Dzisiaj jest 23 lip 2025, 21:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 21:43 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
hmm..każdy tutaj na forum się tym 1.8 T podnieca a kumpel kupił od gościa A6 2.8,mial 1.8 t w tiptronicu to mówi że nawet 20 paliło i że 2.4 i 2.8 lepsze(wszystkie 3 silniki miał w A6).

lucek-nie każdemu podoba się jeżdżenie puszką,wiem o co ci chodzi ale każdy ma inne priorytety,osobiście do siebie czegoś takiego jak almera bym w życiu nie kupił


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 22:22 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
pawelNS pisze:
leona z przebiegiem 400tys

Yyy.. a co w tym dziwnego ? Co drugi 1.9 TDi na polskich drogach ma rzeczywisty przebieg 400+..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 22:24 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Dokładnie,dzisiaj przyjechał passat igła z niemiec 220tys przebiegu a fotel wynurany tak że nie wiem ile to ma,pianka aż wychodzi z boku to moja C4 z przebiegiem na liczniku 350tys (i tak prawdopodobnie skręconym) miała pewnie koło 500 a delikatnie był przytarty..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 7:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Darex pisze:
pawelNS pisze:
leona z przebiegiem 400tys

Yyy.. a co w tym dziwnego ? Co drugi 1.9 TDi na polskich drogach ma rzeczywisty przebieg 400+..

Tylko, że taki silnik wtedy jest dopiero świeżo dotarty. :mrgreen:

Dla mnie samochód na gnojowicy pasuje, mało hajsów się płaci za ON, części eksploatacyjne też spoko(mowa o b4/b3).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 8:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
pawelNS pisze:
lucek15, to może kup tico na podtlenku to wtedy jazda za darmo, narzekasz na vaga boś kupił leona z przebiegiem 400tys to co się dziwić, yarisem 1.0 to jakiegoś malara możesz wyprzedzić czy cinkusia


A czemu niby ? Przecież nie mówi, że się ścigał, tylko, że wyprzedzał. Kolega seicento 0,9 też wyprzedza mocniejsze samochody bo nie cisną :D

A i np. jako pierwszy, tani, idiotoodporny samochód mogę polecić też Astrę I 1.4 86 koni (było tylko w niemieckich wersjach) - jak na te 1.4 idzie to jak złe (ze świateł wzięliśmy nawet jakiegoś Aurisa, jakikolwiek to by nie był silnik, Astra jest już pełnoletnia i bynajmniej, nie jest w najlepszym stanie silnikowym :D), zawieszenie pancerne, środek prawie nie zniszczony - tylko skrzynią biegów trzeba trochę mieszać, ale to kwestia wymiany jednego elementu :) Spalanie też jakieś śmieszne, bo przy tyraniu jej cały czas do końca wychodzi jakieś 9L :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 8:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2012, 15:46
Posty: 0
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Sendzia pisze:
pawelNS pisze:
lucek15, to może kup tico na podtlenku to wtedy jazda za darmo, narzekasz na vaga boś kupił leona z przebiegiem 400tys to co się dziwić, yarisem 1.0 to jakiegoś malara możesz wyprzedzić czy cinkusia


A czemu niby ? Przecież nie mówi, że się ścigał, tylko, że wyprzedzał. Kolega seicento 0,9 też wyprzedza mocniejsze samochody bo nie cisną :D

A i np. jako pierwszy, tani, idiotoodporny samochód mogę polecić też Astrę I 1.4 86 koni (było tylko w niemieckich wersjach) - jak na te 1.4 idzie to jak złe (ze świateł wzięliśmy nawet jakiegoś Aurisa, jakikolwiek to by nie był silnik, Astra jest już pełnoletnia i bynajmniej, nie jest w najlepszym stanie silnikowym :D), zawieszenie pancerne, środek prawie nie zniszczony - tylko skrzynią biegów trzeba trochę mieszać, ale to kwestia wymiany jednego elementu :) Spalanie też jakieś śmieszne, bo przy tyraniu jej cały czas do końca wychodzi jakieś 9L :)


Też mam dylemat jaki dupowóz sobie kupić bo niestety mój Nissan zabije mnie wydatkami na benzyne.
Słyszałem że jak wybierać jakieś auto tego typu to najlepiej civic Vgen 1.4 albo 1.6 / Golf 3 (Kolega ma 1.9 diesel i pali 8L i calkiem fajnie smiga) / Astra F ale tylko z silnikami 1.4 lub 1.6 bo te naprawi każdy mechanik i są nie do zarąbania.
Mówisz że Astra F jest pancerna, oki spoko. A jakieś opinie na temat Civic Vgen 1.4 albo 1.6? Bardziej mi zależy o opinii nt. silnika 1.6 jak to jest z spalaniem, eksploatacją.
Ewentualnie co możecie polecić jako dupowóz. Na auto planuje wydać max 3 koła i oglądałem już naprawde sporo aut. Peugeot 106 IIGen 1.4/1.6 - Opel calibra 2.0 v8 / v16 + LGP - Alfa Romeo 145 i naprawde nie mam pojęcia co wybrać już.
Sorry że tak wbijam się w temat ale nie widzę sensu zakładania nowego :P




_________________

Primera P10 po modach:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 80#2306680


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2013, 8:58 przez Deadhei, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 14:04 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Astra F całkiem spoko,po lifcie lepiej już wygląda,jak rok temu miałem E46 i kupiłem taką 1.4 16v w lpg to tylko nią jeździłem bo paliła za 20-25zł.Szkoda tylko że te Ecoteci ten olej biorą.Części na każdym złomie za grosze,wynalazków typu 106(regeneracja tylnej belki warta tyle co auto),Alfe bym odpuścił.


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2013, 14:12 przez TZRfan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 16:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
lucek15, Płacił dużo bo nie miał znajomych tam gdzie trzeba ;) Ja np. mam 25 % zniżki w serwisie na części. Więc na koszty narzekać nie mogę. Druga sprawa trasa- raz do roku jeżdżę do Niemcowni do roboty więc lepiej chyba zapakowac się do A4 niż do Yarisa. Kolejna kwestia wyprzedzanie nie wiem jak Tobie ale mi się lepiej wyprzedza 1.9 TDI niż jakimś benzyniakiem 1.0 Wiesz kwestia gustu ;) Następna sprawa piszesz o Almerze idioto odpornej. Bez obrazy ale nie każdy jest idiota i nie potrzebuje idioto odpornego samochodu ;) Tutaj odsyłam do wcześneijszego mojego postu gdzie pisałem, o dbaniu a samochód ;)

lucek15 pisze:
Jedyne co, to ruda. Ale jak dobrze zrobisz to autem jeździsz i nic nie robisz.


I tutaj znowi kwestia dbania o samochód ;) Nic nie robisz... więc po jakimś czasie auto klęka proste. Każde autko wymaga napraw eksploatacyjnych po jakimś czasie. A jak Cię na to nie stać to morał z tego taki że WIGRY3 to odpowiedni pojazd dla Ciebie.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 23:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Rafcio825 pisze:
A jak Cię na to nie stać

O to to- wychodzę z założenia że skoro stać cię na kupno auta to stać cię i na jego bieżący serwis. A że wiele osób myśli "A TDI oszczędny i polecany" a jak padnie pompa wtryskowa, turbo bądź sprzęgło z dwumasą to płacz i lament. Dlatego wybrałem benzynę :cool: . Choć mój błąd teraz się objawia- mam za mało mocy. Wybrałbym z lepszym motorem (prawdopodobnie 2.3 V5 bo 2.0 ma niewiele więcej mocy od 1.6).

Ale z drugiej strony- w dobie wszechobecnej inwigilacji ze strony państwa (fotoradary i ITD) czuję się bezpieczniej, że mnie moc nie rajcuje i podkręca do szybszej jazdy :mrgreen:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 0:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
czarekcw, Ale TDi dużo większy komfort jazdy ;D




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 16:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2012, 15:46
Posty: 0
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
TZRfan pisze:
Astra F całkiem spoko,po lifcie lepiej już wygląda,jak rok temu miałem E46 i kupiłem taką 1.4 16v w lpg to tylko nią jeździłem bo paliła za 20-25zł.Szkoda tylko że te Ecoteci ten olej biorą.Części na każdym złomie za grosze,wynalazków typu 106(regeneracja tylnej belki warta tyle co auto),Alfe bym odpuścił.


Jeśli brałbym Astre F to tą starą przez liftem. Zawsze to urwie parę groszy na kupnie auta. Na wyglądzie tak bardzo mi nie zależy, w końcu byłby to dupowóz tylko a nie auto do zabawy.
Ciekawi mnie jeszcze honda civic 5gen. Nie wiem czemu ale japońce bardziej mnie przyciągają .




_________________

Primera P10 po modach:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 80#2306680




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 17:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
Rafcio825 pisze:
czarekcw, Ale TDi dużo większy komfort jazdy ;D


Zdecydowanie lepszy komfort jazdy,posiadam Audi A4 B6 1.9TDi 130 konne 2004r i polecam każdemu pod względem silnika niezawodny i dynamiczny i mało pali...




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Słucham? Jaki komfort jazdy? Jaranie się sztucznymi niutonometrami na dopingu (i tak samo mogę się jarać benzyną w turbo). A dźwięk? W tych nowszych jakoś da radę jeździć ale dalej słychać i czuć, że to klekot. Akurat w tym przypadku diesel przegrywa pod względem głosu motoru oraz wibracji.

Dla diesla mówię tak ale przy sporych przebiegach.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 21:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Kurde w dieslu jedyna rzecz jaka mi sie podoba to ciągnięcie od dołu, ale fajnie czasami popiłowac benzynę (118KM wiec i tak nie jedize za bardzo ale co tam :P).
Ale w normalnym uzytkownaiu trochę wkurza zep rzy tych 80 i wyprzedzaniu to jednak idize redukcja z 5 na 3, bo dopiero od tych 3,5k obrotów się zbiera.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 21:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
ziolas94 pisze:
ciągnięcie od dołu

Zależy jaki diesel bo na pewno nie HDI (a mam w domu 1.6 i 2.0, 1.9 TDI 110km dopiero po chipie coś lepiej jechał ale przed nim również bieda).




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 21:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
ziolas94 pisze:
zep rzy tych 80 i wyprzedzaniu to jednak idize redukcja z 5 na 3

hundzarze jeszcze na 2 musza zrzucić :mrgreen:

w tych nowych dislach az takie duze sa te wibracje ?
da sie wytrzymać. a nie no fakt teraz czesto robią 3 cyl disle to weź to "wyważ"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Nie wiem jak wy ale ja lubię dźwięk benzynki do czerwonego pola :> A co ma do zaoferowania diesel w tej kwestii - nic.
Co jak co ale najgłupsza dyskusja to jest na temat diesel vs pb - każde ma swoje plusy i minusy :) Są ludzie za i przeciw, jak kto woli




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 21:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
JaJeCkO pisze:
w tych nowych dislach az takie duze sa te wibracje ?

Dwumas siedzi (który w 100% nie zniweluje wibracji) a koszty jego naprawy są spore :mrgreen: . Bo zepsuć to się na pewno zepsuje kiedyś- czy to za naszej czy kogoś innego kadencji.

Zwol4 pisze:
Nie wiem jak wy ale ja lubię dźwięk benzynki do czerwonego pola

Szczególnie zaczynając od V5- aaaa lubię to :twisted:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 22:05 
**

Rejestracja: 09 mar 2010, 21:45
Posty: 351
Lokalizacja: Szprotawa
Pojazd:
JaJeCkO, Honde bije do 2-ki przy 60 śmiało, ale za to nie jestem wyznawcą morału "Każdy polak z małej wsi jezdzi golfem GTI" ;)

Pozdrówka dla Ciebie...


Polecam z ręką na sercu Honde VI Coupe D16Y7 105km + LPG na klimie pali od 6,5l gazu Niemieckiego na niemieckiej autostradzie do 100km/h jazda za lawetą, bardzo czuła jest na gaz jak każdy japoniec, bo na PL gazie zszedłem do 7,5l minimum ok 9-10l gazu przy 180-190km/h ale to już wysokie obroty normalna jazda w trasie 120-140km/h do 8,5l LPG... A co do miasta to bywa różnie zależy od pogody, ale od 10l na klimie latem bez katowania do 16,5l MAX przy non toper pełnym Wklepaniu bez klimy oczywiście Gazu + do tego z 2-3l benzyny ;)

Zalety tego autka to przede wszystkim nieśmiertelny silnik nawet jak się katuje non stop czerwone pole nie bierze za bardzo oleju i na pewno nie puści dyma nawet przy 7200obr.)
Trochę brzydkie środki, ale bardzo mocne materiały...
Psuć nie psuje się nic za bardzo jedna końcówka (120zł z robotą), a zrobiłem 30k km już :)

Z wad tego samochodu mogę wymienić raczej tylko Blacha (nadkola) oraz przede wszystkim do 8k można zapomnieć o zakupie zdrowego Civica VI QP nawet bez klimy Niektóre nawet sprowadzone z DE są tak padaczkowate, że na wstępie trzeba robić cały zawias kompletny np. (a to koszt ze swożniami tulejami amorami itp. ok 2500zł)

Ja osobiście pojechałem po swoją do DE prawie 500km w 1 str. całą pomalowałem założyłem Stag-a, i mam oryginalne 180k przebiegu, pomalowaną do okoła, i nie chcę nic innego... POLECAM NA 1 AUTO !




_________________

USŁUGI Z ZAKRESU PRZEWOZU NA LAWECIE SAMOCHODÓW, MOTOCYKLI, SKUTERÓW CAŁE, ORAZ POWYPADKOWE KONKURENCYJNE CENY !

SKUP SKUTERÓW POWYPADKOWYCH, ORAZ CZĘŚCI SPORTOWYCH INFO PW.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 22:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
czarekcw, no dokładnie. Chociaż nie mogę narzekać bo TS też się ładnie odzywa na czerwonym, owszem to żaden szał nie jest ale jak na R4 jest super :D.
Diesel
Wady: droga eksploatacja (sprzęgło, dwumasa, turbo, wtryski, ew. pompa, egr), olbrzymie przebiegi przy kupnie samochodu używanego (zazwyczaj)
Plusy: moment obrotowy, spalanie (chociaż lpg wychodzi podobnie) i?
Zróbmy plusy i minusy silnika benzynowego jak i diesla :twisted:




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 572, 573, 574, 575, 576, 577, 578 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy