Dzisiaj jest 04 gru 2024, 19:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 maja 2012, 19:38 
*

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:37
Posty: 74
Pojazd:
Witam!
Mam słaba kompresie i nie wiem co jest przyczyną bo na cylindrze nie ma wcale progu i teraz nie wiem czy pierścienie zaczęły przepuszczać czy może uszczelniacze. Chciałbym się dowiedzieć jakie są objawy w obu przypadkach.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 17:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 0:58
Posty: 64
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Sprawdź pierścienie, jak wymienisz docieraj je 50 km :) i zobacz czy bd. lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 17:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:10
Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Objawy uszkodzonych uszczelniaczy to m.in problem z rozruchem silnika,problemy z wkrecaniem sie na obroty. Zmierz kompresję i napisz ile masz dokładnie, możliwe że masz silnik do remontu (tłok, pierscienie, cylinder), to że nie ma progu jeszcze o niczym nie świadczy. Napisz jaki masz przebieg.

Pozdro :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 17:52 
*

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:37
Posty: 74
Pojazd:
22.000 ale remont całego silnika był robiony przy 15.000 przynajmniej tak mówiła osoba od której ją kupiłem. A nie mam możliwości sprawdzenia kompresji dokładnie ale objawy pasują z tym co poczytałem na forum. Bo na postoju wkręca mi się do 13. 000 wkręciła by się wyżej ale poco mam tak gazować. A na biegach od 1 do 3 bez problemu przekracza 8 tyś a już na 4 jest opór muszę na trójce dokręcić do 10. 000 a na 5 i 6 to tylko z górki zębatki mam 14 i 51. Niedaleko domu mam dość długą górkę to z niej rozpędza się na 6 do 90-95 przy niecałych 11.000 tyś obrotów. I właśnie nie wiem czy to uszczelniacze czy tłok. A jeśli tło to nie wystarczy wymiana tylko pierścieni albo tłoka bez szlifu? Bo nie chce mi się za bardzo docierać przez te 500km. A tak to bym podcierał przez te 100 - 200km. I fundusze mam dość ograniczone.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 18:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:10
Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Wiesz co, no nie powinno się tak wymieniać samego tłoka i pierscieni. Najlepiej by było jak bys podjechał do jakiegos zakładu diagnostycznego zeby Ci zmierzyli kompreche.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 17:15 
*

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:37
Posty: 74
Pojazd:
W piątek będę miał możliwość sprawdzenia kompresji to wtedy napiszę a dzisiaj zrobiłem małego testa i włączyłem ssanie motorek zaczął gasnąc na niskich obrotach ale łatwiej było go rozpędzić na 5 dawał radę jechać a nawet na prostej 6 udawało mi się wbić. Dodam że bez ssania jak jeździłem to świeca miała kolor kawy z mlekiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2012, 19:39 
*

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:37
Posty: 74
Pojazd:
Idąc tym tropem kupiłem dysze 100 wcześniej miałem 90 bo skoro z ssaniem jeździ lepiej to może benzyny mu brakuje. No i trochę lepiej jeździć ale gorzej niż z ssaniem a zdziwiłem się gdy włączyłem ssanie ponieważ był taki sam efekt jak na dysz 90 z ssaniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2012, 16:50 
*

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:37
Posty: 74
Pojazd:
Nie napisałem jeszcze o jednym. Na luzie jak go wkręcam to po przekroczeniu 10.000 tak jakby przerywał albo strzelał z wydechu coś takiego. A w czasie jazdy na pierwszych 3 biegach nie mogę wkręcać powyżej 10.000 bo pojawia się efekt jakby ktoś mnie trzymał a na wyższych biega 4-5 mogę wkręcić do 11.000 mija trochę czasu ale daje radę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2012, 19:39 
*

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:37
Posty: 74
Pojazd:
Pomoże ktoś? Kompresji nie sprawdziłem bo musiałbym zostawić u gości bo mam słaby dostęp do świecy i powiedział że musi rozebrać (ściągnąć bak i plastiki).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 11:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2012, 20:49
Posty: 55
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Popatrz tam gdzie Ci się kartery łączą, czy CI skądś olej nie kapie , czy nie masz takiej jakby dużej plamy przy złączeniach na karteru, odkręć siedzenie odpal skuter i przyłóż palca do króćća ssącego czy Ci tam nie ucieka, jeżeli wszystko będzie w porządku to cylinder tłok i pierścienie sprawdź.




_________________

Wbij do mojego hussarka :

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=296436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy