Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 paź 2012, 17:38 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 12:45
Posty: 14
Lokalizacja: Laskowa
Pojazd:
Witam. Otóż moje problemy zaczęły sie około 2 tyg temu. nie mogłem odpalić skutera po około 30 minutach kopania załapał żeby nie zgasł musiałem dać full manete a tu o dziwo obroty niskie jak bym wgl nie używał manetki. No to zajechałem do domu wziąłem sie za czyszczenie gaźnika wyczyściłem zalałem 95 i nie odpalił :( Więc sprawdziliśmy kompresje pokazało 4 bary. No to rozbieram patrze cylek jak pupcia niemowlaka ale tłok przytarty. Więc zamówiłem nowy zestaw 80cc china głowica cylek i tłok. Części przyszły posmarowałem olejem poskładałem iskra jest patrze kompresja ( sprawdzałem palcem ) prawie nie ma gorzej niż seryjny zestaw a dodam że cylek nowy ani ryski tłok tak samo. I teraz chciałbym prosić was o pomoc bo juz sam nie wiem co mu moze dolegać :( ( 1 śruba od głowicy zerwana lecz nie wydaje mi sie żeby robiło przedmuchy kompresji przez to )


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 18:28 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Co masz na myśli mówiąc śruba głowicy? Jedna z bocznych,czy szpilka? Sprawdź szczelność oraz regulacje zaworów.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 18:31 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 12:45
Posty: 14
Lokalizacja: Laskowa
Pojazd:
Jedna z bocznych śrub zostala zerwana ( przypadkowo ). Takie pytanie czy jeśli po złożeniu całego silnika magneto dość cieżko się kreci to znaczy że kompresja powinna być dobra ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 18:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Z jednej strony tak , bo jak kręcisz magnetem kręcisz i wałem a więc i tłok się obraca, ale może coś blokować...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 18:48 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 12:45
Posty: 14
Lokalizacja: Laskowa
Pojazd:
No ale co może blokować ? dodam ze jak zatkam palcem wejscie swiecy to czuje że zaciąga powietrze przez wyjście od podciśnienia przy króćcu ssącym nie wiem czy to coś znaczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 20:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2012, 7:07
Posty: 286
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Czyli poskładałeś wszystko na trzech szpilkach? Ja tak jeździłem przez 2 000km lecz mocno dokręciłem te trzy. Te twoje sprawdzanie palcem to wiesz..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2012, 20:14 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 12:45
Posty: 14
Lokalizacja: Laskowa
Pojazd:
Napisałem że jedna z bocznych... są 2 boczne i 4 szpile wszystkie 4 szpile zakręcone i 1 boczna czytanie ze zrozumieniem. Wiesz palcem chyba jednak czuć czy kompresja jest mocna czy też nie :) UP : Sprawdzam szczelność głowic jak narazie z tego co zauważyłem to prawdopodobnie nowa głowica przepuszcza sprawdzam jeszcze starą. Mam takie pytanko jest jakaś zależność w ustawieniu tłoka w 4t ? Na główce mam napis IN i nie wiem czy ma być u góry czy na dole czy jest to obojętne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2012, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
tłok z napisem IN do góry :wink:

Bardzo chaotycznie napisałeś - sprawdź szczelność zaworów.

Być może już głowica do wymiany :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 15:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 15:06
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Kielc
Pojazd:
jak masz manometr to zmierz kompresje. napisz nam ją tutaj wtedy coś pokombinujemy. Sprawdzałeś uszczelniacze ? może uszczelka była już wyeksplatowana i puszcza. Raczej nie wina szpilki. Sprawdz czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, może problem z zapłonem




_________________

gg: 11602414




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy