Dzisiaj jest 30 lis 2024, 2:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 maja 2012, 22:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 7:18
Posty: 445
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
Siemka
Ostatnio mój kumpel ma kłopot ze swoja Rs-ką 50cc-80cc a więc tak Rs jest po wymianie cylka na 80cc (poprzedni 80cc się zatarł ale dobrze chodził) i niby wszystko ok ale aprilka nie chce przekroczyć 8tyś/obr ale tylko w czasie jazdy bo na luzie wkręca się elegancko do 13tyś/obr. Sprawdzaliśmy:
-Wał
-łożyska
-gaźnik
-chyba z 10 razy rozbieraliśmy głowice i zdejmowaliśmy cylek ale on jest w 100% sprawny. Tzn. Nie posiada żadnych rysek tłok jak i cylek. Więc czego to może być wina?? dodam że wcześniej na 80cc aprika chodziła pięknie kłopot z obrotami pojawił się stosunkowo niedawno. Aktualnie cylek jest na dotarciu :D

Ps.Z góry sorki jak nie ten dział xd (z tymi obrotami to może byc wina sprzęgła że wkręca się tylko jak jest na luzie??)




_________________

Obrazek
[/list]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 7:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Nie sprzęgła. Jaką macie dysze i jaki gaźnik ?




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 7:18
Posty: 445
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
Furian50 pisze:
Jaką macie dysze i jaki gaźnik ?
ja myślę że nie ma to nic do rzeczy bo wcześniej chodził dobrze na 80cc więc?? Ale jak coś to gaźnik seria a dysza to nie wiem :ups:




_________________

Obrazek
[/list]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 21:33 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
gaźnik seria do 80ccm ? Dlatego się nie wkręca bo ma za mało wahy. Powinien być gaźnik 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Cytuj:
gaźnik seria do 80ccm ? Dlatego się nie wkręca bo ma za mało wahy. Powinien być gaźnik 19mm

jaki 19 kolo ;d do 70 jest 19/21 do 80 21/24




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 21:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
De*mon, Na takim gaźniku nie wyrabia i go dusi. Pod 80 to nawet lepiej 21mm.
Sprawdź dokładnie jaka jest dysza. Na początek wymiana na większą powinna pomóc, ale potencjał 80 wciąż będzie ograniczał gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 23:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Wyskoczę może trochę z głupa, ale jakie masz zębatki?? Kumpel też ma RS i tak jak u ciebie na luzie kręci się wysoko, ale podczas jazdy bywa mułowata bo poprzedni właściciel założył zębatki typowo na prędkość.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 19:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
To nie wina małego gaźnika :roll: kumplowi chińskie 80cc jeździło na gaźniku 12mm




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 20:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
Regulacja i jeszcze raz regulacja:) jeśli zmienił z 80cc na inne 80cc to tylko gaźnik może być winien bo pewnie pod ten cylinder trzeba go inaczej ustawić. Daj większa dysze na początek albo podnieś iglice o jeden ząbek wyżej i wtedy zobacz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy