Dzisiaj jest 17 sie 2025, 23:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 11:10 
*

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:55
Posty: 9
Pojazd:
to prawda co pisał tom_q ze 1000 zl rocznie wyniesie mnie ten cross?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 11:30 
*

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:55
Posty: 9
Pojazd:
co myslicie o tym? http://otomoto.pl/yamaha-yz-yz-125-ladn ... 14270.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 15:09 
Zbanowany

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:16
Posty: 196
Pojazd:
dawid95, przy następnej wymianie tłoka, wszystkie łożyska silnika, i korba. 1tyś to trzeba minimum liczyć na utzrymanie na rok :wink: plus jeszcze około 10l paliwa na wyjazd. Do corssa jeszcze musisz kupić buty (ważna sprawa) ja tydzień temu sie wywaliłem bo raz nie ubrałem butów na crossa i dziura w łydce i kość wyszczerbiona, takrze buty ważna sprawa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 15:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
bartexc, Co ty gadasz, że nicasil w Niemczech.... W Polsce tez to robią i to profesjonalnie http://allegro.pl/nikasil-aprillia-rs-1 ... 88724.html


Ostatnio zmieniony 25 cze 2012, 15:29 przez skolsik13, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 16:52 
Zbanowany

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:16
Posty: 196
Pojazd:
skolsik13, Te cylki są wywysłąne do Czech, i potem z Czech z powrotem do polski.


Ostatnio zmieniony 25 cze 2012, 16:52 przez Doni, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 19:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
dawid95 pisze:
no akurat waze 75. wolał bym normalnego silnego crossa

Jeśli chcesz zacząć na prawdę technicznie ogarniać w terenie, dobrze radzę zdecyduj się na 85cc.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 9:53 
*

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:55
Posty: 9
Pojazd:
czyli co odradzacie mi crossa? kurde a ja chciałem sie jakas 125 wyszalec po polach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 13:47 
*

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:55
Posty: 9
Pojazd:
Doni to ja nie wiem jak ty jezdziłes ze dziura w łydce. chyba cos z toba jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 15:27 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:13
Posty: 179
Pojazd:
A może jakaś 250'tka Masz więcej mocy nie musisz dawać pełnej manety aby tyle cisnąć :wink:
I pewnie nie pali tyle jak nie dusisz go
Podam na przykładzie znajomego kupił teraz 250 yamaszkę i wlał jej 4 litry wariował ją ponad 2 h może z jakimiś małymi przerwami bo latał tym po lesie kilka km od domu ale gdzieś w oddali głos moto było słychać więc nie wiem
Zastanów się on dał ok 11 kafli za 2008 rok
a ty chcesz dać 6,5 za 2002 i to 125 hmm trochę dużo
Pomyśl nad tą 250'tką :mrgreen:
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 16:28 
Zbanowany

Rejestracja: 03 maja 2012, 16:16
Posty: 196
Pojazd:
chceszwczpe, 250 w 4t jest bardziej kosztowna w utrzymaniu niż 2t w 125ccm, a to ze mniej spali to nic bo potem włożysz 2x tyle w remont a moc podobna do 125ccm w 2t.

dawid95, gdybyś jeździł crossem lub enduro to byś wiedział że jak jedziesz w teren lub na tor to wywrotka jest nie unikniona, wystarczy że na zakręcie dodasz zbyt dużo gazu, koło do góry ci poderwie i leżysz chyba ze wyprowadzisz moto, na poczatku jak zaczynałem dopiero jeździć to mój drugi skok zakończył się wystawieniem lewej ręki, bo źle wylądowałem (ręce miałem prosto a nie zgięte). A dziure w nodze miałem tak, ze na zakrecie, tylne koło załapało przyczepnosć i się wywaliłem a nózka mi się wbiła w łydke, Gdybym ubrał buty najprawdopodobniej nic by mi nie było, ale za głupote się płaci. Zresztą każdemu kto jeździ w terenie zdarzaja sie gleby, mniejsze - większe. A ty nie bądż taki madry, bo zakłądam się że na poczatku bałbyś sie odkrecić do końca 2 biegu na zakręcie, bo cbr 125 przy np takiej cr125 to rower w wygladzie i mocy :wink:


Ostatnio zmieniony 27 cze 2012, 16:30 przez Doni, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 8:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
dawid95 pisze:
Doni to ja nie wiem jak ty jezdziłes ze dziura w łydce. chyba cos z toba jest.


To chyba ty nie zdajesz sobie sprawy ile w takiej 125cc jest mocy. :wink: Bez kompletnego ubioru nawet na to nie wsiadaj.

skolsik13, haahaaha :mrgreen: :mrgreen:


chceszwczpe, 250 w 4t to porównywalna moc z 125 w 2t tyle, że moment obrotowy jest inny.




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 9:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:37
Posty: 791
Lokalizacja: Oświęcim .
Pojazd:
KTM sx 125.




_________________

Wydech: Laser x-pro
Sprzęgło: Hebo
Sprężynki sprzęgła: Niebieskie Hebo
Rolki :4,5g
Sprężyna dociskowa sprzęgła : Hebo +60 Niebieska.

SPRZEDAM:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22036080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 9:37 
Zbanowany

Rejestracja: 25 mar 2012, 21:25
Posty: 150
Pojazd:
Zdecydowanie Honda lub Yamaha !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 12:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
kosmaty69, po pierwsze do KTM są drogie części, a za razem ich eksploatacja trochę kosztuje. Nie wiem jak w 125cc, ale w KTM SX 200cc z 2004r. którym latałem było zastosowane sprzęgło hydrauliczne, które stworzone jest tylko i włącznie na torową jazde. :wink:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2012, 12:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Z tych 3 Honda cr 125 jest najmocniejsza. Bardzo dobre zawieszenie.

Co do cylków. To prawda dosyć kosztowne. Kumpel wysyłał cylinder do niemiec wyszło go to sporo.
Poza tym na spalanie nie patrz jak cos ma moc to musi spalić. Przy takich obrotach jakie kręcą te silniki to normalka. Bedziesz się tym bawił a nie jeździł na codzien. Następna sprawa na pewno go szybko nie zameczysz bo nie jeździsz na zawodach ani jak zawodowiech więc nie bedziesz go "katował"
Spokojnie wytrzyma twoja jazde.




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy