Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 12:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 maja 2012, 12:29 
*

Rejestracja: 14 maja 2012, 12:23
Posty: 3
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=G_3HVmik ... e=youtu.be


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 15:06 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 13:54
Posty: 13
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
na początku to te napisy coś Ci nie wyszły. Pokażą się przez sekundę i znikają. Nie idzie nawet zatrzymać dobrze ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 18:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
aykydo, Sam go nagrałeś?
Moim zdaniem film klapa.Dlaczego?
Bo kto będzie oglądał ponad godziny film jak zakładać wał i cylinder? Trzeba było to skrócić do max 5min bo po co komu filmik jak kręcisz śrubkami?
Druga spraw najpierw wkłada się wał potem uszczelniacze.
Składałeś silnik za pomocą młotka co jest niedozwolone!
Po co dawałeś silikon pod cylinder? Sama uszczelka wystarczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 18:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
capekpl1, zawsze ktoś może sobie zatrzymać w najbardziej szczegółowym momencie jak będzie składał swój :lol:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 0:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
klapa tak samo,

jak zobaczyłem młotek i walenie po łożyskach to zlapalem sie za glowe i szukałem myszki zeby kliknac X-a,

skroc ten film do max 10-15min i ujdzie.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 12:17 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 14:43
Posty: 200
Pojazd:
Nie skrócaj go,bo zawsze jak coś robię to zatrzymuję filmik i jest git,a te 5-10min. są za krótkie i nie da się go precyzyjnie zatrzymać.Fakt sam widziałem jak nożem próbujesz założyć zabezpieczenia i to jeszcze na tłoku z aluminium gdzie wystarczy drobna rysa i jest lipa.Tak to filmik jest git.Odpalił normalnie czy musiałeś coś poprawiać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 22:55 
*

Rejestracja: 14 maja 2012, 12:23
Posty: 3
Pojazd:
Wiecie co?Normalnie typowi polacy.1 wał był wkładany pierwszy a później zimery.2 było chłodzone i nagrzewane w polowych warunkach bez prasy jestem ciekaw jakbyscie sobie poradzili.nie mam w anglii warsztatu.3 nóż i zawleczka.Jakbyscie sie przyjżeli to nie miałem odpowiedznich sczypiec a na końcu wcisnąłem śrubokretem płaskim.oczywiscie może za długi ten film mogłem a nie musiałem go tu wkładać.4 skoro tyle znawców jest w waszym gronie dlaczego nikt inny nie nagrał takiego filmiku żeby ci co ciagle pisza jak składac i co do czego przychodzi wiedzieli.tylko jak czytam angielskie i polskie strony to ciagle słychac.jaki cylinder jaki tłok jak to złożyć........Krytykować umie każdy.5 Nie było bite po łożyskach tylko jakbyście pomyśleli to miałem dopasowane klucze na otwory czyli szło po zewnętrzej stronie łożyska i to jeszcze łozysko zimne a karter ciepły.śmiac mi się chce z waszej krytyki. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 23:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
aykydo pisze:
śmiac mi się chce z waszej krytyki.

To źle, jesteś jak widać wyjątkowo odporny na dobre rady. Nie trzeba prasy, żeby włożyć wał bez bicia młotkiem. Czasem lepiej zacząć zakupy od narzędzi a nie części.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 0:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
jak nie masz narzedzi to nie rozumiem po co robisz ten film?

narazasz tylko innych ze cos spier... bo to jest taka robota ukazana jak u pana włodka za płotka...

tu powinnien byc pokazany profesjonalizm a nie młotek i nóż.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 14:52 
*

Rejestracja: 11 cze 2010, 15:26
Posty: 37
Lokalizacja: legnica/londyn
Pojazd:
moim zdaniem filmik dobry , tylko mogłeś przyspieszyć te momenty gdzie zakładasz łożyska itp , bo strasznie przedłużają film, po 2 mogłeś tez dodać napisy z jakim "momentem" dokręcasz śruby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 17:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2011, 13:25
Posty: 209
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Wał można wbijać gumowym młotkiem który na pewno niczego nie uszkodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 17:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
liveWiktor pisze:
Wał można wbijać gumowym młotkiem który na pewno niczego nie uszkodzi.

Gumowym młotkiem to se możesz kołka do d. wbić!

Ile razy mam napisać ŻE NIE WOLNO UDERZAĆ ŻADNYM MŁOTKIEM PO WALE!
aykydo, Więcej dystansu do siebie :wink:
Po prostu poradnik nie jest najlepiej zrobiony,błędy masz wyżej wymienione.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 18:30 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Co do walów i młotków, to owszem nie ma prawa być młotka

Ale teoria zawsze się różni się od praktyki, 90% wałów jest wbijane młotkiem. Skutki uboczne walenia młotkiem hmm... wiele kolegów składa młotkiem, wgl czym się da. Zauważyłem że wały typu tec,rms nie wytrzymują, tzn się krzywią (z 15 wałów które tak koledzy/znajomi/mechanik wkładali to się uszkadzały?) Główny powód? SŁABE WYKONANIE!

Wały typu stage6/motoforce/jasil/top (to samo) jest "połowo idioto odporne" tzn. z dobrą ręką, rozwagą młotek im takie coś nie szkodzi.


Sylikon do silnika? raczej odpada, proponuje zakupić specjalną masę uszczelniającą do silników (niby wygląd podobny, ale właściwości inne)

Resztę filmu nie oglądałem, ale z taką pomocą (film) na pewno każdy sobie złoży silnik. GRATULACJE dla autora, takiego czegoś brakowało! a tematów z pytaniami o takie coś przybywało!

Co do reszty, to nie oglądałem, ale myślę żeby każdy składał silnik tak jak autor, to byłoby SUPER!




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 16 maja 2012, 18:33 przez Iniector, łącznie zmieniany 7 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 23:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Ja się zawsze zastanawiałem dlaczego starsze skutery, mimo że remontowane tak nieładnie dla ucha pracują. Zdarzyło się złożyć kilka z największą starannością i czegoś takiego w żadnym z nich nie zaobserwowałem. Następna sprawa to wysokie spalanie.
Jestem prawie przekonany, że zły montaż powoduje głośniejszą pracę, większe spalanie-simmeringi nie uszczelnią nawet minimalnie skrzywionego wału oraz dużo szybsze zużywanie się części po remoncie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy