Dzisiaj jest 20 maja 2025, 19:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sie 2012, 14:51 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
Witam opisze dokładnie mój problem z roxem.. ponieważ nawet po szlifie cylindra skuter nie odpala.. czasami chce załapać ale tak jakby nie umiał, jak mu wleje paliwo do króćca to też probuje zalapać ale nie chce odpalic ;/ gdy zrzucilem filtr powietrza i przylozylem reke do tego wlotu i go odpalałem/kopałem wgl nie bylo "cisnienia" powinno mi troche wsysać ręke do gaźnika ale NIC.. GDZIE MOZE UCIEKAC KOMPRESJA LUB COS ? iskra jest bo swieca nowa, w komorze w gaźniku paliwa jest full a skuter nie odpala.. CO MOZE BYC PRZYCZYNĄ ? cylinder odpada bo jest swiezo po szlifie jeszcze nie odpalony..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 14:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 16:39
Posty: 307
Pojazd:
kompresja ci do lasu uciekła:)

warn


Ostatnio zmieniony 31 sie 2012, 16:59 przez zonex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 15:07 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
właśnie cie zgłosiłem do amina za udzielanie bezsensownej odpowiedzi i zaśmiecanie tematu :)

To super, nie musisz się tym chwalić, bo tworzysz tym samym bezsensowny post, który teoretycznie powinien zostać potraktowany na równi z powyższym...


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Bondi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 15:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
Sprawdź najpierw jaką masz kompresję :cool: Może uciekać przez uszczelkę, może być to spowodowane złą regulacją gaźnika a jeśli będzie wszystko ok to pal machinę na wiertarkę :mrgreen:




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 15:17 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
nie mam manometra więc nie sprawdze.. pytam sie tylko dlaczego nie wssysa mi choc troche reke do gaznika jak przylozylem do wlotu od filtra.. i dlaczego nie odpala skuter jak cylek jest po szlifie. Jutro jade do mechanika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 15:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2012, 14:24
Posty: 350
Lokalizacja: Kolanowice/Opole
Pojazd: Aerox
Sprawdź uszczelkę pod głowicą może przez nią ucieka lub za lekko dokręciłeś głowice :lol:




_________________

Obrazek
https://www.facebook.com/ScooterPL
http://forum.mieloch.pl/aerox-by-gruha41-t365091.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 15:32 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
tak jak kolega wyżej albo za słabo dokręciłeś głowicę albo uszczelki do bani ;D




_________________

Sprzedam pokrywę przełożeń minarelli !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 17:31 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
mocno nie chce dokrecać bo raz juz szpilke urwałem ;/ a uszczelka ta duża pod głowicą jest nowa..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 17:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 15:43
Posty: 341
Pojazd:
Dodaj dodatkowo sylikonu na uszczelkę pod głowicę jak to nie pomoże, to zobacz czy masz uszczelkę pod membraną. Jeśli wszystko jest okej i dalej to samo oznacza to tylko to, że tłok do cylindra został źle dobrany i przepuszcza kompresję.
Pozdrawiam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 18:30 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
Norbeert, uszczelka pod membrana ? pierwsze slysze ;o chyba tam niemam nic takiego..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 18:39 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Sprawdź uszczelniacze na wale czy są dobre.


Ostatnio zmieniony 31 sie 2012, 18:40 przez BU5t3R, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 20:57 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
BU5t3R, ale gdyby uszczelniacze na wale były juz chu... to by chyba benzyna ciekla w okolicach wariatora nie ? a tam jest sucho ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 21:03 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Włóż palec w otwór od świecy i zobacz czy wali ciśnienie, jak kopiesz




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 21:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
Bondi, Taak jest uszczelka ale nie pod membraną tylko pod króćcem .
tak j/w wykręć świecę i sprawdź czy ciśnienie jest .




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 21:23 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
owner1, wsadzalem palec i kompresja jest aż gwiżdży i wyciska palec..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 22:10 
*

Rejestracja: 22 cze 2012, 21:23
Posty: 76
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pojazd:
mi komprecha uciekala jak byl lekko uszkodzony zaworek membranowy ;/
podoginalem go git i komprecha o 2 bar wieksza ;o
pierwszy raz sie z tym spotkalem ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 22:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Zazwyczaj ucieka na pierścieniach, rzadziej na uszczelce z głowicą, ale gdyby tak było miałbyś cylinder wewnątrz zalany chłodziwem.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 22:53 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
Marcin194, raczej to niemozliwe zeby mi na pierscieniach uciekala bo tlok to vertex nowka nie uzywany jeszcze a cylinder jest swiezo po szlifowaniu.. ;/ wiadomo ze leciutkie luzy są na tłoku, praiwe ze nie wyczuwalne no ale muszą byc male luzy bo by chwytalo tlok o gladz jakby sie zagrzal i by sie zatarł..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 0:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
jesli jestes pewien że kompresja niska to sciągaj cylinder i włóż same pierscienie w tuleję




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 13:57 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
No to jest kompresja, zalej mu łyżeczke benzyny pod świece i zapal.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy