Dzisiaj jest 08 sie 2025, 9:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: TGB wario
Post: 23 sty 2013, 22:47 
*

Rejestracja: 22 sty 2013, 20:15
Posty: 62
Pojazd:
TGB ORION 101S

Witam
Znowu potrzebuję pomocy :D
Pisałem już że kupuję LASER X-PRO
ale także myślę o jakimś sportowym wario, coś polecicie???
myślę nad tym http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... a3c2006b4c
ale czy coś to da do osiągów??? jak narazie seryjny cylek.

Ale jak wario wymienia to i muszę wymienić pas chyba tak???

Z góry dziekuje


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2013, 22:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 20:56
Posty: 115
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Polini Speed Control jest polecany :wink: i sam go moge również polecić , możesz zmienić ale nie musisz , ja nie zmieniałem.




_________________

Nie maszyna , lecz technika czyni z ciebie zawodnika ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2013, 23:07 
*

Rejestracja: 22 sty 2013, 20:15
Posty: 62
Pojazd:
Jak zmienie to coś da mi do v-maxu, czy lepiej tylko rolki o 1-2g lzejsze???

EDIT:
Dużo osób pisze, że jak wymienic filtr powietrza na stożkowy to dużo daje do osiągów. Jak to z tym jest???


Ostatnio zmieniony 23 sty 2013, 23:11 przez 11mario, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2013, 23:09 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
no wiadomo że ci to poprawi osiągi :roll:
rolki i tak będziesz musiał inne kupić




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2013, 23:15 
*

Rejestracja: 22 sty 2013, 20:15
Posty: 62
Pojazd:
sorry, że tyle pytań, ale ja jestem zielony w tym :)
Jak wymieniam wario to i muszę wymienić pas na nowy jakiś lepszy??? tak mi znajomy gadał, ale nie bardzo w to wierzę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2013, 23:17 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
nie musisz, chyba że twój już jest zajechany :P nie musisz kupować jakiś lepszych bo zwykły dayco za 50zł jest bardzo dobry i bez problemu wytrzymuje




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2013, 23:19 
*

Rejestracja: 22 sty 2013, 20:15
Posty: 62
Pojazd:
Dużo osób pisze, że jak wymienic filtr powietrza na stożkowy to dużo daje do osiągów. Jak to z tym jest??? oczywiście trzeba jeszcze dysze zmienic tak?


Ostatnio zmieniony 23 sty 2013, 23:19 przez 11mario, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2013, 23:20 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
stożek przy serii nic ci nie da, wzrośnie tylko spalanie i będzie hałasował, nic więcej




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2013, 23:21 
*

Rejestracja: 22 sty 2013, 20:15
Posty: 62
Pojazd:
Aha, dobra dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2013, 8:25 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2012, 8:46
Posty: 417
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Z tym paskiem niby mowia ze przy tuningu przekladni powinno sie zmienic ;p dla bezpieczenstwa bym wymienil ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2013, 11:06 
*

Rejestracja: 22 sty 2013, 20:15
Posty: 62
Pojazd:
Przekładni, ale czy przy tuningu wario to tez???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2013, 11:22 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2012, 8:46
Posty: 417
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Lepiej jak wymienisz, ale nic nie powinno sie stac jesli nie zmienisz, jak bedziesz zmienial sprzeglo to odrazu pasek bedzie trzeba ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2013, 14:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:19
Posty: 805
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Varadero 07, Sr 02, Fabia
Cały napęd na nowy wymieńcie :roll: Przy laserze, Sport Pro podnosie vmax lepiej, zaś na Poliniaku jest odwrotnie przyśpieszenie dobre ale prędkośc też coś daje, nie zakładaj nigdy stożka przy serii wzrośnie spalanie i zajezdzisz cylek, paska nie musisz zmieniac jeżeli jest w dobrym stanie. PRzy zmianie wydechu i waria pamiętaj o zestawie regulacyjnym (rolki, sprężynki, centralka) niekoniecznie rolki 1g mniejsze każdy silnik reaguje inaczej. :)




_________________

>>Obejrzyj moją Apke <<
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2013, 14:09 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2012, 8:46
Posty: 417
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Dlaczego uwazasz ze ze stozkiem silnik zajezdzi?? Jak umie dbac o stozek to nic sie dla silnika nie stanie... Tylko trzeba czesciej czyscic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2013, 14:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:19
Posty: 805
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Varadero 07, Sr 02, Fabia
Anonimxd, nie widzisz że kolega ma zero pojęcia praktycznie ?! I co z tego że będziesz czyścic, stożek zakłada się już od sporta na gaźnikach min. 17.5mm żeby dostawał większą dawke i miał lepsze chłodzenie. Nie ma sensu wstawiac stożka do serii musisz zmienić dysze gdzies 10-15 czasami nawet i większą zależy od silnika, po drugie zła regulacja zaburzy mieszanke paliwowo powietrzną osłabiając cylinder to tak jak poluzowac odrobine szpilki w głowicy żeby lewe powietrze się dostawało. Dlatego jak nie ma ktoś pojęcia o regulacjach gaźnika lepiej nie brać się za to lub oddać komuś kto zrobi to dobrze.
Pozdro




_________________

>>Obejrzyj moją Apke <<
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2013, 15:27 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2012, 8:46
Posty: 417
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
MrSeba099, nie pytał o regulacje tylko o to czy można .. ale nie ma co się sprzeczać ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2013, 18:59 
*

Rejestracja: 22 sty 2013, 20:15
Posty: 62
Pojazd:
A jak myślicie centralke najlepiej byłoby wtedy kupic +15% czy +50%??? A sprężynki to zestawy kupić i testować ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2013, 19:18 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2012, 8:46
Posty: 417
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
metoda prób i błędów raczej trzeba ;pp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2013, 19:52 
*

Rejestracja: 22 sty 2013, 20:15
Posty: 62
Pojazd:
Patrząc tak po aukcjach to nowe Wario ma w komplecie centralke medium.

A sprężynki sprzęgła na co działają??? Np jak miekkie to lepszy v-max, a jak super twarde to słabszy v-max???
Dzwon sprzęgła jest w celu chłodzenia sprzęgła???
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2013, 21:18 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2012, 15:18
Posty: 758
Lokalizacja: Radom
Pojazd: MBK Booster/Gilera Runner
Sprężynki decydują w którym momencie łapie sprzęgło, czyli po prostu z jakich obrotów rusza. Im twardsze, tym z wyższych obrotów rusza.




_________________

Zobacz mój projekt stunt Boostera - klik
Wpadaj do jedynego takiego projektu- nisko szeroko i długo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy