Dzisiaj jest 22 wrz 2024, 13:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 347 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 23:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Nie chce spamować, ale chce obronić swoją rację. Skuter licznikowo z górki jedzie 115-120, zależy od sprężyny centralnej. Realnie jest to około 95. +- 2km/h

Łukasz2212: Jeśli licznik byłby wyskalowany dalej to licznikowo byłoby 120 około.

Ten licznik też dużo zawyża. Odległość od 0 do 40 jest prawie dwa razy większa niż od 40 do 80. Pewnie do 40 pokazuje dobrze, a potem już zawyża.

A tu taki montaż. Zachowując skalowanie takie jak od 0 do 40 wychodzą ciekawe rzeczy.
No chyba, że potem wskazówka przyśpiesza w innym tempie :P

Obrazek[/b]


No i mam filmik. Dziś bez gps, bo starsi wyjechali na węgry i zabrali nawigacje, ale filmik będzie jak wrócą.

Filmik pokazuje cylinder, że jest seryjny i jak rozpędzam się do 115 licznikowych.
Pierwszy przejazd nagrywałem, a drugi mierzyłem telefonem z gps prędkość i wyszło 94km/h przy 115 licznikowych.


film




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2012, 12:46 przez hardmen969, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 13:05 
*

Rejestracja: 23 kwie 2012, 16:40
Posty: 2
Pojazd:
Ta podkładka co ma iść do wariatora to ma wejść do środka tam gdzie tuleja wchodzi i potem tuleja czy założyć na tuleje tą podkładkę :?: ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 13:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Przerobiłem korektor około miesiąc temu i prędkość nie wzrosła. Dziś przerobiłem seryjny wariator i obroty przy 70km/h maleją i więcej nie idzie. Próbowałem różności z gaźnikiem rolkami itd. Jedynie pomaga twardsza sprężyna centralna ale musi być tak twarda że jest za twarda względem przyśpieszenia bo wyje a nie jedzie....




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2012, 13:46 przez manieqqq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 19:24 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:17
Posty: 44
Pojazd:
Sprawdzałeś pasek? Setup seryjny? Jeżeli tak to nie licz na więcej. Po prostu brak mocy i więcej nie poleci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Pasek ma może z 600km a setup jest dość zaawansowany. Miałem tak przerobiony wariator i testowałem 2 wydechy i po prostu przy tych 70 pasek wchodzi jeszcze wyżej i silnik przestaje chodzić... przy około 40 znów można przyśpieszać. Po prostu czuć jakby pasek zszedł niżej i wtedy reaguje.




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 20:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 19:40
Posty: 450
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Aeroxik :D
Mam dwa pytanka czy dzięki temu skuter lepiej wchodzi na obroty i czy przerabianie korektorów jest potrzebne czy wystarczy tylko wario ?




_________________

Wejdź i zostaw Komentarz :))
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 >> RoX 70 cc, Nowe barwy, Zapraszam !:)
http://imgur.com/a/ss9NV Wbijamy. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Polecał bym kolektor fajna sprawa zupełnie inny skuter się robi ;d




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2012, 18:30 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
A więc może i ja się pochwale :P
Zrobiłem sam kolektor momentu obrotowego. Efekt- zaj******, ale radze dać twardszą sprężynę, bo u mnie było niewiele lepiej, ale jak dałem twardszą to było ok. Jutro może to wszystko rozbiorę i zrobię fotki i może nagram jak było przed i po (mam dwa kolektory). Jakby coś to służę pomocą :)

Dzisiaj zrobiłem fotki:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zdjęcia robione phonem :/

Ja do wykonania użyłem pilnika do ostrzenia łańcucha piły spalinowej.
Ważne jest, aby ten bolec płynnie chodził po "rowku" :P


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2012, 19:16 przez rafxxc, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 20:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
rafxxc, Ty tylko wypiłowałeś do końca na ukos bez żadnych innych uskoków tak ?? :d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 22:44 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
rafxxc pisze:
... kolektor momentu obrotowego. ... ale radze dać twardszą sprężynę, bo u mnie było niewiele lepiej, ale jak dałem twardszą to było ok. Jutro może to wszystko rozbiorę i zrobię fotki i może nagram jak było przed i po (mam dwa kolektory). ...

Odróżniacie koLektor od koRektora?
To co było przyczyną tego costam? Piłowanie czy danie twardszej sprężyny? Może jakbys nie piłował i dał twardszą sprężyne to by było jeszcze lepiej? Chciałbym poznac Twoją metodologię bo jakos jestem sceptyczny po tym "koLektorze".
[edit] ps. Konkurencyjne forum ale : http://www.skuterowo.com/forums/topic/k ... obrotowego <-3 komentarz, Co wy macie za tuning - tam mają za uszkodzenia :P


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2012, 23:02 przez mariow, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 22:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Dziś zrobiłem wario na gotowo dałem tuleję +1mm. Jutro daję owoce 20 minutowej pracu:))




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 11:21 
*

Rejestracja: 27 sty 2011, 16:37
Posty: 86
Pojazd:
Zrobiłem wczoraj wariator, działa bardzo dobrze. Oryginalny Keeway Hurricane jedzie mi jakieś 80km/h, oczywiście licznikowe, to pewnie z 70 realne. Tak czy inaczej jest lepiej niż było o jakieś 15km/h.


Ostatnio zmieniony 22 wrz 2012, 11:23 przez kolijuhy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 11:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 13:35
Posty: 142
Pojazd:
Ja od pewnego czasu zastanawiam się czy taka modyfikacja jest bezpieczna.
Chociaż by wariator , po takim zabiegu nie jest idealnie wyważony jak był przed przeróbką. I w najlepszym wypadku posadzi jedynie łożyska wału zaś w najgorszym odkręci się i zetrze frez.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 14:03 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Logicznie myśląc spiłowanie tego "banana" daje płynne przejście na "drugi bieg". Po tej przeróbce jest łatwiej wg. mnie dobrać odpowiednią sprężynę.
Ważne jest również, aby (w moim przypadku) podczas piłowania pilnik na każdej wysokości był skierowany do środka
chodzi mi o to:

Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 wrz 2012, 14:30 przez rafxxc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 17:36 
Zbanowany

Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:32
Posty: 41
Pojazd:
a ja powiem tyle że zrobiłem sam wariator i nic to nie dało!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 18:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
adrian123, Czytaj uważnie trzeba potem dać podkładkę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 19:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
Ja zrobiłem korektor to lepsze przyspieszenie 10-35km/h




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 17:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Hundziarz, Wklej tu fotki tego dzieła jak możesz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2012, 19:20 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Ja zrobiłem z wariatorem i skuter na starcie kręci wysokie obroty a jak teraz jak i wcześniej niezmiennie jedzie 80 km\h :angry:
Pasek jest nowiutki a sprężynę dla próby z seryjnej zamieniłem na malossi białą +7%
i była totalna masakra.Tj. kręci obroty a nie jedzie
Dodam jeszcze ten link
[URL] http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 75#2008275 [URL]

To mój temat z taką tragedią :cry: :cry: :cry:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2012, 22:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Sam temat Ruski tuning musi w nim być więc coś wiadomo, jak to w Rosji :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 347 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy