Dzisiaj jest 19 lis 2024, 21:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lut 2013, 13:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2012, 22:55
Posty: 72
Lokalizacja: gran
Pojazd:
witam mam oto taki problem w komoze wału w roxie sa tam takie dosyć wielkie rysy co z tym zrobić

fotki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b27 ... 1f51a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/99a ... 88422.html




_________________

http://onegif.com/GIFs/9669


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 13:19 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tkzw flow karterów , papierami wodnymi szlifujesz najlepiej ręcznie 180,220 300 i kończysz na 400 nie więcej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 13:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2012, 10:39
Posty: 130
Lokalizacja: Skrzyszów
Pojazd:
Ja bym to zrobił na sucho.


Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 13:28 przez Prezess, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 13:42 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Prezess pisze:
Ja bym to zrobił na sucho.
Może wyjaśnij dlaczego?Bo na sucho to bym zrobił tylko papierem 180, później już na mokro aby nie rysowac papierem powierzchni skrzyni korbowej.


Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 13:48 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
racja w dodatku później nie ma luźno latających opiłków po komorze :)




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 20:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
Tak dokładnie zrób polerke skrzyni korbowej 180 na sucho reszta na mokro do 400 ;) pozdro




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2013, 20:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
n0ooRt pisze:
flow karterów

rozwalasz system ;o

Przeleć P400 na sucho/mokro, obojętnie.




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2013, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
HeRsYs,

Nie można obojętnie, zobacz sobie poradnik tu na forum ;) jakbyś robił na sucho nie zmatujesz tak rys, powierzchnia bedzie zbyt chropowata :E




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2013, 11:58 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
HeRsYs pisze:
leć P400 na sucho/mokro, obojętnie.
No to jest dopiero rozwalanie systemu,jeśli nie wiesz co to jest flow karterów to się nie udzielaj znafco


Ostatnio zmieniony 20 lut 2013, 12:27 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2013, 19:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Flow karterów to na pewno nie przelecenie powierzchni papierem. Tu masz przykład
http://p1.bikepics.com/2011/12/25/bikep ... 7-full.jpg
Flow to poprawienie drogi paliwa w drodze do cylindra. Przelecenie powierzchni papierem może dać Ci 0,0001KM
n0ooRt Uwierz mi "znafco" że mam jakieś tam doświadczenie i myśle nad tym co pisze. Widać że opierasz swoją wiedze jedynie na tym "co ktoś" napisał w poradnikach na mielochu, to jest żadna podstawa ! Głównym oparciem powinno być własne doświadczenie a nie bo ktoś napisał. Takimi tekstami tylko pokazujesz swój poziom.

A co do powierzchni jest masa teorii. Jedna mówi że chropowata powoduje powstawanie pęcherzyków powietrza co ułatwia przepływ inni że lepiej zrobić na gładko. Osobiście przeleciałem P400 na sucho przy silniku poziomu High End i jestem jak najbardziej zadowolony.




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2013, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
Wiesz też nie wolno przesadzać z polerowaniem do lustra, ponieważ woda bedzie sie skraplała.
Moim zdaniem ta 400 setka powinna być na mokro chociaż na samym końcu. Moje zdanie :wink:




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 0:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
OneBigDriverr pisze:
woda bedzie sie skraplała

Już wynaleźli skuter na wode? :D

Na sucho nie polecam, bo to jest alu i się bd lepił do papieru.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 21 lut 2013, 0:03 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 9:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
Przemek051195,
Nie źle mnie zrozumiałeś :D
np. przy temp. zerowej może sie zbierać (osadzać woda) w komorze korbowej i np. przy rozruchu silnika bedzie miał ciężko ;)
Bo wiesz że jakby było wypolerowane na glans wystarczyło by że zostawisz gorący silnik (normalne) przy temp. załóżmy minusowej i wtedy co ? skropli się woda, tzn tak niby nie szkodzi ale nie powinno sie jechać na suchara ;) Moje zdanie :cool:




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 10:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
HeRsYs 17lat i doświadczenie, nie rozśmieszaj mnie, jeśli przelecenie skrzyni korbowej papierem 400 nazwiesz "polerką"to już wiem wszystko na temat tego twojego doświadczenia . Radziłbym się jeszcze raz przyjrzec zdjęciom .Flow- usunięcie niedoskonałości karterów powstałych w procesie odlewania, toczenia, spasowanie kanałów karterów z kanałami cylindra. Nazywanie "polerką"papierem o grubości do 400 jest mylne,jeśli wszystkie nierówności i spasowanie karterów z cylkiem zlikwiduję papierami ściernymi zamiast np dremelem to będzie flow czy polerka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy