać ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 19:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
no to tzr złożona na nowych uszczelkach po planie głowicy i się nie grzeje ;d Dzieki za pomoc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy