Witam,
od wczoraj jestem posiadaczem pięknego Sherco HRD SM ipone ( fotki wrzuce jutro
). Jest to mała znana w polsce firma hiszpansko-francuska zajmujaca sie głównie motocyklami trialowymi. Rok 2004. Moc ok. 18 KM. Prędkość maks. ok 120km/h ( jechałem 110 ale do 120 by poszedł ).
MECHANIKA:
-cylinder malossi mhr replica 80cc , racingowy cylinder najwyższej klasy
-wał TOP RACING HQ (do tego łożyska i uszczelniacze były wymieniane 300 km temu, przy okazji sprawdziłem stan wszystkich podzespołów i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że wszystko od nicasilu na cylindrze przez korbowód po sprzęgło są w perfekcyjnym stanie)
-gaźnik dell'orto 21mm
-tarcze sprzęgła, przekładki i sprężyny dociskowe przystosowane do mocy silnika
-wydech jest co prawda oryginalny, ale sherco seryjnie wypuściło swój "motorower" na pustym wydechu ręcznie wyspawanym, na dodatek przerobiłony w profesjonalnym warsztacie początek dyfuzora ze średnicy 25 mm (taką ma dziura na dyfuzor w seryjnym cylindrze) na 28 mm ( tyle jest w tuningowych).
-wywalony dozownik oleju, chyba każdy rozumie dlaczego, zawsze mam pewność, że olej jest obecny w mieszance paliwowo-powietrznej.
OPTYKA:
-lusterko STAGE6 F1 style chromowe, seryjne było okrągłe i okropne
-tylna lampa LED
-kierunkowskazy LED w kolorze carbon
Oprócz tego sherco stoi na czerwonych felgach MORAD, do tego limitowana okleina IPONE RACING. Jak już wcześniej wspomniałem osiągi jak na "motorower"są zadowalające. W Sherco przełożenia to 14/56, czyli tylną zębatkę można założyć spokojnie 6-7 zębów mniejszą. Jazda w mieście to prawdziwa przyjemność.