Dzisiaj jest 02 gru 2024, 22:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2012, 11:43 
*

Rejestracja: 16 lip 2012, 11:37
Posty: 4
Pojazd:
Witam, mam następujący problem.

Skuter nie odpala na zimnym silniku, jest to seryjny keeway.
Żeby skuter odpalił musze nalać mu paliwa pod świece lub do króćca, wtedy zapali i odpala przez może jakąś godzine od czasu ostatniego zgaszenia, potem znowu trzeba robić to samo.
Wyczytałem, że być może jest to spowodowane tym, że ssanie automatyczne się nie włącza.
Chciałem zapytać czy jest sens kupować nowe ssanie(automatyczne), bo to może być zepsute, czy jest to raczej spowodowane czymś innym?

Kupiłem nawet specjalnie przezroczystą linke do paliwa bo myślałem, że paliwo nie dochodzi, ale widać, że paliwa ma pod dostatkiem. Benzyna dochodzi do gaźnika, ale nie przekazuje jej dalej (chyba, że naleje do króćca i potem będzie już sobie normalnie ciągnął, ale jeżeli odczekam mniej-więcej godzine to potem znowu nawet nie mam co sie łudzić, że odpali)


Ostatnio zmieniony 16 lip 2012, 11:45 przez zen901, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 11:58 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
na początek podładuj akumulator i podaj efekty :>




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 12:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2012, 20:20
Posty: 242
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
sprawdź membranki a jak są dobre(nie odstają ani trochę) to zobacz czy masz sprawne ssanie.

Podłączasz te 2 kable i sprawdzasz czy się iglica wysuwa,trwa to ok 5minut tylko musisz uważnie patrzeć a jeśli nie wysuwa się to masz już powód :D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=278624
Kliknij^^

konrad1115 pisze:
chce zrobic chłodzenie cylindra cieczą i jak to ma wyglądać mam gdzieś wpiąć ten przeód czy owinąć wokół cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 12:49 
*

Rejestracja: 16 lip 2012, 11:37
Posty: 4
Pojazd:
owner1, akumulator jest naładowany.
Ray47, czytałem, że na zgaszonym, zimnym silniku ta iglica powinna być maksymalnie schowana. Dopiero po rozgrzaniu tej płytki grzejnej wypycha ona tą iglice w dół. U mnie na zimnym silniku, który stał całą noc ta iglica jest maksymalnie wypchnięta w dół. Żeby podłączyć go do akumulatora to musze przeciąć te kable, czy jak?

Druga sprawa, co do tych membranek, to mam pewien problem. Króciec trzymają 4 śruby. 3 imbusy i jedna stożkowa, której nie da się niczym odkręcić. Wie ktoś jak mam sobie z tym poradzić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 14:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
zen901 pisze:
owner1, akumulator jest naładowany.
Ray47, czytałem, że na zgaszonym, zimnym silniku ta iglica powinna być maksymalnie schowana. Dopiero po rozgrzaniu tej płytki grzejnej wypycha ona tą iglice w dół. U mnie na zimnym silniku, który stał całą noc ta iglica jest maksymalnie wypchnięta w dół. Żeby podłączyć go do akumulatora to musze przeciąć te kable, czy jak?

Druga sprawa, co do tych membranek, to mam pewien problem. Króciec trzymają 4 śruby. 3 imbusy i jedna stożkowa, której nie da się niczym odkręcić. Wie ktoś jak mam sobie z tym poradzić?


Natnij śrubke szlifierką albo piłką do metalu, ma normalny gwint, tylko robi jako zabezpieczenie krućca.




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 14:28 
*

Rejestracja: 16 lip 2012, 11:37
Posty: 4
Pojazd:
Z tego co czytam to jednak chyba wina tych membranek.
Założyłem gaźnik dellorto 16mm ze ssaniem ręcznym, nalałem paliwo do króćca bo nie chciało mi się czekać i jak odpalił, to benzyna normalnie zaczęła wylatywać tym otworem z podciśnienia, wlot filtra powietrza też jest lekko wilgotny z paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 21:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2011, 17:43
Posty: 310
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Router Sport 50s
A może zawory ? Też mi nie odpalał i okazało się, że zawory musiałem wyregulować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2012, 11:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Nałogowiec_15, Tu chyba chodzi o 2-suwa :roll:




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2012, 11:38 
*

Rejestracja: 16 lip 2012, 11:37
Posty: 4
Pojazd:
Problem rozwiązany, ssanie automatyczne było zepsute.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy