Dzisiaj jest 29 lis 2024, 22:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2012, 7:38 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 7:32
Posty: 7
Pojazd:
Nie wiem co robić z moją tzr, kupiłem 3 cylinder i znowu się zatarł. Najpierw miałem airsala sport 70cc i po dotarciu przy przebiegu ponad 600km zatarł się, gdy jechałem pod górę na obrotach ok. 11tys na 6 biegu. Lałem wtedy mieszanke 1:40. Pomyślałem, że to poprostu pech i kupiłem metrakit hand made 70cc. Ten zatarł mi się po 250km kiedy to pierwszy raz podciągnąłem go do 9,5 tys na 6 biegu. Potem kupiłem chiński pseudo 90cc i mieszanka 1:33. Dziś kiedy miałem już ponad 300km pierwszy raz chciałem powoli podciągnąć do 10 tys na 6 biegu. Robiłem to bardzo powoli na wpół odkręconej manetce i kiedy przekroczył 9,5 tys zatarł się, spadł obroty, ale jak się już prawie zatrzymałem to się unormowało i spokojnie wróciłem do domu jadąc 50-60 km/h. Co ja teraz mam zrobić? Kupić nowy cylinder? Po co, jak i tak mi się zatrze? Błagam pomóżcie, bo już nie wiem co mam zrobić. Zawsze zaciera się w tym samym miejscu przy wylocie wydechowym co by wskazywało na wysoką temperaturę i tłok puchnie.

Yamaha TZR 2008
Przebieg: 14200km.
Wydech: Metrakit rk oval
Gaźnik 21mm dysza 92
Stożek polini airbox
zębatki 13/46


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 9:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
Jaki kolor świecy masz ? Sprawdź pompę wody czy się obraca ten wiatrak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 10:06 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
zrób większą mieszankę oleju z paliwem na dotarciu powinien mieć bardzo dużo oleju . Zobacz jeszcze czy dobrze założyłeś tłok . Na nim powinny być oznaczenia (cyferki /literki) jak go ustawić do wylotu spalin może w tym tkwi problem




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 11:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
maszko12, nie cyferki ani literki tylko strzałka i musi byś skierowana do dołu czyli do wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 11:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
moto_fan4, literki też są, np X




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 12:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
No ok są ale nie one określają którą stroną ma być tłok włożony ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 13:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
moim zddaniem jest to regulacja gaznika...dysza wydaje sie za mala;p mialem to samo tyle ze jq nie zatarlem a tlok mi zlapal po kilkuste km palowania




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 13:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
moto_fan4, właśnie one określają. X jest wybity zamiast strzałki, i X do wydechu




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 14:00 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
A może coś z wałem ? Np. minimalnie krzywy, albo coś i niby gołym okiem tego nie widać, a swoje w pracy robi. Lepszy cylinder wytrzymuje dłużej, a gorszy trochę pada szybciej. Najlepiej wrzuć foty tych cylindrów i ewentualnie tłoków, aby zobaczyć jak wyglądają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 14:54 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 7:32
Posty: 7
Pojazd:
Dysza jest dobra i gaźnik mam perfekcyjnie wyregulowany. Gdyby to była wina wału to zacierał by się w 2 miejscach, a nie w 4 i zawsze przy wylocie, prawda? Kurde, nie mam już koncepcji co to może być.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 20:25 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
No, a czemu nie ? Skoro zawsze w tych samych miejscach się zaciera i na różnych cylindrach różnych firm, to może coś i być z wałem. Bo co innego ? Bo mieszankę samemu robisz tak ? Tzn. olej dolewasz sam ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 20:46 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 7:32
Posty: 7
Pojazd:
Najpierw mieszankę robiłem sam, a teraz mam dozownik + robię sam, ale mniejszą. A gdyby to był wał to przecież słyszałbym jakieś stuki tak? Jakie mniej więcej dźwięki to są?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 0:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Krzywy wał :roll: rozwiń bardziej swoją wypowiedź bo według mnie przy krzywym wale silnik by miał bardzo odczuwalne wibracje.

A jak się ma filtr powietrza ??
Wydech kupiłeś nowy czy używany ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 7:11 
*

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:21
Posty: 138
Pojazd:
Konrad324, No to co może być innego ? Skoro różne firmy cylindrów i ciągle się zacierają w tym samym miejscu ? Bo jakby w różnych no to można by jeszcze poszukać przyczyny w dozowaniu oleju, ale ciągle tym samym więc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 8:09 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 7:32
Posty: 7
Pojazd:
Właśnie tak od 6 tys motor ma takie jakieś wibracje jakby uderzać czymś metalowym z bardzo dużą częstotiliwością, ale to tylko sam dźwięk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 9:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
maszko12 pisze:
rób większą mieszankę oleju z paliwem na dotarciu powinien mieć bardzo dużo oleju .


chyba po to żeby wszędzie był nagar a olej kapał z wydechu... nie wprowadzaj ludzi w błąd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 9:26 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
Może korbowód jest lekko skrzywiony? Tłok z jednej jak i drugiej strony wygląda tak samo?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 11:12 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 7:32
Posty: 7
Pojazd:
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... 0399c.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/24 ... 0400t.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... 0401f.jpg/

Zdjęcia zatartego airsala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 12:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
jak na moje to on jest tylko przytarty;) bynajmniej tłok rysy/wyrwy na gladzi wyczuwalne są?? jak slyszysz stuki to moze to byc lozysko gorne/dolne korbowodu albo wyrobiona juz glowka korby




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 12:49 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
Najwyraźniej widać, że Ci spuchł. Przegrzałeś go.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy