Dzisiaj jest 26 lut 2025, 11:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lip 2013, 19:07 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Witam,posiadam piaggio NRG z 2006r na gaźniku 70 cc przedtem 50cc.Gaśnie przy max obrotach czy jak był na 50cc lub na 70cc to samo.Dodam że jak jadę 100km/h z 1min na maxa gaśnie zjadę na pobocze i znowu odpalę to obroty są małe ale po kilku min jest ok.Gaźnik wyczyszczony sprawdzony pływak dysze itd... ,filtr wyczyszczony,cewko-moduł nowy ,nawet kilka sprawdziłem i to samo,świeca nowa,dysza 66,gaźnik dellorto 17.5.sprawdzony kranik od baku paliwo z wężyka drożne,wiec panowie co do diaska?? dwie możliwości nie podaje paliwa czy iskra zanika ale dlaczego??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 lip 2013, 19:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
za mała dysza moim zdaniem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 19:11 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli gaśnie to szukaj przyczyny w układzie zasilania paliwowego. Gaźnik, dysza, świeca.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 19:38 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Panowie objawem małej dyszy było by nie gaśnięcie ale powolne słabniecie a nie ciach i silnik gaśnie,dodam że po tych gaśnięciach jadę ok 60km/h kilka kilometrów i dam max manetkę to na kilka sek muli silnik co się dzieje panowie jak doradzacie.
Apropo dysza 66 jak miałem 50cc jeździłem bez problemów potem zaczęło gasnąć zmieniłem na 70cc też gaśnie wiec dysza chyba odpada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 14:01 
*****

Rejestracja: 02 lip 2013, 20:46
Posty: 2015
Pojazd: Piaggio NRG Mc3
Widzę że mamy podobny problem jak jadę spokojnie to jest wszystko ok ale jak go przytrzymam na manetce full to wtedy zrobi pyk i gaśnie .... Co tu jest grane ? Dodam że też i czyściłem filtr i wymieniłem wężyk i co i dalej ...




_________________

NRG mc3 SPORT ! DR.EVO 71cc + Stage6 PRO !! Dzieje się cały czas ! Wpadaj !
http://forum.mieloch.pl/post2399786.html#p2399786
https://www.facebook.com/pages/Black-Piaggio-NRG-by-Ostrowidz-FULL-SPORT/606394792772355?ref=hl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 16:13 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
miałem to samo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 17:38 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Wina dyszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 17:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 12:36
Posty: 791
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
a powiedz mi czy jak jedziesz i ci tak gaśnie nagle to czujesz tak jak by ci tłok stanął i po chwili puścił ??




_________________

ZAPRASZAM DO SIEBIE :)

Piaggio Typhoon <MoNsTeRek:

https://www.facebook.com/Pawelek016?not ... _new_likes

viewtopic.php?t=354526




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 18:28 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
żadna wina dyszy czy puchniecie tłoka u mnie było pompka paliwa i cienko komora pływakowa sie napełniała i na pełnej manetce brakowało paliwa albo ją zmuliło albo zgasła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 21:42 
*****

Rejestracja: 02 lip 2013, 20:46
Posty: 2015
Pojazd: Piaggio NRG Mc3
No to ja jadę na fulu chwile i to tak jakby mi odcięło dopływ paliwa i jeszcze jakby tłoka coś zatrzymało ... A jak sprawdzić czy silnik pobiera olej ? Może mi go spawa ?




_________________

NRG mc3 SPORT ! DR.EVO 71cc + Stage6 PRO !! Dzieje się cały czas ! Wpadaj !
http://forum.mieloch.pl/post2399786.html#p2399786
https://www.facebook.com/pages/Black-Piaggio-NRG-by-Ostrowidz-FULL-SPORT/606394792772355?ref=hl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
Ostrowidz,

wg mnie puchnie tłok widziałem już kilka podobnych akcji




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 21:59 
*****

Rejestracja: 02 lip 2013, 20:46
Posty: 2015
Pojazd: Piaggio NRG Mc3
No to nie dobrze ,a co w takiej sytuacji ?




_________________

NRG mc3 SPORT ! DR.EVO 71cc + Stage6 PRO !! Dzieje się cały czas ! Wpadaj !
http://forum.mieloch.pl/post2399786.html#p2399786
https://www.facebook.com/pages/Black-Piaggio-NRG-by-Ostrowidz-FULL-SPORT/606394792772355?ref=hl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2013, 1:07 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wymiana tłoka i możliwe że cylindra, rozbierz to wszystko i obejrzyj w jakim stanie jest cylek i jak będą rysy to do szlifu daj i zamów tłok pod odpowiedni wymiar.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2013, 20:17 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Witam panowie mam już dość tej wady,jeszcze raz opiszę rozgrzeję skuter i jak jadę z 10 sek na max obrotach czyli gdzieś w moim wypadku 100km/h skuter gaśnie i wyhamowuje silnikiem aż z przekładni dym leci.Gaźnik wyczyszczony i wyregulowany ,cewkomodół zmieniony,jak zgasł dzisiaj to odrazu sprawdziłem kopkę czy aby tłok nie zatarty pokopałem i ok wiec odrazu fajkę wyciągnąłem i wsadziłem starą świecę i o dziwo jest iskra więc wkładam fajkę i kopię i nie chce odpalić więc już nie mam siły,poddaję się nie wiem dlaczego gaśnie.
Bardzo proszę o pomoc .
Dodam że jak miałem cylinder 50cc też zaczęło tak się dziać i teraz na 70cc też jest ta wada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2013, 20:27 
*****

Rejestracja: 02 lip 2013, 20:46
Posty: 2015
Pojazd: Piaggio NRG Mc3
U mnie to było (dziś zrobione) to że nie podawało oleju , a miałem podobnie jak ty i po prostu tłok Ci spawa ... Jeźdź na mieszance




_________________

NRG mc3 SPORT ! DR.EVO 71cc + Stage6 PRO !! Dzieje się cały czas ! Wpadaj !
http://forum.mieloch.pl/post2399786.html#p2399786
https://www.facebook.com/pages/Black-Piaggio-NRG-by-Ostrowidz-FULL-SPORT/606394792772355?ref=hl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2013, 20:39 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Ale zrozum jak zgaśnie to odrazu sprawdzam czy tłok porusza się w cylindrze czyli jak jadę max obroty i nagle zgaśnie na pobocze i kopką sprawdzam pobieżnie czy tłok pracuje i jest ok bo jak piszesz jak gdyby spuchł to nie dał bym rady go ruszyć i podpowiem na 50cc i na 70cc też tak się działo,wiec to na pewno nie to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2013, 21:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 12:36
Posty: 791
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
jestem pewien na 99% że ci tłok puchnie :) wyhamowuję silnikiem do takiego czasu aż puści ci :) ,zanim zejdziesz i kopniesz cylek to wszystko jest już git :) ,najprościej ściągnij głowicę ,daj tłok na najniższy punkt i zobacz czy cyl ma jakieś rysy :)




_________________

ZAPRASZAM DO SIEBIE :)

Piaggio Typhoon <MoNsTeRek:

https://www.facebook.com/Pawelek016?not ... _new_likes

viewtopic.php?t=354526




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2013, 19:55 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Witam,panowie chyba znalazłem wadę,dwa wyjścia albo zapchany jest kranik z sitkiem albo pompka paliwa zepsuta ta podciśnieniowa przy baku na dole.Zrobiłem test wężyk butelka paliwo podłączyłem do gaźnika bezpośrednio i jak zabrakło ciśnienia w butelce zgasł tak samo jak by był podłączony do pompki w baku .Więc jutro zabieram się za czyszczenie sitka i możliwe że wymienię pompkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2013, 20:08 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
pompke rozbierz wyczyść i bedzie jak nowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2013, 8:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Wyjmij kranik ze swoim zbiorniczkiem i go wyczyść.
Wylej olej z dozownika i zrób to samo, tam również jest sitko jak przy kraniku paliwa ;)
My ostatnio przerobiliśmy Purejet na gaźnik, to wsadził ziomek pompę od Volkswagena (elektryczną), aby napędzała pompkę paliwa i przekazywała je do zbiorniczka (ciśnienie z silnika nie było w stanie napełniać zbiorniczka) ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy