Dzisiaj jest 24 lut 2025, 12:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 606, 607, 608, 609, 610, 611, 612 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 3:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Nic powaznego w sumie, pierdoly jakies typu zepsuty zawor klimy 2 razy, elektryka fotela ze 3, radio chyba z 5 razy, skrzynia sie tylko posypala w GLu przy 100tkm.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 8:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Siemanko
mati590, Kupiłeś E90?


Co powiecie na temat E46 sedan, silnik obojętnie ale wolał bym "dizla" ze względu na paliwo po 5zł.
Jak z blacharką? Koszty utrzymania wysokie? Który dizel najlepszy 3.0 czy może 2.0?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 8:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 14:50
Posty: 423
Lokalizacja: Margonin
Pojazd: 86c2f 1.4 D und Vect B 2.0 DTI
mati590 118d ogólnie nie nie interesowałem się seria 1 zawsze 3 i takie ogóle na bo zwracać uwagę w tych samochodach . capekpl1, E46 dobry samochód 2.0 lepiej by się nadawał do tego auta blacha ? Nie widziałem jeszcze E46 na ktorej była ruda :mrgreen:




_________________

"They say pain is an illusion
This is just a bruise and
you are just confused but
I am only human"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 9:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
HenieQ, Niby pierdoły ale z drugiej strony strasznie to denerwuje jak kupujesz nowe autko i co chwile coś nie tak.

capekpl1, Jeszcze niestety nie, osoba od której mam kupić cały czas przekłada termin, w październiku podpisuje kontrakt i na ten miesiąc jesteśmy ostatecznie umówieni, jeśli zacznie znów coś kręcić to kupuję rsę bo już powoli mam tego dość :/

Scrimer, To teraz pytanie czy mówimy o M47N (2005-07) czy N47 (07-) 122vs143 ps ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 10:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Scrimer pisze:
Nie widziałem jeszcze E46 na której była ruda

U mnie we wsi już jedna miała poprawki a nie była bita akurat w tym miejscu ale samochód był trzymany od nowości pod chmurką.
Scrimer pisze:
2.0 lepiej by się nadawał do tego auta

Możesz jakieś konkrety dać dlaczego nie 3.0 bo zielony jestem oprócz oczywiście niższego OC.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 10:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 14:50
Posty: 423
Lokalizacja: Margonin
Pojazd: 86c2f 1.4 D und Vect B 2.0 DTI
mati590, M47N 122 i 143 ps :mrgreen: capek Ponieważ naprawy w 3.0 są droższe takie są minusy a plusy to takie że t o jest bardzo ekonomicznych silnik. Zależy ile chcesz wydać na e46




_________________

"They say pain is an illusion
This is just a bruise and
you are just confused but
I am only human"


Ostatnio zmieniony 23 cze 2013, 10:14 przez Scrimer, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 12:21 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
Widzieliście ceny rx-8?
Co powiecie o tych autach? I nie chodzi mi o rzeczy techniczne tylko jak z eksploatacją.
Dużo warsztatów robi wankla?

http://otomoto.pl/mazda-rx-8-idealna-18 ... 40949.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 12:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
143ps odnosiło się do N47, więc jeśli chodzi o M47N 122ps to w sumie dość fajny wybór - silnik z oznaczeniem kodowym M ma łańcuch z przodu, ten bezproblemowy, do tego warto wiedzieć, że 118d 122ps w przeciwieństwie do 120d 163ps nie posiada klapek wirowych (chociaż silnik poza osprzętem jest taki sam). Skrzynia jest minimalnie dłuższa niż w 120d 163, jeśli chodzi o bolączki - silnik posiada dwa termostaty które warto wymienić w okolicy 150tkm, co 3 wymiany oleju należy zmienić odmę lub jej wkład, do tego dwumas cechuje się przeciętną trwałością (ale za to jest śmiesznie tani, 750zł kosztuje do silnika M47N, N47 ma już sporo droższy), turbinki lubią odfrunać przy przebiegach 200+(to już niestety blisko 4k za nową, mitsu ze sterowaniem elektronicznym), jednak te w 118d z tego co zaobserwowałem są troszkę trwalsze (118d głównie różni się od 120d właśnie mniejszym turbo, brakiem klapek i wtryskami o mniejszej wydajności). Anyway moim zdaniem fajną opcją jest właśnie 118d M47N+program, po repro masz parametry 120d, mniejszą awaryjność i lepszy dół (118d potrafi na roklach złapać maks moment już nawet przy 1700 rpm), jeździłem i tym (318d 122) i tym (120d 163) i rzeczywiście osiemnastka przez mała wcześniej wstającą turbinę jest pod tym względem przyjemniesza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 13:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 14:50
Posty: 423
Lokalizacja: Margonin
Pojazd: 86c2f 1.4 D und Vect B 2.0 DTI
mati590 Dzięki wielkie o takie info mi chodziło dziekuje naprawdę ;)




_________________

"They say pain is an illusion
This is just a bruise and
you are just confused but
I am only human"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 13:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
mati590, A z 3.0d miałeś coś do czynienia? (183km)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 14:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Scrimer, Nie ma sprawy ;)

capekpl1, Nie miałem tym okazji jeździć, ale silniczek jako taki plus minus kojarzę, jednostka M57 (coś takiego jak montowali w E39 (193ps), jeszcze CR Igen), ogólnie cieszy się niezłą opinią, z wad można wymienić osławione klapki, chociaż wydaje mi się, że problem najbardziej dotykał silniki z serii MX7N, mniejszy potencjał niż silnika M57N (przykładowo do 204ps wrzucisz wtryski z 535d, do 184ps już nie podejdą ze względu na starszą generację układu wtryskowego i inny sterownik (wysterowane na EDC15, a polifty już na EDC16), wkurzająca przy szybszej jeździe może być też stosunkowo krótka skrzynia jak na tą moc, ale pomijając takie aspekty to technicznie wypada na prawdę dobrze, nie ma co porównywać do nieudanego M47 136ps, trzeba brać pod uwagę jednak to, że autka już mają swoje lata więc i przelot adekwatny do stażu i w mocniej wyeksploatowanych autkach może być dobite np turbo (chociaż nie jest to wada modelu, chodzi mi właśnie o aspekt wysokiego przebiegu). Anyway moim zdaniem dobry wybór, najprostszy z 3.0d ale też dzięki temu trwały i bez większych bolączek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 14:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Od siebie powiem tylko tyle, Ze dziadek mial, zrobil ok 30tkm, autko przy rzedazy mialo juz ponad 250tkm a nic powaznego sie ni dzialo.

Ogolnie silnik baaaaardzo ekonomiczny jak dla mnie, w tej kascie juz na prawde wystarcza i jak sie chce to juz jest czym przycisnac jak dla mnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 14:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Up-sprawdziłem jedną rzecz bo nie byłem pewien i nie każdy M57 miał klapki, tak mi się coś wydawało że mieszam, zależy od rocznika i skrzyni biegów ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 14:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Podziękował :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 19:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Coś klasy TT do 60tys?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 19:47 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
HenieQ, jak szukałbym e92




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 22:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Zaraz znikam pisze:
HenieQ, jak szukałbym e92


*2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 23:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Jest potrncjalny klient na A3 i mysle nad zmiana.

Za 50-55k da rade kupic cos sensownego? W diesli i automacie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2013, 8:48 
*

Rejestracja: 11 kwie 2013, 19:57
Posty: 8
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Karol85, super autka, kupujesz z oryginalnym przebiegiem, odpowiedni serwis i zero problemu :)
Ale lepiej zalewać pewnym ON, i z jednej stacji cały czas bo są wrażliwe wtryski :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2013, 9:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Hmm, za 55k może się wyrwie jakieś 320dA 2007, ale znów tego motoru bym jakoś super nie polecał, to pierwsza seria N47 z wadliwym łańcuchem... No chyba że jakimś cudem trafi się np 325d w tej kasie, ale może się okazać że cud ma swoje uzasadnienie w stanie auta :( Za to E90 i E91 w tej kasie to bez problemu dorwiesz z 3.0d =]


Ostatnio zmieniony 24 cze 2013, 9:18 przez mati590, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 606, 607, 608, 609, 610, 611, 612 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy