Dzisiaj jest 13 sie 2025, 22:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: odpala ciezko
Post: 17 cze 2013, 18:57 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Witam mam taki problem mam gaznik 17.5 stozek china cyl 50 dysza 76 a wiec kope kope odpali po parunastu pochodzi gasnie odpala jak prawie wszystkie srubki sa na maxa odkrecine pomocy nie mam juz sili regulowalem i nic moze dysza jak tak to jaka


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 20:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Lewe powietrze?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 20:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2012, 18:29
Posty: 282
Pojazd:
Sprawdz cylek moze zatarles ?




_________________

Zapraszam do Tzr (komentowac ,doradzac itp.)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2340960#2340960




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 20:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
100% zla regulacjaa,jak nie masz sil daj mechanikowi i po sprawie ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 21:27 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Lewego nie lapie cyl nowka chce sam to zrobic jak myslicie jaka dac dysze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2012, 13:43
Posty: 332
Pojazd:
Przecież jak wykręcisz śrubki, to będzie dostawał na maksa powietrza - a za mało paliwa pewnie. Wkręć śrubki - a potem wykręć od mieszanki powiedzmy o 0,5-1 obrót, od wolnych obrotów o 1-1,5 i próbuj dalej i powiedz, czy coś się zmieniło.
Edit: ja, swoją drogą, mam dyszę 75 przy cylku seryjnym 50, seryjnym filtrze powietrza i gaźniku chyba coś koło 12.


Ostatnio zmieniony 17 cze 2013, 21:42 przez pawelhead, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
Skręć od mieszanki na maxa, później odkręć o 1,5 obrotu max 2 i podkręć mu obroty a później sobie reguluj ;) Skorzystaj z poradnika w Zrób to sam ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 22:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Załóż serie filtr, będzie się łatwiej regulował.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 22:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 16:32
Posty: 97
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
pierwsze co to posprawdzaj podstawy :)

sprawdź:
zawór membranowy
dyszę wlotu oleju
poziom sprężania


zdejmij całkiem filtr i wsadź palec pod przepustnicę :)
jeśli tak odpali i będzie chodził wtedy będziesz miał pewność że jest to tylko i wyłącznie wina gaźnika :)




_________________

Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=306085




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 6:23 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Wszystko nowe a moge dac filtr od 4t czy nie ?? A i ja mam tylko 2 srubki jedna od mieszanki a drugi od powiettza chyba tak?


Ostatnio zmieniony 18 cze 2013, 6:50 przez snoppy, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 7:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2012, 13:43
Posty: 332
Pojazd:
Możesz dać nawet filtr od czołgu T-34 jeżeli będzie to działało. Na mojego nosa dostaje za dużo powietrza, to bym sprawdził na początek - tak jak wyżej pisałem, pozdr :cool:
Tak, powinieneś mieć 2 śrubki - ta większa (zwykle) w osi przepustnicy - od wolnych obrotów, ta mniejsza przy wlocie/wylocie powietrza do gaźnika - od mieszanki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 16:45 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Dobra ladnie pieknie juz jest..a tu paliwo ucieka filtrem co jest??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:01
Posty: 144
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
snoppy, cieknie z filtra czy z gaźnika od strony z filtra? Bo jak z filtra to może cofać mieszanke i zbiera się ona w filtrze i skapuje. Jeżeli cieknie bezpośrednio z gaźnika to sprawdz zaworek.




_________________

HuRoxx 70cc.Jedyny taki w Polsce! Zobacz!!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2080035&highlight=#2080035




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 17:54 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Leci bezposrednio z gaznika membrana nowa jaki zaworek...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy