Dzisiaj jest 11 gru 2024, 8:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lip 2012, 14:47 
*

Rejestracja: 03 maja 2012, 9:26
Posty: 94
Lokalizacja: Babice
Pojazd:
Witam .
Jaki gaźnik siedzi w seryjnym hrr ?
Wsadziłem wczoraj cylka 70cc i jego prędkość maksymalna to 55 .
Wydaje mi się że to wina gaźnika poniważ na full odkręconej manetce dostaje lekkiego muła .
Jaki gaźnik polecacie ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 14:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
W serii masz 12mm.
Żeby normalnie jeździć na cylku 70cc musisz wstawić minimum gaźnik 17.5mm, większą dyszę i jakiś sportowy wydech pod 70.
Stage 6 Pro, Yasuni R, Yasuni c16, Tecnigas RS II, i wiele wiele innych.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo


Ostatnio zmieniony 05 lip 2012, 14:51 przez lamal, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 14:56 
*

Rejestracja: 03 maja 2012, 9:26
Posty: 94
Lokalizacja: Babice
Pojazd:
Wydech jest(czekam na sprężynke) . Jaki gaźnik polecacie ? Funduszy też nie mam zbyt dużych więc cośtakiego optymalnego .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 14:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
lamal, Nie koniecznie może mieć też gaźnik 16mm, który przy słabej 70cc z dużą dyszą powinien dawać radę :)




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 15:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Ale będzie gorsze chłodzenie.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 17:27 
*

Rejestracja: 03 maja 2012, 9:26
Posty: 94
Lokalizacja: Babice
Pojazd:
Myślałem nad tym http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... ca80bf6024.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 17:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Może być.
Mam i jestem zadowolony.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 21:51 
*

Rejestracja: 03 maja 2012, 9:26
Posty: 94
Lokalizacja: Babice
Pojazd:
Polecacie gaźnik z ssaniem ręcznym czy z automatycznym ? Nie będzie problemu z wstawieniem gaźnika z ssaniem ręcznym do hrr seryjnego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 22:23 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
W każdym seryjnym Keeway jest gaźnik 16mm przeważnie mikuni . Więc zmień dysze albo to wyreguluj bo długo się nie nacieszysz nowym cylindrem .

Jeżeli chcesz kupić gaźnik to 19mm bo 17,5mm nie ma sensu gdyż to tylko 1,5mm więcej od seryjnego to więc różnicy dużej nie ma :wink: Jeżeli nie chcesz wydawać od razu pieniędzy to włóż dysze o 10 / 15 rozmiarów większa od tej co masz teraz .




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 23:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:10
Posty: 101
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
marcin9440 pisze:
W każdym seryjnym Keeway jest gaźnik 16mm


NIe mów jak nie wiesz. U mnie jest 12 mm seryjny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 4:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 7:18
Posty: 445
Lokalizacja: Lubowidz
Pojazd:
U mnie w keewayu również siedzi 12mm :wink:




_________________

Obrazek
[/list]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 7:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
U mnie również siedział 12mm...




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 8:25 
*

Rejestracja: 03 maja 2012, 9:26
Posty: 94
Lokalizacja: Babice
Pojazd:
Skoro u Ciebie siedzi 12mm, a ja jezdzimy tym samym to 17,5mm mi wystarczy . Teraz tylko pytanie czy ssanie ręczne czy automatyczne ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 8:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Bież ręczne.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 10:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Kup gaźnik Dellorto, a nie TEC'a! Od groma osób miało problem, żeby wyregulować skuter na gaźniku Tec'a... Lepiej dołożyć trochę kaski, ale mieć pewność, że ma się w skuterze porządny gaźnik.

W Keewayach siedzą gaźniki 12mm, lub 16mm. Ja w swoim F-act'cie miałem 16 Mikuni. Jakoś jeździłem na 70 Malossi przez dłuuugi czas docierki i nic nie zajechałem, ba jeżdżę już 3 sezon na tym cylku i moc nadal jest zadowalająca.


A ssanie polecam ręczne, jest dużo pewniejsze niż automat.




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 11:57 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
korg pisze:
NIe mów jak nie wiesz. U mnie jest 12 mm seryjny.


De*mon pisze:
U mnie w keewayu również siedzi 12mm


lamal pisze:
U mnie również siedział 12mm...


Nie nie wiem bo nie mam keeway . Niech każdy z was zmierzy sobie przepustnice to zobaczycie że jest 16mm. Każdego keeway co robiłem miał gaźnik 16mm to nie piszcie bzdur tylko zmierzcie do porządku .

Każdy keeway ma montowany gaźnik mikuni lub pisze na nim Japan.

Jan3k pisze:
Kup gaźnik Dellorto, a nie TEC'a! Od groma osób miało problem, żeby wyregulować skuter na gaźniku Tec'a... Lepiej dołożyć trochę kaski, ale mieć pewność, że ma się w skuterze porządny gaźnik.


Według mnie nie ma po co przepłacać bo Tec'a też da się wyregulować tylko trzeba trochę się znać , lecz to prawda że trudniej bo czasem się trafia taki co ma wady fabryczne .




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 12:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
U mnie było 12...

Ja mam teraz Teca i nie mam żadnych problemów z regulacją.
Po co przepłacać?




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 12:57 
*

Rejestracja: 03 maja 2012, 9:26
Posty: 94
Lokalizacja: Babice
Pojazd:
Biore Teca bo pieniędzy nie mam, a 70cc się dusi na seryjnym . Z regulacją jakoś dam rade . I jeszcze jedno pytanie, czy przy zakładaniu Teca będą potrzebne jakieś przeróbki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 16:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
lukashek, http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... lorto+17.5




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 17:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Nie potrzeba żadnych przeróbek ;P




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy