Dzisiaj jest 27 kwie 2025, 0:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sty 2013, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Witam. Jaka może być przyczyna słabej kompresji ? Tłok nie ma żadnych przedmuchów, pierścienie są szczelne, cylinder w bdb stanie. Kompresja wynosi 6 atm.




_________________

Zapraszam do mojego Speeda ! :D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=276255


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2013, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Uszczlniacze sprawdź, zobacz czy cyl jest dobrze dokręcony, czy nie ma ubytków.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2013, 20:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Trzymasz w czasie sprawdzania otwartą manetkę?Silnik był ostatnio odpalany?Manomentr wkręcany czy na wcisk?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2013, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Uszczelniacze dopiero co wymienione, cyl dobrze przykręcony, ubytków nie ma.
Podczas sprawdzania kompresji trzymam manetkę na full, silnik odpalany, a manometr na wcisk.




_________________

Zapraszam do mojego Speeda ! :D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=276255




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2013, 20:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
gigus97, sprawdź czy gładź nie jest wytarta oraz uszczelkę pod głowicą.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD


Ostatnio zmieniony 12 sty 2013, 20:58 przez Maciek1997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2013, 21:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:36
Posty: 449
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Imię: Tomasz
6 atm nie jest źle, nie jest powiedziane, że skuter musi mieć 12 atmosfer.

Piaggio seryjne ma około 8 atm
Minarelli H ma 10 atm na




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2013, 21:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
wiechu1996, ale to jest Peugeot, który ma około 10 BAR ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2013, 21:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
gigus97 pisze:
silnik odpalany,
jak możesz odpalić silnik bez świecy ? :roll: :roll: to jak sprawdzasz tą kompresje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2013, 21:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
moze wczesniej odpalany był..




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2013, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Aaa no tak , sory nie doczytałem , może masz wadliwą uszczelkę pod cylindrem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2013, 22:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Maciek1997,
gładź cylindra jest w bdb stanie, co do uszczelki to nie jestem pewien.
Być może jest już do du** :)
A możliwe jest, że szlif został źle wykonany ?




_________________

Zapraszam do mojego Speeda ! :D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=276255




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 8:32 
*

Rejestracja: 02 wrz 2012, 16:11
Posty: 49
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Heh ja w chińczyku jak sprawdzałem kompreche to miał 11.. ;)
Ogrginalna 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 13:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
gigus97 pisze:
A możliwe jest, że szlif został źle wykonany ?
tak to możliwe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 13:50 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Bez kitu u mnie w chinie jest 10,5 :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 14:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
gigus97, w Hondach/Peugeotach najczęstszą przyczyną słabej kompresji jest podkładka pod głowicą :)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 14:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
gigus97, Co do szlifu to tak . Prawda . sam miałem taki przypadek . i ciągle nie moge się z tym uporać . mam źle zrobiony szlif . i do tego kompresja ucieka przez pierścienie . a tłok i pierścienie nowe ;) . wiec jest to bardzo prawdo podobne .




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 20:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
"Dobra kompresja" zazwyczaj jest taka sama w każdym silniku 2t. 6bar to dla mnie zdecydowanie za mało. Żeby jeździło jak należy potrzebuje co najmniej 7.5-8Bar...

Maciek1997 pisze:
w Hondach/Peugeotach najczęstszą przyczyną słabej kompresji jest podkładka pod głowicą


Stopień sprężania może się zmienić, nie jego ciśnienie. Choć gdy pierścionki są na wyczerpaniu, podwyższenie stopnia sprężania zwiększa kompresję na cylindrze... Jednak jest to korzyść chwilowa...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2013, 21:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Marcin194, ale jak uszczelka nie uszczelnia to zmienia się ciśnienie ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2013, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Remont silnika robiłem jakieś 2k km temu. Łożyska, uszczelniacze, tłok, szlif.
Zajrzałem do cylka, gdy było 7 barów. Tłok nie przepuszczał ani trochę, cylek nie ma ani jednej rysy. Gładź w idealnym stanie. Zmieniłem pierścienie na chińskie i złożyłem ponownie na tej samej uszczelce pod głowicą. Spod głowicy nie dmucha. Możliwe, że nie wyczułem. Postaram się załatwić nową uszczelkę i powiem co i jak, proszę nie zamykać ;)




_________________

Zapraszam do mojego Speeda ! :D
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=276255




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy