Dzisiaj jest 27 lut 2025, 21:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 wrz 2012, 15:05 
*

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:44
Posty: 11
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Witam piaggio nrg 50dd 2005 rok nie chce jeździć, strasznie zamula. Na starcie do 10kmh to jeszcze jakoś go szarpnie ale potem praktycznie stoi w miejscu, v max na płaskim licznikowe 50, dodam że wcześniej zmieniałem rolki z seryjnych na 4,5g i nie ma żadnej różnicy w obrotach i osiągach, myślałem że to sprzęgło więc kupiłem dzwon+sprzęgło TECa sportowe + białe sprężynki stage6, centralka nie wiem jaka jest.
Tutaj reszta setupu i filmik
50cc tec
wariator nie wiadomo jaki
pasek zmieniany świeżo malossi
gaźnik i dysza nie wiem
wydech od gilery 180cc 2t
http://www.youtube.com/watch?v=SpVsRYs1E0Y
na filmiku tego nie widać, startuje z 4000 obrotów i wkręca się do 8000 obrotów


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 19:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
może wydech za mocny :D spróbuj na innym wydechu.




_________________

Mój Ice :D ===> viewtopic.php?t=301302
Lajkować oraz Zapraszamy na przeglady !! ==> https://www.facebook.com/rsautowaldhof?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 23:38 
*

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:44
Posty: 11
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Wydech mógłby mieć aż tak duży wpływ? Poza tym już kupiłem z tym wydechem, jeździ się tak jakby coś się ślizgało, pod górkę to prawie wcale nie można ruszyć


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2012, 23:45 przez dellortoPL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 9:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
spróbuj coś z tym wydechem bo jak wsadzisz wydech do 70 sport to go nie wyregulujesz pod 50 a co dopiero ze 180 do 50 ;)




_________________

Mój Ice :D ===> viewtopic.php?t=301302
Lajkować oraz Zapraszamy na przeglady !! ==> https://www.facebook.com/rsautowaldhof?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 12:18 
*

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:44
Posty: 11
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
No moge pokombinować coś z wydechem ale szkoda mi 300zł wywalić i się okaże że tylko dźwięk sie zmienił. Jak ruszam to na początku tak do 10kmh jest w miare normalnie tylko potem jak już powinien właściwie ciagnąc wkręca się na obroty i jakbym jechał na półsprzęgle, nic nie idzie. Tak samo jak próbowałem go wcześniej regulować to nic nie dawały żadne zmiany, rolki z serii na 4,5g i tak samo ciągnął i kręcił się, sprzęgło z serii na sportowe + dzwon i twarde sprężynki i dalej nic, sprężynki miekkie do serii i ciągle tak samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 12:24 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Sprawdź pasek czy nie za luźny i możesz mieć sprężanie zrąbane, jak możesz to zmierz.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 20:58 
*

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:44
Posty: 11
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
no właśnie nie za bardzo mam od kogo ogarnąć manometr ale postaram się, cylinder i tłok razem z głowicą był zmieniane 300km temu, jak sprawdzić czy pasek jest luźny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2012, 16:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 13:40
Posty: 349
Lokalizacja: Rzeszów/Łańcut.
Pojazd:
dellortoPL, ściśnij go z dwóch stron i zobacz poprostu.




_________________

Facebok'owy Project Bike xD.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2012, 22:07 
*

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:44
Posty: 11
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
No tyle to wiem, ale jak luźny powinien być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2012, 8:08 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Najlepiej zeby byl jak najmniej luzny.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2012, 12:43 
*

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:44
Posty: 11
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Wczoraj gadałem z kumplem i troche go obejrzyliśmy i on twierdzi, że padły przełożenia. To może być ich wina? Troche się poci z tyłu przy kole w miejscu przekładni no i słychać jak się jedzie że coś tam jest nie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy