Dzisiaj jest 11 lis 2024, 0:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 wrz 2012, 19:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
Witam a więc tak mam problem z regulacją i teraz nie wiem czy to gaźnik czy napęd ?

wczoraj założyłem gaźnik 21mm przy oryginalnym tlumiku. kręcił bardzo duze obroty na początku wył dopiero gdzieś tak od 30 ciągnął ładnie.

dzisiaj założyłem wydech yasuni z i wgl inna sprawa. przyspieszenie jest mega ale później spada z obrotów tak jak by brakowało siły.. ciągnie pod górke ale dużo niższe obroty ma. i jest słabszy pod wzniesienia.

regulowałem gaźnik i nie potrafie sobie poradzić :| tlumik seria ladna reakcja na gaz przy minimalnym dodaniu gazu już jedzie a przy Z tak mruczy dopiero trzeba dać full gaz żeby poszedl. pomoże ktoś ?

może tak ma być ? czyżby teraz sie kłaniała regulacja napędu ?




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2012, 19:41 przez rafal5025, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 20:26 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:10
Posty: 235
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
ale jak dajesz full gaz to szybko sie wkręca na obroty czy nie?
spróbuj dać lżejsze rolki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 21:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
szybko tylko ze przy 40 spadają a później jest mu ciężko się wkręcić z powrotem na obroty




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 19:39 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:10
Posty: 235
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
twardsza centralka i lzejsze rolki powinny zalatwic sprawe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
dzisiaj troszkę pogrzebałem w gaźniku i jest już dobrze ale nie do końca :D jak ruszam od zera i dal caly gaz to ciągnie cały czas na wysokich obrotach. ale odpuszcze gaz na chwilke i z powrotem i sie juz nie wkreci :| wsadze twardszą sprezyne i zobaczymy co bedzie




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 23:33 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:10
Posty: 235
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
czysciłeś gaznik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 17:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
no chyba właśnie to muszę zrobić wyczyścić go.. bo jak jade caly czas na pełnym gazie to po dystansie 500m robi buu i brakuje paliwa tak jak by




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 21:48 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:10
Posty: 235
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
wyczysc gaznik i kranik podcisnieniowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy