Dzisiaj jest 23 lis 2024, 21:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2013, 20:49 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 20:40
Posty: 4
Pojazd:
Witam,
od wczoraj jestem posiadaczem pięknego Sherco HRD SM ipone ( fotki wrzuce jutro :D ). Jest to mała znana w polsce firma hiszpansko-francuska zajmujaca sie głównie motocyklami trialowymi. Rok 2004. Moc ok. 18 KM. Prędkość maks. ok 120km/h ( jechałem 110 ale do 120 by poszedł ).
MECHANIKA:
-cylinder malossi mhr replica 80cc , racingowy cylinder najwyższej klasy
-wał TOP RACING HQ (do tego łożyska i uszczelniacze były wymieniane 300 km temu, przy okazji sprawdziłem stan wszystkich podzespołów i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że wszystko od nicasilu na cylindrze przez korbowód po sprzęgło są w perfekcyjnym stanie)
-gaźnik dell'orto 21mm
-tarcze sprzęgła, przekładki i sprężyny dociskowe przystosowane do mocy silnika
-wydech jest co prawda oryginalny, ale sherco seryjnie wypuściło swój "motorower" na pustym wydechu ręcznie wyspawanym, na dodatek przerobiłony w profesjonalnym warsztacie początek dyfuzora ze średnicy 25 mm (taką ma dziura na dyfuzor w seryjnym cylindrze) na 28 mm ( tyle jest w tuningowych).
-wywalony dozownik oleju, chyba każdy rozumie dlaczego, zawsze mam pewność, że olej jest obecny w mieszance paliwowo-powietrznej.

OPTYKA:
-lusterko STAGE6 F1 style chromowe, seryjne było okrągłe i okropne
-tylna lampa LED
-kierunkowskazy LED w kolorze carbon
Oprócz tego sherco stoi na czerwonych felgach MORAD, do tego limitowana okleina IPONE RACING. Jak już wcześniej wspomniałem osiągi jak na "motorower"są zadowalające. W Sherco przełożenia to 14/56, czyli tylną zębatkę można założyć spokojnie 6-7 zębów mniejszą. Jazda w mieście to prawdziwa przyjemność.


Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 21:15 przez figst, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 21:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Ooo boże jak słodzone,aż rzygać sie chce. :roll: :roll:

Po prostu fajne Sm ,fajnej serii na spoko tunie. Jedynie zmień ten wydech na Sporcika jakiegoś z górnej pólki klasy RACING coś ala Yasuni R2/R3 , Conti CHR/ew CRX itp to odczujesz naprawdę duża róznica,bo seria to sera wiec strasznie zamula. Tak samo jak Twoja profesjonalna przeróbka wydechu opiera się jedynie na wspawaniu tulejki 28mm i ucięciu seryjnej 25mm -koszt 5 zł albo 2 browary u spawacza. Skoro piszesz,że Tarcze,przekładki i spręzyny przystosowane do mocy silnika... co masz na myśli? Podasz konkretną firme? jeśli są to stage6 także długo na nich nie polatasz...

elo




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 21:04 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 20:40
Posty: 4
Pojazd:
Metrakit CarbonClutch




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 14:39 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 20:40
Posty: 4
Pojazd:
Niedlugo dodam zdjecia.


Ostatnio zmieniony 04 cze 2013, 15:05 przez figst, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 15:03 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 20:40
Posty: 4
Pojazd:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 20:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jak na 50 ładna z niej sztuka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 19:52 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 20:40
Posty: 4
Pojazd:
Dzięki :mrgreen: Najbardziej dumny jestem z tego iż jest tylko 300 egzemplarzy na świecie a w Polsce 2 lub 3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 22:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
a już myślałem że się powstrzymasz od tego słodzenia o sherco...

malowanie nie czyni go mocniejszym/szybszym

a hrd na kołach sm jest na pęczki

więc nie rób z niej już nie wiadomo jakiego cudu, jak sie kiedys przesiądziesz na cos poważnego to zrozumiesz że 50 ma byc do nauki jazdy - ładowanie w to hajsu jest bez sensu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 7:55 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 20:40
Posty: 4
Pojazd:
To że pisze że w tej edycji ( ipone ) jest tylko 300 sztuk na świecie to jest przepraszam bardzo słodzenie czy prawda? I gdzie pisze, że dzięki okleinie wzrasta jego moc? Według mnie jest piękny co nie znaczy że dla Ciebie musi być. Nigdzie go nie słodziłem.Sherco ma mi służyć jeszcze przynajmniej 3 lata więc coś trzeba w nie włożyć. Nie będę przez 3 lata jeździł 45km/h. Cud to nie jest bo wiadomo na tym forum jest od niego o wiele więcej lepszych maszyn.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 9:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nawe zablokowana seria Ci te 45/h przekroczy a po odblokowaniu dotkiesz 90-100/h więc wystarczająco

z tym słodzeniem chodzi mi np o

Cytuj:
wydech jest co prawda oryginalny, ale sherco seryjnie wypuściło swój "motorower" na pustym wydechu ręcznie wyspawanym, na dodatek przerobiłony w profesjonalnym warsztacie początek dyfuzora ze średnicy 25 mm (taką ma dziura na dyfuzor w seryjnym cylindrze) na 28 mm ( tyle jest w tuningowych).


pusty czy nie pusty to dalej seryjny dyfuzor wiec szału nie ma, strojony nisko


a "profesjonalna przeróbka" to nic innego jak upierdzielenie kątówką starego kawałka 25mm i wspawanie 28mm, czas pracy to góra 10 min




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 9:21 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 20:40
Posty: 4
Pojazd:
Szału nie ma ale ma być. W wakacje zamierzam dozbierać pieniądze i kupić coś z klasy Tecnigasa E-Box lub Malossi MHR II ( pasuje do cylka xd ).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 9:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
kolejny bład kolego e-box ma rezo w zakresie 6500-10000 więc sporo za mało jak na twojego mhr'a


PS. ja lubie się czepiać , nic osobistego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 9:45 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 20:40
Posty: 4
Pojazd:
To jaki byś polecał? w granicach do 700zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 23:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
używany conti chr/crx, yasuni r2/r3, yasuni spr2/spr3 mk rk oval/ mk pro race

dużo jest opcji

największy skok mocy da Ci dolny wydech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2013, 21:35 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 20:40
Posty: 4
Pojazd:
Lepiej kupić używany niż nowy? Jak tak to jak sprawdzić w jakim jest stanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2013, 22:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wydech to wydech, byle nie wgnieciony dyfuzor i nie zniszczona końcówka

w środku w sportowych jest pusto - nie ma sie co popsuć

mówię o używkach bo nowego w tej cenie , który by pod twój cylinder pasował zakresem obrotów nie znajdziesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2013, 13:03 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 20:40
Posty: 4
Pojazd:
A ten łańcuch, który mam na oringach to musi być smarowany? Czy nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 18:15 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 20:40
Posty: 4
Pojazd:
Sorki za ppp ale mam 2 pytania. Pierwsze to co wyżej ( rozmiar chyba nie ma znaczenia 428 ). W każdym bądź razie przy dość szybkiej jeździe jak i spokojnej przy wrzucaniu 6 biegu dość często wrzuca mi na 5.5 ( luz między 5 a 6 ). Tak samo przy odpalaniu na dość ciepłym silniku ( dość szybko po odpaleniu ) chcę wrzucić na 1 bez dodawania gazu to mi gaśnie. Na szczęście jest to tylko świeżo po odpalaniu bo jak by mi zgasł np. na światłach to lipa. Chodzi mi o to że byłem na zajęciach przyjechałem tam ok 18:10 ( ok 3 kilometry drogi ) po zajęciach ( 19;00 ) odpalilem Sherco, potem wrzucilem 1 z gazem podjechalem do ulicy wrzucilem na sprzeglo i mi znowu zgasl... . Mam nadzieje ze to nic poważnego. Z góry dziękuję za odpowiedź!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 18:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 12:21
Posty: 1116
Lokalizacja: Miami
Pojazd: 5 jachtów w porcie 8 ferrari
Sprzęgło Ci się nie ślizga przypadkiem?




_________________

razor99 pisze:
jedyne i słuszne auto to golf w dieslu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 18:51 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 20:40
Posty: 4
Pojazd:
DamianMAl, szczerze mówiąc to dopiero zaczynam się bawić w motorowery jak i supermoto. Mógłbyś napisać jakie są objawy i jak naprawić takie "ślizganie się sprzęgła"? Poluzować linkę czy jak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy