Dzisiaj jest 30 lis 2024, 6:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sty 2013, 14:58 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Witam

Lingben model LB50QT-35(rok produkcji 2007,4T)
Kupiony na początku sierpnia 2012r.
Sprzedający zwracał uwagę aby lać benzynę przez coś a nie od razu czystą
Początkowo skuter dobrze jeździł
Potem skuter "miał muła " na początku.
Po przejechaniu 1 km. było ok.
Niewiele było na nim przejechane bo ok.400km.
Potem zaczęły się problemy z odpalaniem
Skuter odpalał i po 200m. gasł.
Potem już w ogóle nie odpalał

Części seryjne tylko filtr powietrza zmieniony na stożkowy

Trochę poszperałem po necie i wszystko wskazuje na zawory
Zastanawiam się czy faktycznie gaźnik mógł się zapchać od lania czystego paliwa

Druga sprawa
Warto go tuningować aby miał lepsze przyśpieszenie i v-max.?(obecnie leci 55-60km./h)
Wiadomo 4T mało pali więc się zastanawiam czy warto
Moglibyście mi doradzić jakie części kupić do ew. tunningu?

Byłbym wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam i czekam na wasze wypowiedzi


Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 19:27 przez Killer85, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 15:04 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli stopniowo tracił moc oraz przestawał odpalać,jak najbardziej można brać pod uwagę zawory.Jeśli popychacze były za słabo skontrowane mogły się rozregulować.Należałoby ściągnąć pokrywę zaworów i zajrzeć na luz zaworowy.

Co do samego tuningu:
Najlepszym rozwiązaniem jest wymiana cylindra,wariatora,oraz późniejsza regulacja.
Do wyboru masz z firmowych kitów : Tec,Naraku,Airsal.
Ze swojej strony mogę polecić Airsal.Dostępny od ręki http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 4081.bhtml
Dobrze dotarty oraz prawidłowo eksploatowany może posłużyć przez kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.
Jeśli chodzi o wariatory wybór jest duży.Począwszy na wariatora Naraku ,skończywszy na Malossi.Ze swojej strony mogę polecić Naraku HS.Dobry wariator w przystępnej cenie.
Każdy zestaw lubi inną regulację.Dla przykładu Airsal 80 cc najlepiej pracuje w przedziale 7,2 tys obrotów przy prędkości maksymalnej.

Należy pamiętać także przy modyfikacjach o układzie paliwowym.W zależności od posiadanych funduszy większy gaźnik lub zmiana dyszy głównej.

Do tego typu silnika dostępne są również głowice z większymi kanałami oraz zaworami.Wałki rozrządu o innej geometrii otwierania zaworów.Należy sobie tylko odpowiedzieć na jedno pytanie.Czy warto.Jedni uważają,że tuning chińskiego 4t mija się z celem.Inni mają odmienne poglądy.Prawda jest taka,że koszt zainstalowanych podzespołów nie zwróci się z razie ewentualnej sprzedaży.Wiele osób robi przekładkę silnika tzw.Swap (dajmy na to p/g).Jeśli czujesz sentyment do tego pojazdu i będziesz go użytkował przez kolejne lata,to jak najbardziej jest to opłacalny cel.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 15:46 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dzięki za fachową odpowiedz
Tak mi się wydaje ze tracił stopniowo moc a potem pojawiły się problemy z odpalaniem
Widzę że koszt takiego tunningu to ponad 600zł. lub więcej więc sporo
Z drugiej strony nie warto się bawić w kupowanie tanich części i wymieniać co sezon lub 2 i wpędzać się w koszty

A jak z tym paliwem wkońcu jest?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 15:55 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Killer85 pisze:
A jak z tym paliwem wkońcu jest?

Spalanie? W 4t nawet przy większych modyfikacjach przy dobrej regulacji gaźnika oraz napędu spalanie nie powinno przekroczyć 4L/100.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 15:58 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Sprzedający zwracał uwagę aby lać benzynę przez coś a nie od razu czystą

Ściema?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 16:11 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Killer85 pisze:
przez coś

Rozwiń swoją myśl.Nie ma potrzeby przepuszczać przez coś paliwa,od tego jest filtr w obiegu.Chyba,że masz na myśli lejek,który Ci ułatwia lanie.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 16:47 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Zacytowałem sprzedającego
Tak też myślałem ze niema takiej potrzeby bo filtr jest od tego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 21:44 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Mam jeszcze pytanko czy są jakieś części do tego tunningu aby osiągnąć kompromis w stosunku ceny do jakości?

Dodam ze nie będę śmigał non stop 70-80 km.h
Chciałbym tylko aby miał nieco więcej mocy aby w 2 osoby można by było spokojnie wyjechać pod jakąś górkę oraz małe spalanie(obecnie pali ok.2,3/100km.)

Ciekawi mnie ile spali taki skuter po tunningu
Tutaj ciekawy artykuł
http://www.skuterowo.com/tuning-skutera ... /#comments

Poza tym zastanawiam się czy tuningować tego chinola i go zostawić czy sprzedać taki jaki jest
Mam jeszcze Piaggio TPH po naprawie

Zależy mi na małym spalaniu


Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 11:45 przez Killer85, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy