Dzisiaj jest 27 lis 2024, 11:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 wrz 2012, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Tak jak w temacie, piszcie co byście wybrali oraz jak możecie argumentujcie swoje decyzję :)
głównie chodzi mi o rozmiary/wygląd oraz silnik, spalanie jak i dźwięk nie gra roli :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2012, 20:11
Posty: 60
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
bum^^, są to raczej zupełnie inne kategorie motocykli, gt raczej nie poszalejesz, sprawdzi się do spokojnej i ekonomicznej jazdy do szkoły/pracy. NSR będziesz miał znacznie większy zapas mocy. Wyglądem... jak dla mnie wygrywa gt, stylistyka która się nigdy nie zestarzeje, co innego nsr, widać, że to stare. Ja bym wolał honde, proste naprawy i łatwy dostęp do części, których do hyosunga tak łatwo nie dorwiesz.




_________________

Ka-boom!


Ostatnio zmieniony 01 wrz 2012, 21:10 przez Rico, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 21:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
A jak z wymiarami między tymi dwoma motocyklami ?
Ma ktoś konkretne dane , lub zdjęcie jak stoją obok siebie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 22:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
bum^^, GT wielkości GS'a rama nawet ta sama;D Nsr aż taka duża nie jest




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 11:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
To znaczy? o ile mniejsza nsr jest?:)

A porównywał ktoś zippa pro 50 do nsr 125 ? jaka różnica między tymi dwoma motocyklami ? oczywiście chodzi mi o wymiary :)


Ostatnio zmieniony 02 wrz 2012, 12:08 przez bum^^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 12:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
bum^^, Wysokością siedzenia jest tak samo,lecz GT jest masywniejszy i wygląda jak rasowa 600'tka .




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 12:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
przez ten bak 19 litrowy , nonie? i jeszcze kierownica wyżej ale wiadomo , ścigacz musi mieć sety takie w dół , żeby pozycja była niewygodna xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 12:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
bum^^, Tak przez bak,kiere;D Nsr z kierą Downhill też jest wygodna;D




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 12:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:34
Posty: 249
Lokalizacja: okolice Suwałk
Pojazd:
zawsze gt 125 !!! nie do zabicia ! i jeszcze jak chodzi !! :cool: nie no kilka bajerów i moze 140 pojedzie ( nie znam sie :cool: ) http://www.youtube.com/watch?v=rIg_ucjjfRs chyba seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 12:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
ja , jak będe miał nerkę , to zostawię w oryginale , nie będę streeta robił , chociaż tobie się nie dziwię , jc20 nie jest za ładna xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 12:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
bum^^, Nom. Ładna tylko w streecie;D




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 13:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
A porównywał ktoś zippa pro 50 do nsr 125 ?:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 15:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
GT ma mocny silnik, który dodatkowo jest oszczędny... jednak masa 170-186kg w zalezności od konkretnego modelu robi swoje i motor jest dość mulasty... Rama jest żywcem wzięta z Suzuki GS500 (jakby ktoś nie wiedział Hyosung to uboższa marka Suzuki ^^ Coś a'la Malaguti/Cagiva-Ducati). Nsr? o ile w dobrym stanie i delikatnie traktowana mało pali... Jak na 2T oczywiście... nie łudźmy się poniżej 4,5litra nie da się zejść... Kwestia tego co komu bardziej odpowiada :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 19:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
a wiecie może jak z tymi wymiarami ? porównywaliście je kiedyś to zetki 50 , albo zippa pro 50 ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 19:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
bum^^, Co ci na tych wymiarach tak zależy?
Mały jestes?

Nie powiedział bym czy GT ma mocny silnik. 15km przy wadze około 160kg to malutko.
Tyle że to V'ka więc od dołu ładnie ciągnie .




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.


Ostatnio zmieniony 02 wrz 2012, 19:37 przez nitropet12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 21:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
180 cm i ponad 70 kg wagi xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 22:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
bum^^, Too luzik :mrgreen:




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 13:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Przy zakupie patrz także na dostępność części by za jakiś czas przy awarii nie okazało się że część trzeba sprowadzać zza granicy .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 18:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 20:54
Posty: 100
Lokalizacja: Połaniec
Pojazd:
bierz GT
w stosunku do nsr
+ dużo większy ( jeździłem na nsr to po przesiadce czułem się jak bym się przesiadł z taboretu na fotel) tak więc komfort jest to duży plus
+ mało pali
+jak dla mnie fajnie się prowadzi

Części może i są trudno dostępne ale na zagranicznych stronach albo na allegro można dorwać ich sporo a motocykl jest bezawaryjny więc nie powinno być takiej potrzeby. Przy NSR jest to wiadomo 2T to częste remonty czekają. GT Jest słabszy od NSR to oczywiste bo to 4t ale jak dla mnie elastyczność i charakterystyka pracy silnika w 2T jest tragiczna więc wole 4T na dodatek GT to V co daje naprawdę bardzo dobrą elastyczność (mogę wbić ostatni bieg jechać bez gazu i moto nie szarpie, odkręcam full gaz i potrafi sie rozpędzić w miarę dobrym (jak na 125) czasie). Poprzednio miałem aprilie RS 80 wiec gabarytowo mogę Ci powiedzieć że jest niemalże przepaść. Apką jeździło się jak rowerkiem bo lekka i przy mocniejszym wietrze latała prawo lewo jak sama chciała. Naprawdę polecam wszystkim Hyosungi GT 125 nie bójcie się ich bo są naprawdę bezawaryjne i wspaniałe motocykle!!!




_________________

zapraszam do ocen mojego Hyosung'a Comet'a GT 125
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Hyo ... met/137870
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=274817




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy