Dzisiaj jest 15 lis 2024, 4:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 19:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
karol17, proszę wyjdź, To chyba Ty tak robisz :)




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 19:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Z lewej strony - ale to chyba tak fabrycznie było już :D

Obrazek
http://fotoo.pl//out.php?i=564781_sdc12 ... 3835353435

i tutaj tez z lewej strony

Obrazek
http://fotoo.pl//out.php?i=564782_sdc12 ... 3835363030




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!


Ostatnio zmieniony 25 cze 2013, 19:47 przez kapec159, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 19:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Na twoim miejscu rozebrałbym kartery i przyjrzał się czy w skrzyni korbowej niema jakiegoś syfu,opiłków metalu,


A tak ap ropo tego to, po prostu mi tłok puchnie podczas jazdy a nie zaciera się przez jakieś opiłki czy co kol wiek.




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 19:45 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Popraw zdjęcia bo nie działają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
jak to nie? mi działają xD




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 20:06 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dalej to samo, nie dziala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 20:11 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
"dante" uśmiałeś się że nie masz pojęcia???? Nie odpali no nie wierze jak w ogóle można pisać coś na forum z taką wiedzą...




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 20:18 
**

Rejestracja: 18 sty 2013, 12:48
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Aerox malossi 70
Ile docierasz te cylindry ? TO wyglada tak jakby sie przegrzewal i puchł, dobry masz wentylator? A moze za duze obroty łapie ?? Bo docieranie polega na jechaniu na jak najmniejszych obrotach. MIeszanke jaką robiłeś? DLa bezpieczeństwa powinno się robić 1:35 - tylko nie pomyśl że 1litr na 35 ml / 1:35 = 1:29ml. . 1:45 = 22ml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 21:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
koksiik pisze:
Ile docierasz te cylindry ? TO wyglada tak jakby sie przegrzewal i puchł, dobry masz wentylator? A moze za duze obroty łapie ?? Bo docieranie polega na jechaniu na jak najmniejszych obrotach. MIeszanke jaką robiłeś? DLa bezpieczeństwa powinno się robić 1:35 - tylko nie pomyśl że 1litr na 35 ml / 1:35 = 1:29ml. . 1:45 = 22ml



Chyba się z ch*jem na głowy zamieniłeś, następny który nic nie wie a jak najwięcej pisze i wprowadza w błąd.

cyt ze sqter*wo.com : Podczas pierwszych kilometrów wykorzystywanych na dotarcie cylindrów, jak i przez cały okres docierania powinniśmy jeździć ze zmiennymi obrotami, dochodzącymi do ok 80% maksymalnych obrotów skutera.

Przyjęło się mówić, iż w czasie docierania silnika należy unikać dużych obciążeń, aby nie uszkodzić silnika. Cóż, nie do końca jest to prawda, a delikatne obchodzenie się ze skuterem może sprawić, iż osiągniemy efekty odwrotne od zamierzonych

Poczytaj, a potem pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2014, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Chłopaki cylindry były dobrze dotarte - ewidentnie jeździłem tak jak pisze kolega wyżej Mrozu17, obroty zmienne były prawie przez cały czas :)

koksiik pisze:
TO wyglada tak jakby sie przegrzewal i puchł, dobry masz wentylator?


Też wiem ze tłoki mi puchną, tylko pytanie dlaczego? wentylator seria, bardzo dobrze pcha powietrze ;)

-- 24 wrz 2014, o 20:09 --

Sorry za odkop, ale znów zajechałem mojego streeta na pełnej manecie...

Obstawiam teraz ze wał jest skrzywiony i przez to mi tak on zaciera te cylki...

A co Wy sądzicie na ten temat?




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
tez moze byc chociaz ja bym obstawił wał ale przez te ubytki teraz jest zle wywazony i tłok przy wysokich obrotach faluje na boki i przez to wzrasta temperatura i tłok zaciera




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy