Dzisiaj jest 29 lis 2024, 20:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lip 2012, 16:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
Bo kapitalnym remoncie silnika AM6 - Aprilia Rs50 i założeniu cylindra Gilardoni 1 na nikasilu i tłoku Vertexie do cyl. nikasilowych motor nie kręci wysokich obrotów, w motorze było praktycznie wszystko sprawdzane, darujcie Sobie wypowiedzi typu ,,wyczyść i wyreguluj gaznik'' gdybym tego nie robił to bym nie pisał, wcześniej był problem z iskrą... bo raz była raz nie... moduł? Cewka?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 16:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Na początek sprawdź świecę, fajkę WN, potem moduł i iskrownik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
świeca jest mocno ,,przykopcona'', fajka jest nowa i jest dobra. Iskrownik wczoraj założony inny bo było że niby impulsator jest zepsuty, ale nic nie pomogło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 21:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Może świeca na wykończeniu już, kup dedykowaną i sprawdzaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 11:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
Raczej nie, wymieniałem specjalnie na nową




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 12:08 
*

Rejestracja: 03 lut 2012, 22:23
Posty: 186
Pojazd:
jeśliświeca jest okopcona musisz zwiększyć dawke powietrza wtedy będzie po problemie




_________________

motorynka----komarek--- kadet -- kymco zx --- yamaha dt50r ---- !!!!! YZ 250 2T !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 12:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Chyba wiem o co chodzi, miałem kiedyś ten cylek jego trzeba ,,rozruszać" na 2biegu na max obroty ile wejdzie potem przeżuć na 1 i powinien dostać mocy i trochę jego tak pokatuj aż się wyrobi tak było u mnie :cool:




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 12:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
rafalk54 pisze:
Chyba wiem o co chodzi, miałem kiedyś ten cylek jego trzeba ,,rozruszać" na 2biegu na max obroty ile wejdzie potem przeżuć na 1 i powinien dostać mocy i trochę jego tak pokatuj aż się wyrobi tak było u mnie :cool:
Chcesz żeby zarżnął silnik?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 12:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
nie, nie chce ale inaczej nie da rady jego rozbujać :/ mialem tak w tym cylku i jakoś kręcił po tym normalne obroty




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 15:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
troja49x, Jaką dysze masz w gaźniku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 18:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
A zapłon masz dobrze ustawiony? Weź drut 4mm na magnecie masz otwór podpisany literą S i na statorze masz też otwór wkładasz pręta a następnie ustawiasz kreskę na magnecie do kreski na karterach i masz 20* przed GMP tzn 1.5mm seryjne ustawienie.




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 20:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
rób jak chcesz u mnie świeżo po dotarciu też nie miał wysokich obrotów wszedłem do 6tyś na 2biegu i zredukowałem na 1 i co się okazało problem się rozwiązał jak nie chcesz to się baw twój moto twoja decyzja :mrgreen:




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 10:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
rafalk54Moim zdaniem miałeś szczęście,że nie rozwaliłeś silnika.....

troja49xCo się dzieje podczas otwarcia przepustnicy na full? Dochodzi do tych 6 tyś. i kicha,dławi się,trzyma te obroty? Ile km wyjeździłeś na tym cylku?
Możesz od biedy ściągnąć wydech i sprawdzić,czy bez wydechu się wkręci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 10:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Gilardoni .. Istnieje możliwość że masz blokadę Mofa, czyli zbyt małe okno wydechowe przez co nie chce wejśc na wysokie obroty. miałem tak kiedyś w RS50 że do 7tys kreciła i za nic w świece wiecej nie chciała. Zmieniłem cylinder i kręciła jak szalona :lol: Można też rozwiercić te okno jak się ktoś zna




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 12:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
no właśnie ja tak mam próbowałem dzisiaj na innych świecach i za cenzure więcej nie pójdzie.... na biegu udało mi się do 8 a na luzie ledwo do 10, rozwiercić mówisz?

Nie przeklinamy.
/Ficu


Ostatnio zmieniony 27 lip 2012, 14:43 przez troja49x, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 14:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Koledze chodzi o porting na początek pomierzyłbyś na jakich wysokościach są puki i wydech i wszystko będzie jasne.




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 14:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
Biskup Śmierci- już przejechałem z 500 km juz jest dotarty, do 6 tys dobrze chodzi póżniej jest mu coraz ciężej wchodzic na te obroty :/ do osmiu i trzyma nic nie przerywa tylko po prostu ,,nie da rady więcej'' a bez wydechu próbowałem i to samo. Ale jak napisał wyzej Furian50 może mieć racje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 15:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2012, 12:15
Posty: 30
Pojazd:
Bez wydechu to co jedynie można przytrzeć silnik.
Sprawdzałeś ustawienie zapłonu na źle ustawionym zapłonie góry nie będziesz miał wiem coś o tym bo przerabiałem ostatnio ten temat.




_________________

Romet Chart 210 wersja RS Limit Edition

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1812525#1812525




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 15:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 16:23
Posty: 123
Pojazd:
tak, ustawiany byłi zapłon jest Ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 17:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Zrób metodę małego Kazia - odkręć gaźnik,pod korbę trochę wachy i odpal(trochę rozrusznik musi pokręcić). Jeśli ci się bez gaźnika wkręci powyżej 8 tyś. to coś z
gaziorem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy