Dzisiaj jest 30 lis 2024, 17:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 17:06 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2012, 13:10
Posty: 68
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
Siema;)
hmm..;p więc spalanie ujdzie:D hehe:D

Cytuj:
Nie pchaj się w 125/50.

Chodzi o 125 zarejestrowane na 50?;p

Yamaha tdr?
A jak to leci?:) warto kupić? masz taki motor?


Ostatnio zmieniony 09 paź 2012, 17:07 przez pawmoss, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 17:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Nie bierz dt ... to Ci 9-10 w terenie łyknie jak nic, do tego ciągłe piłowanie żeby jakoś jechało , a dr ? 2 x mniejsze spalanie przy full kacie , i praktycznie bez awaryjny, czego o yamaszce powiedzieć nie można...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 17:28 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2012, 13:10
Posty: 68
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
bum^^,

tak? no ze spalaniem pewnie masz rację ;p
Tylko nie wiem, czy za 4tysiące coś wyrwę;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 17:51 
*

Rejestracja: 28 wrz 2010, 20:43
Posty: 137
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd: Suzuki Katana LC
bum^^,

Nie gadaj głupot 9-10 litrów ? To chyba jakiś zajechany sprzęt i nie wyregulowany. Stawiał bym że naprawdę max to 8l mówiąc o jeździe ciągle na czerwonym polu. Dr-ok . Ale zastanów się, czytając posty pawmoss można wywnioskować że nigdy niczym większym niż 80ccm nie jeździł więc po co mu na start 350? Dt spokojnie starczy i nie gadaj że tak awaryjna, jak dbasz tak masz.

pawmoss- tak mam yamahe tdr 125. Aktualnie docieram, ponieważ dostałem ją zatartą. Jest to taki turystyk , jeśli chcesz duży motor i do tego z dobrym przyśpieszeniem to oczywiście polecam. Wyznaję taką zasadę że życie jest za krótkie aby jeździć 125 w 4t :D. Tak chodziło mi abyś nie kupował zarejestrowanej na motorower itp. Bo to może (lecz nie musi) się źle skończyć. Jakby co to wal na gg 140419(niewidok). Pozdro.




_________________

Romet 727 08,Aprilia Sr 96 LC,Zipp Triad 08,Kingway Coliber 07,Peugeot Vivacity 03,Yamaha TDR 125 Belgarda LC 99,Peugeot speedfight 2 LC 02,aprilia rally 03,Suzuki katana 03 lc,opel astra F Cabrio Bertone :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 18:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
^ odblokowana dt napewno więcej weźmie w ciężkim terenie.
Co ty pier*lisz za przeproszeniem, Dr nie jest mocniejsze od dt ! ludzie co wy z tym macie, na poj. pie**licie jak moja mama, muszę jej wmawiać że 125 to skuter a jak chciałem bandita 500 to nie ma mowy! Co z tego że ma niewiele więcej mocy od nsr 125, przecież to 500 , to musi być szatan !
"Jak dbasz tak masz" ... O enduro nie da się dbać w tym sensie że nie katować, dt musisz dziarać na najwyższych obrotach, i zarzynać żeby pojeździć ...
topic: rób co chcesz, tylko żeby potem nie było płaczu że na benzyne+ olej nie starcza, albo że trzeba 1500-2000 tys. na remont wydać :) A powtórze się : Znalezienie zdrowej dt 125 graniczy z cudem. Ale ch*j... jeździj z manometrem po polsce i szukaj :)
Jak nie ma dr 350 dużo na allegro to szukaj za więcej, dozbierasz trochę , trochę wytarguje się i na 100%, gwarantuję Ci że będziesz bardziej zadowolony...

Autor postu otrzymał ostrzeżenie.


Ostatnio zmieniony 09 paź 2012, 20:28 przez bum^^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
toż to 60 coś koni ma a nie 80 :lol:
Ja tam nie radzę full crossa na początek, szczególnie z taką mocą , już widziałem nie raz co robi full cross z kolesiem niedoświadczonym który 80 kg ważył, i nie mógł opanować tego "diabła".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 20:21 
*

Rejestracja: 28 wrz 2010, 20:43
Posty: 137
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd: Suzuki Katana LC
bum^^ - Masz jakieś zwidy czy coś? Widzisz w moim poprzednim poście abym napisał że dr 350 jest mocniejsza od dt? Najpierw czytaj , potem pisz. Pisząc wyżej że max 8l mówiłem o dt bez blokad. Z tego co wywnioskowałem w Twoim poście , piszesz że enduro musi działać na wysokich obrotach aby jako tako jechało, lecz zapominasz o tym że już większość dt ma zawór wydechowy który co nie co poprawia dół. Mówiąc o dbaniu o sprzęt miałem na myśli aby nie kręcić go do końca czerwonego pola na zimnym silniku itp. Nie wszyscy są typami co katują swój sprzęt. Pisałeś coś o remontach- 1500-2000zł? Tak, ale składając u mechanika i taki remont robi się raz na kilka lat. Myślę że lepiej raz a porządnie zrobić niż potem płakać.

Najpierw weźmy pod uwagę czy nasz założyciel tematu ma prawo jazdy aby takim dr 350 lub dt śmigać?




_________________

Romet 727 08,Aprilia Sr 96 LC,Zipp Triad 08,Kingway Coliber 07,Peugeot Vivacity 03,Yamaha TDR 125 Belgarda LC 99,Peugeot speedfight 2 LC 02,aprilia rally 03,Suzuki katana 03 lc,opel astra F Cabrio Bertone :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 20:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Kup sobie dt... jak się wyłożysz to może przeżyjesz, bo po twoich postach widać, że nie jesteś ogarnięty :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 20:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ogarnij się i zdecyduj gdzie chcesz jeździć po lesie czy po drodze albo zamykamy interes.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 09 paź 2012, 20:30 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 14:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Cytuj:
po co mu na start 350? Dt spokojnie starczy i nie gadaj że tak awaryjna, jak dbasz tak masz.

No nie mów że Ci o moc nie chodziło :lol:

Konrad324, Warn za przekleństwa? Z tego co widzę to wszystkie "zacenzurowane" :)

Cytuj:
lecz zapominasz o tym że już większość dt ma zawór wydechowy który co nie co poprawia dół
Nie pisz o czymś, o czym zielonego pojęcia nie masz. Zawór wydechowy stosowany w 125 2t zaczyna działać od 7 tys. obrotów i głównie na celu ma lepsze wkręcanie się na wyższe partie obrotów :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 16:47 
*

Rejestracja: 28 wrz 2010, 20:43
Posty: 137
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd: Suzuki Katana LC
Hahaha, no to nieźle, widocznie jeździłeś tym. Najpierw przejedź się dt 125 z ciągle otwartym zaworem wydechowym a potem z regulowanym. Zobaczysz ogromną różnicę w mocy oddawanej na niższych partiach obrotów i mniej mieszanki leci w tłumik :)




_________________

Romet 727 08,Aprilia Sr 96 LC,Zipp Triad 08,Kingway Coliber 07,Peugeot Vivacity 03,Yamaha TDR 125 Belgarda LC 99,Peugeot speedfight 2 LC 02,aprilia rally 03,Suzuki katana 03 lc,opel astra F Cabrio Bertone :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 17:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
bum^^ pisze:
Warn za przekleństwa? Z tego co widzę to wszystkie "zacenzurowane"


Cenzurowanie nic nie daje.

bum^^ pisze:
Nie pisz o czymś, o czym zielonego pojęcia nie masz.

Akurat on dobrze napisał nawet krzysieq25, to poparł.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Konrad324 to krzysieq25 napisał o zaworze wydechowym, więc jak mógł poprzeć swój post ? :lol:

Zawór wydechowy otwiera się cały przy około 7 tys. obr.
Więc wątpie żeby dużo dał na mniejszych obr. napewno nie tak dużo żeby można by było katać po błocie ew. torze jakimś.
Nie oszukujmy się dt 125 to dobrze wyżyłowany 2t. Nie każdego stać na utrzymanie takiego motocykla, a dr 350 ? wręcz przeciwnie, lajtowy 4t.
Podajcie chociaż 3 powody dlaczego miałby dt 125 wziąć zamiast dr 350...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 20:03 
*

Rejestracja: 28 wrz 2010, 20:43
Posty: 137
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd: Suzuki Katana LC
Cytuj:
bum^^
No z tym zaworem masz racje, ale zapominasz o czym pisaliśmy. Poczytaj , pisałeś że nie da rady praktycznie nie katować go przy normalnej jeździe, a ja tylko napisałem że zawór wydechowy poprawia dół więc w mieście daje dużo. Nie ma powodów aby wybrał dt. Po prostu , jego wybór. Ale nieco rozjaśniłem Twój tok myślenia o dt, i dałem autorowi tematu do myślenia. Pozdro ;D




_________________

Romet 727 08,Aprilia Sr 96 LC,Zipp Triad 08,Kingway Coliber 07,Peugeot Vivacity 03,Yamaha TDR 125 Belgarda LC 99,Peugeot speedfight 2 LC 02,aprilia rally 03,Suzuki katana 03 lc,opel astra F Cabrio Bertone :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 22:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
no :) nie ma o co się kłócić , wybierze co zechcę .
ale ja to bym nie kupił dt do miasta xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 0:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zawór właśnie działa wtedy kiedy jest zamknięty obniżając okno wydechowe. Jak się otwiera to przestaje działać pozwalając silnikowi wejść w rezonans.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 23:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Konrad324 ;o
to logiczne że zawór działa jak działa( tzn otwiera się i zamyka) więc o czym ty [cenzura] ?
dzięki niemu spaliny nie cofają się tak bardzo spowrotem i nie dławią , dlatego wchodzi lepiej na wyższe obroty...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 15:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
bum^^, O tym czego kilka postów wyżej jeszcze nie wiedziałeś :D




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 15:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Nie ogarniam :lol:
Kilka postów wyżej pisałem, zawór nie ma wpływu na elastyczność na małych obr. , jak to napisał kolega wyżej. 2t to 2t trzeba kręcić wysoko... a zawór w pełni zaczyna działać od 7 tysi i daje tylko to że szybciej wkręca się na wyższe obr.
A ty mi piszesz że zawór działa kiedy jest zamknięty :O Wybacz ale zaczynam wątpić w administrację tego forum. Ale cóż, tu w większości są "tjuningowane aeroxy" .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 17:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Aaa, sory Konrad324 źle przeczytałem to co napisałeś, dopiero teraz pokapowałem o co Ci chodziło :) że zawór jak jest przymknięty przestraja silnik na niższe obroty, i dzięki temu lepiej idzie:) sorki:] zrozumiałem że jak jest zamknięty to działa a jak otwarty to nie działa :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy